Stránka 3 z 3

Napsal: 28 črc 2007, 09:21
od váha
Tak doufám ež tohle mluví na jejich stránkách za všechno
4. Jaký je váš názor na větší vstřikovací trysky do motorů TDI?

Výměna trysek za trysky s většími otvory je sice populární, ale problém je v tom, že elektronika nepočítá s většími tryskami tj. s větším množstvím paliva, elektronika to neumí vyhodnotit, jednotka počítá množství paliva podle délky otevření vstřikovacího ventilu, kvůli většímu průměru trysek jde do motoru více paliva (až 180 % !!!) při stejné délce otevření vstřikovacího ventilu než u sériových trysek, řídící jednotka ale nepozná, že jsou namontovány větší trysky takže rozhodíte směšovací poměr a tím i emise, takže motor může značně kouřit. Pokud dáte pouze trysky tak se zvedne výkon asi o cca 10-20 % a motor nebude plnit emise. Pokud upravíte řídící jednotku, kde se mění jak množství paliva tak množství vzduchu, motor plní emise a přidá se na výkonu cca 25-30 %. Nehledě na to, že množství paliva se zvyšuje i při úpravě řídící jednotky. Větší vstřikovací trysky se hodí pro závodní použití, nebo pro toho komu nezáleží na životnosti motoru a plnění emisních předpisů, pak lze ve spojení s chiptuningem dosáhnout zajímavých výkonových parametrů.

Kvůli zřejmě neodstranitelným problémům s kouřivostí po montáži větších trysek jsme upustili od úprav řídících jednotek motorů s nestandardními vstřikovacími tryskami. Nebudeme řešit problémy za jiné, je to nevděčná práce. Pokud vám motor po výměně trysek nadměrně kouří, kontaktujte firmu, která vám trysky prodala a montovala.

Napsal: 28 črc 2007, 17:34
od BH motor
váha píše:Tak doufám ež tohle mluví na jejich stránkách za všechno
4. Jaký je váš názor na větší vstřikovací trysky do motorů TDI?

Výměna trysek za trysky s většími otvory je sice populární, ale problém je v tom, že elektronika nepočítá s většími tryskami tj. s větším množstvím paliva, elektronika to neumí vyhodnotit, jednotka počítá množství paliva podle délky otevření vstřikovacího ventilu, kvůli většímu průměru trysek jde do motoru více paliva (až 180 % !!!) při stejné délce otevření vstřikovacího ventilu než u sériových trysek, řídící jednotka ale nepozná, že jsou namontovány větší trysky takže rozhodíte směšovací poměr a tím i emise, takže motor může značně kouřit. Pokud dáte pouze trysky tak se zvedne výkon asi o cca 10-20 % a motor nebude plnit emise. Pokud upravíte řídící jednotku, kde se mění jak množství paliva tak množství vzduchu, motor plní emise a přidá se na výkonu cca 25-30 %. Nehledě na to, že množství paliva se zvyšuje i při úpravě řídící jednotky. Větší vstřikovací trysky se hodí pro závodní použití, nebo pro toho komu nezáleží na životnosti motoru a plnění emisních předpisů, pak lze ve spojení s chiptuningem dosáhnout zajímavých výkonových parametrů.

Kvůli zřejmě neodstranitelným problémům s kouřivostí po montáži větších trysek jsme upustili od úprav řídících jednotek motorů s nestandardními vstřikovacími tryskami. Nebudeme řešit problémy za jiné, je to nevděčná práce. Pokud vám motor po výměně trysek nadměrně kouří, kontaktujte firmu, která vám trysky prodala a montovala.
nie nebudeme riesit elektroniku s vacsimi tryskami ale nevieme by bolo asi vystiznejsie

Napsal: 28 črc 2007, 19:27
od Bugs.Bunny
váha píše:Tak doufám ež tohle mluví na jejich stránkách za všechno
4. Jaký je váš názor na větší vstřikovací trysky do motorů TDI?

Výměna trysek za trysky s většími otvory je sice populární, ale problém je v tom, že elektronika nepočítá s většími tryskami tj. s větším množstvím paliva, elektronika to neumí vyhodnotit, jednotka počítá množství paliva podle délky otevření vstřikovacího ventilu, kvůli většímu průměru trysek jde do motoru více paliva (až 180 % !!!) při stejné délce otevření vstřikovacího ventilu než u sériových trysek, řídící jednotka ale nepozná, že jsou namontovány větší trysky takže rozhodíte směšovací poměr a tím i emise, takže motor může značně kouřit. Pokud dáte pouze trysky tak se zvedne výkon asi o cca 10-20 % a motor nebude plnit emise. Pokud upravíte řídící jednotku, kde se mění jak množství paliva tak množství vzduchu, motor plní emise a přidá se na výkonu cca 25-30 %. Nehledě na to, že množství paliva se zvyšuje i při úpravě řídící jednotky. Větší vstřikovací trysky se hodí pro závodní použití, nebo pro toho komu nezáleží na životnosti motoru a plnění emisních předpisů, pak lze ve spojení s chiptuningem dosáhnout zajímavých výkonových parametrů.

Kvůli zřejmě neodstranitelným problémům s kouřivostí po montáži větších trysek jsme upustili od úprav řídících jednotek motorů s nestandardními vstřikovacími tryskami. Nebudeme řešit problémy za jiné, je to nevděčná práce. Pokud vám motor po výměně trysek nadměrně kouří, kontaktujte firmu, která vám trysky prodala a montovala.
Asi mají pravdu. Jdu si z auta demontovat race a vrátím zpět original trysky 66kw. (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)

Napsal: 29 črc 2007, 00:40
od BH motor
mozem sa s tebou stavit aj o 100000 ze ked ti tam urobi soft reesha pripadne ja tak ti nevyleti z auta ani oblacik a budes spokojny. lenze neviem na co race 520 ked tam nemas aspon troska vacsie turbo 764 nestacili. Chlapci pisu kraviny a ewste jedna vec ked robis tryskovy upgrate takehoto razu a nechas povodne turbo tak tak nevidim najmensi dovod na pouzitie race 520. myslim ze obyc 520 by ti pohodlne stihali aj s rezervou. ked spekulujes tak sa potom nestazuj ze ti to dymi. Bez softu to jednoducho nejde

Napsal: 29 črc 2007, 12:19
od Bugs.Bunny
BH motor píše:mozem sa s tebou stavit aj o 100000 ze ked ti tam urobi soft reesha pripadne ja tak ti nevyleti z auta ani oblacik a budes spokojny. lenze neviem na co race 520 ked tam nemas aspon troska vacsie turbo 764 nestacili. Chlapci pisu kraviny a ewste jedna vec ked robis tryskovy upgrate takehoto razu a nechas povodne turbo tak tak nevidim najmensi dovod na pouzitie race 520. myslim ze obyc 520 by ti pohodlne stihali aj s rezervou. ked spekulujes tak sa potom nestazuj ze ti to dymi. Bez softu to jednoducho nejde
Nevsadil bych se ani o 10,-sk :) Race bych si z auta nikdy nevyndal a příspěvek o kousek nahoře byl myšlen hóóódně ironicky.Jedu se podívat na Reeshu. :)

Napsal: 29 črc 2007, 13:07
od flekyc
(rofl) (rofl) (rofl) oh shit !! a co ted ? :-) jak teda dostanu 200hp kdyz nemuzu mit RACE (LOL)

Napsal: 29 črc 2007, 13:13
od BH motor
flekyc píše:(rofl) (rofl) (rofl) oh shit !! a co ted ? :-) jak teda dostanu 200hp kdyz nemuzu mit RACE (LOL)
nooooooooooooo dobra otazka. asi si dat druhy motor do kufra (noteeth) (LOL)

Napsal: 29 črc 2007, 14:46
od flekyc
BH motor píše:
flekyc píše:(rofl) (rofl) (rofl) oh shit !! a co ted ? :-) jak teda dostanu 200hp kdyz nemuzu mit RACE (LOL)
nooooooooooooo dobra otazka. asi si dat druhy motor do kufra (noteeth) (LOL)
a nebo zajedu k PROFESIONALUM a necham si tam dat 66kw trysky a oni mi ty kone urcite budou garantovat (rofl)

Napsal: 30 črc 2007, 11:17
od Matthew
Aaa koukam ze panove nasly ty sileny reci od sportmotoru o tryskach... uplne jsem na to zapomel.... jsou to fakt ujetaci vubec nevi co delaji .... Jinak me to tenkrat stalo cca 8200 + uprava privodu vzduchu k mezichladici(to jest plastovy podbeh s zebrovanim pekne drahy cca 2000) takze jsem v tom byl za 10 000... kdybych tenkrat nebyl hnup mohl jsem mit golfa do ted a s cipem od reeshy:) (LOL)

Napsal: 31 črc 2007, 10:22
od flekyc
Matthew píše:Aaa koukam ze panove nasly ty sileny reci od sportmotoru o tryskach... uplne jsem na to zapomel.... jsou to fakt ujetaci vubec nevi co delaji .... Jinak me to tenkrat stalo cca 8200 + uprava privodu vzduchu k mezichladici(to jest plastovy podbeh s zebrovanim pekne drahy cca 2000) takze jsem v tom byl za 10 000... kdybych tenkrat nebyl hnup mohl jsem mit golfa do ted a s cipem od reeshy:) (LOL)
je to tak ;-) ale chybama se clovek uci ...