propálený blok 2.0 103 KW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak třeba já prodávám BMP(což je varianta BMM s vyvažovákem) za 38tis. A má najeto 60tis se serviskou-nový měněný při 153000km ted má auto 213000km. Hlavně je to už rok výroby 2012. A rozhodně bych takovému motoru věřil víc a klidně se pod to podepsal, než tady pod tu stavbu, i když práce je to hezká všechna čest.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 567
- Registrován: 25 bře 2014, 21:47
- Bydliště: Deštné v Orlických horách
Jak.znicili? To budes rovnou vstriky menit kdyz budes mit podezreni na jejich vadu?Vici píše:zrovna BMM je šrot už když vyšel z fabriky... čili se opravdu špatně shání a stojí balík a stav je nejistý.
Otázka jak jsou na tom vstřiky.. ale netuším, jak to zjistit - protože na testu jsou stejně vždy všechny "špatné" a jedny BMM vstřiky nám při testech i zničili.. Už bych PD vstřiky nikam na test nedal, škoda peněz !
kubima : u auta přibývala nafta v oleji. Padlo i podezření že tečou vstřiky, tak se daly na test. Před testem auto jezdilo bezvadně, po namontování vstřiků zpět pokles výkonu a to tak že o dost. Prostě ty vstřiky při testech zničili a vím o více lidech kterým se to stalo..
Na test PD vstřiky nedám, je to na prd, navíc stejně jsou pak všechny "vadné"...
Jericho : BMM je prostě krám, páchá sebevraždu sám a rád a často... Komu ještě neumřel, tvrdí že je dobrý, proti tomu nic a doufám, že se nepřesvědčí o opaku. Já bych to nechtěl ani zadarmo.
Na test PD vstřiky nedám, je to na prd, navíc stejně jsou pak všechny "vadné"...
Jericho : BMM je prostě krám, páchá sebevraždu sám a rád a často... Komu ještě neumřel, tvrdí že je dobrý, proti tomu nic a doufám, že se nepřesvědčí o opaku. Já bych to nechtěl ani zadarmo.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5020
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
vstřiky dávám na test klukům z DP tak 3/4 jsou poškozené a po opravě jsem zatím neměl problém ťuk ťuk ťuk na dřevo
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
Hosi,abysme si rozumneli,ja nemam nic proti opravovani motoru,prave naopak,ale doby kdy jsem si s autem hral tri tydny jsou bohuzel pryc,navic malokdo chce opravovat kdyz to ma stat vic a trvat dele...takova je doba
Kdyz jsem delaval se svym dedou generalky na GII Tipech TD apod tak to bylo jinak,auta nebyly,byly silene drahy a proste se opravovaly
Kdyz jsem delaval se svym dedou generalky na GII Tipech TD apod tak to bylo jinak,auta nebyly,byly silene drahy a proste se opravovaly
A jak to Romane řešíte když motor jinej stojí 40 vetsina je ko na spodek a borce co to od něho vemeš už neuvidíš.Pak se něco posere a ty jseš v tom za40protože je už z nikoho nevyklepeš.Podle mě to udělal nejlépe jak mohl.Taky to nejdříve vezeme k člověkoj co nám leta dělá bloky a hlavy ten to omrkne pak to veme do svár centra a tam řeknou zda to pujde a vydrží.Je to jediná možnost jak si chránit zadek.Pokud by stál ten novek motor 10 tak to je jiná.roman1648 píše:Hosi,abysme si rozumneli,ja nemam nic proti opravovani motoru,prave naopak,ale doby kdy jsem si s autem hral tri tydny jsou bohuzel pryc,navic malokdo chce opravovat kdyz to ma stat vic a trvat dele...takova je doba
Kdyz jsem delaval se svym dedou generalky na GII Tipech TD apod tak to bylo jinak,auta nebyly,byly silene drahy a proste se opravovaly
A jak to Romane řešíte když motor jinej stojí 40 vetsina je ko na spodek a borce co to od něho vemeš už neuvidíš.Pak se něco posere a ty jseš v tom za40protože je už z nikoho nevyklepeš.Podle mě to udělal nejlépe jak mohl.Taky to nejdříve vezeme k člověkoj co nám leta dělá bloky a hlavy ten to omrkne pak to veme do svár centra a tam řeknou zda to pujde a vydrží.Je to jediná možnost jak si chránit zadek.Pokud by stál ten novej motor 10 tak to je jiná.roman1648 píše:Hosi,abysme si rozumneli,ja nemam nic proti opravovani motoru,prave naopak,ale doby kdy jsem si s autem hral tri tydny jsou bohuzel pryc,navic malokdo chce opravovat kdyz to ma stat vic a trvat dele...takova je doba
Kdyz jsem delaval se svym dedou generalky na GII Tipech TD apod tak to bylo jinak,auta nebyly,byly silene drahy a proste se opravovaly