Stránka 3 z 4

Napsal: 12 kvě 2015, 19:59
od p.s.
co čidlo teploty :?

Napsal: 12 kvě 2015, 20:13
od misoVW
Čidlo teploty je OK, pozeral som Vagom teploty. Som si takmer istý že je tam niekde netesnost, ktorú nemôžem nájsť. Skúsim to ešte metódou ktorú mi tu poradil kolega - ďakujem.

Napsal: 12 kvě 2015, 20:32
od dhfool
Zkoušel jsi odpojit lambdu?

Napsal: 13 kvě 2015, 05:22
od misoVW
Nie, to som neskúšal. Ktorú? Pred či za katom? Čo to spôsobí?

Napsal: 13 kvě 2015, 07:46
od kubima
hlavni ridici velicinou budou otacky a auto pojede v nahradnim rezimu. Takze pokud je nekde dira na vejfuku nebo je chyba primo v cinnosti lambdy, pojede to. Mozna bude lehce zvysenej volnobeh

Napsal: 13 kvě 2015, 08:34
od romanespana
pred par lety jsem delal jeeeepa datazenyho z emeeriky, a v motorovym prostoru byl zasitej sprej, canada. a ctu ze motorovej silikon. byl tam uz jen zbytek, ale na jednom aute jsem s nim tohleto sani falesnyho vzduchu krasne poresil, pak jsem ho hledal, a nikde nic

Napsal: 13 kvě 2015, 11:57
od dhfool
misoVW píše:Nie, to som neskúšal. Ktorú? Pred či za katom? Čo to spôsobí?
Pred katem, jak uz bylo receno ,pojede to na mapu. Lambda reagovala prilis pomalu na zmenu bohatosti.

Napsal: 16 kvě 2015, 12:12
od Ykka
Nedávno jsem řešil přesně to samý jak popisuješ a byl to spojkový spínač.

Napsal: 16 kvě 2015, 20:07
od misoVW
Ykka píše:Nedávno jsem řešil přesně to samý jak popisuješ a byl to spojkový spínač.
To by ma vo sne nenapadlo :) preverim, dik za tip.

Napsal: 17 kvě 2015, 06:40
od ROMEK
Ykka píše:Nedávno jsem řešil přesně to samý jak popisuješ a byl to spojkový spínač.
Jasom par tychto motorov riesil a ked bol vadny spojkovy spinac tak nepadali otacky motoru pri preradovani rychlosti ale nikdy to nerobilo to co popisuje miso ale treba vyskusat mozno dalsi perlicka

Napsal: 17 kvě 2015, 16:24
od PauLofWoCC
Co říkají odchylky paliva? Tam by šlo poznat, jestli je netěsné sání nebo ne.

Napsal: 23 kvě 2015, 15:47
od misoVW
kubima píše:Spolehlivě používám pro zjištění těsnosti tenhle fígl. Sundám filtrbox abych se dostal ke klapce, vypnu radio a nastartuju motor. Klapku ucpu rukou. Jasně že by měl hned chcípnout ale navíc, jak je v sání podtlak, tak se snaží dostat vzduch do motoru jakoukoliv škvírkou. Když je klid, je to krásně slyšet. Na sprej kolikrát bez reakce ale slyšet to bylo.
Takže ucpat klapku rukou a poslouchat kde to syčí. Jestli jenom kolem ruky, je to OK.
dnes otestovane Tvojou metodou, pocujem ze to niekde syci, ale neda sa urcit kde. Napojil som tam aj vakuometer, nezda sa ze by nejak moc rychlo klesal podtlak, neviem...Video tu:
https://www.youtube.com/watch?v=uyUyljO ... e=youtu.be
geo píše:A co ty rozvody seděj?
skontrolane, rozvody na ryskach.
dhfool píše:Zkoušel jsi odpojit lambdu?
vyskusane, bez zmeny, problem pretrvava.
Ykka píše:Nedávno jsem řešil přesně to samý jak popisuješ a byl to spojkový spínač.
spojkovy snimac je ok, otestovany vagom.

Cez tyzdem demontujem sacie potrubie a dam ho na test vysokym napatim.

Napsal: 25 kvě 2015, 20:00
od dhfool
Hmm, jaké máš lambda adaptace (blok 32)? Kolik ukazuje MAF? Rozpoznání volnoběhu funguje? Zatížení motoru (snímač tlaku servořízení)?

Osobně bych všechno co jde poodpojoval, aby to jelo na pevnou mapu, pokud to bude dělat dál, tak bych to hledal v mechanice (čerpadlo, tlak, vstřiky...)

Napsal: 26 kvě 2015, 14:51
od misoVW
Po odpojení snímača tlaku serva problém zmizol. Motor ide normálne, volnobeh normálny. Teraz je otázka ci je zlý snímač, alebo ide motor na pevnú mapu a chyba je inde. V ktorom kanále sa dá pozrieť hodnota tlaku serva a aká je požadovaná hodnota na volnobeh? 99% riešim tdi, v benzine nie som doma. Ďakujem za rady.

Napsal: 26 kvě 2015, 18:31
od dhfool
Dvoupinové čidlo funguje pro ecu jen jako I/0, žádná reálná hodnota...

Blok hodnot 56 pole 4

0xxxx by měl být stav, kdy není žádný vysoký tlak v servu
1xxxx by mělo být, když je vysoký tlak v servu (plný rejd, rychlé točení)

Pokud to bude vše OK, tak zkus mrknout na ty hodnoty co jsem psal výše... (lambda,MAF...)