jericho-3 píše:Ale je kolikrát zajímavé,že mají výborné ucpávky..,odejde ložisko,pumpa rachotí a motoru to nevadí,protože pumpa neteče a pořád něco hází.....

Mam takovej "blbej" pocit, že vim, o čem mluvíš (když jsem před pár tkm měnil volnoběžku altíku s řemenem, všiml jsem si, že pumpa trochu "chrastí", přitom se rukou točila nejlehčeji ze všech řemenic a měla trošku vůli, ale kolem ani kapka a hladina chl.k.drží a teplota při provozu taky ok... - známej, co mi jí tam dával s posl. rozvodama něco namítal proti tomu, že je plastová vrtule - nějaká italská Aquaněco nebo tak něco

, koupil jsem jí v sadě za dobrej peníz) a po pročtení tohohle tématu zvažuju, jestli počkat těch pár desítek tkm na rozvody nebo se do toho pouštět bez nich - v záloze mam Graf, ale někde jsem pro změnu narazil na zmínku o tom, že někomu právě Graf po asi 30tkm začal téct

, co na to "promovaní inženýři", ať už z řad konstruktérů, specialistů, mechošů, ...
Z toho, co jsem si zatim "dal dohromady", se asi budu držet osvědčenýho "neopravovat funkční" a budu se modlit, aby mě to někde nevypeklo a u rozvodů porovnam
Marek77: měnil jsi napínák klíňáku? (pokud je to jako u B5) Zezadu je tam taky přístup mírně řečeno "na ho*no" a nedivil bych se, kdyby v dp (/else - nechce se mi to teď hledat) bylo sundání altíku ... a to nemluvim (opět u B5) třeba o "operaci cooleru" bez sundání nárazníku - je to sice trochu "ježek v kleci", ale taky se to dá, když se člověku nechce povolovat "těch pár šroubů" a shazovat nárazník ...