1.9 tdi 77 kw při zátěži začne vařit

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

To se vůbec divím, že se s tím dalo jezdit.
Nedávno jsem to dělal na leonovi BXE a to to foukalo jen na jednom válci.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Z hlavy jsem vyndal ventily, hlavu nechal líznout (o asi 0,08 mm), pak jsem ventily vrátil na svoje místo a těsnění jsem dal Elring s dvěma dírama jako mělo to původní. A auto šlape bez problémů, před týdnem mi majitelka psala, že je vše OK.

U tebe moc možností není. Pokud to před tím nedělalo a hlava byla srovnaná dobře, tak by mohlo být vadný to nový těsnění, nebo nějaká chyba v montáži. Díry se závity pro hlavový šrouby byly čistý?
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Na těsnění nevěřím, pokud to předtím jezdilo v pohodě, bylo to časem tak spojené, že se nic nedělo, ale po očištění se vše ukázalo, tipoval bych křivý blok..
nepropadat panice...
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2014, 21:01

Příspěvek od janpelikanbk23 »

To mas pravdu vidim to stejne ted shanim pravitko a barvu a blok oskrabu tak at to celi sedi na barvu pekne :)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Můžeš udělat fotku toho těsnění?
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2014, 21:01

Příspěvek od janpelikanbk23 »

jo jak se k tomu dostanu nafotim uz jsem zjistil jak se to zpravuje říka se tomu škrabaní a děla se to primo na voze pouziva se k tomu uplne rovna zelezna deska na kterou se nanese specialni barva a pak se to skrabe a skrabe dokud se barva neobtiskne uplně na celí blok
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já mám rovný brousek, kterým po odmaštění jezdím po bloku , namáčím jej do benzinu a dělám to tak dlouho, dokud není blok téměř celý "jako nový".. :)
nepropadat panice...
J.Bill
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2007, 12:05

Příspěvek od J.Bill »

Řekl bych, že správný název je "zaškrabávání". Jde o samostatné opracování stovky malých plošek na celistvé ploše škrábáním s cílem dosáhnout maximální rovinnosti na sebe dosedajících dvou ploch. Kontrola se provádí pomocí barvy a vzájemného dotyku. Co jsme se na škole naškrábali...:-)) Kde ty časy jsou...
:)
VW Caddy 1.9tdi BLS 77kW 2010
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Zaškrábávání kdysi bylo neodmyslitelnou součástí "výroby" kluzných ložisek po jejich výrobě/odléváním/ Již dávná moderní doba vše zjednodušila, proto i zaškrabávání je dnes poměrně neznámý pojem... :)
nepropadat panice...
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2014, 21:01

Příspěvek od janpelikanbk23 »

A CÍM SE TO TEDA SKRABE ? BARVU SEM UZ SEHNAL A TED JEN SKRABAT A SKRABAT DOKUD TO NEBUDE SEDET :D JEN NETUSIM CIM SKRABAT :D
J.Bill
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2007, 12:05

Příspěvek od J.Bill »

VW Caddy 1.9tdi BLS 77kW 2010
milda18t
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 06 bře 2012, 01:13

Re: 1.9 tdi 77 kw při zátěži začne vařit

Příspěvek od milda18t »

Teď sem řešil ten samý problém a u mě byla ucpaná jedna hadice malá u tandemu přímo hrdlo u hlavy od rezi.
Podobný problém sem řešil u motoru 1.8 t kde taky byla ucpaná zase trubička kovová pod oknem.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“