Stránka 3 z 5

Napsal: 12 srp 2015, 19:05
od Biimbo
to v některých budějckých autorizákách taky letí ladit to na nulu všechno. Zkus tam dát -3,7 až -4,2.

U motoru BJB můžou být hodnoty jiný, nemá excentrický rozvodový kolečko na klice, ale většinou vychází taky na -2,5. Kámoš u BXE z roku 2010 to má od novoty na 0 přesně

Napsal: 12 srp 2015, 19:27
od Kocina
Mal som tam aj -5,9 ked sme to ladili a nemohli sa trafiť aj tak to nic nepomohlo :-D

Napsal: 12 srp 2015, 19:39
od Biimbo
5,9 to už je mám pocit mimo rozsah měřených hodnot,to už jsi tam měl moc.
Vydřenou vačku a hydra by jsi poznal že by to pufalo do sání.
Jinak to jezdí cca stejně jako když je OK.
Pokud to před rozvodama bylo ok, tak vačkou to nebude,ale nic za to nedáš když shodíš dekl, koukneš na záslepky a rovnou seřídíš vstřiky

Napsal: 12 srp 2015, 19:43
od Kocina
vstreky podla diagnostiky mam o.k. alebo to serízení spočíva v necem inačím? Ked tak poprosím o návod, díky
Obrázek

Napsal: 15 srp 2015, 19:11
od Kocina
Vačka skontrolovaná, záslepky na svojom mieste, aj ked tie v prostriedku sa mi moc nepáčili. Neviem či to opraviť alebo ešte tesní tak ako má. Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 15 srp 2015, 19:13
od Kocina
Náhodu som objavil aj toto, motor zostal natočený tak, že som si to hned všimol, netuším kto to zohol, ale určite to musí byť narovno, tak som to vyrovnal, al emoc sa nezmenilo, zajtra skusim dať rozvody na 0,0 a uvidím čo sa stane. Myslíte si že práve ohnutie toho rubka mohlo spôsobovat tu spotrebu? Obrázek
Obrázek

Napsal: 16 srp 2015, 09:47
od White
Príjde mi že na první a třetí fotce jsou vidět kovové piliny?
Rozvody na PD jsem dělal 3x a 3x to bylo na passatech 96Kw před vymenou sem ochylku neřešil rozvody na polské přípravky :) a ochylka byla 0,5 - 0,9 vždy sem to doladil vagem na přesnou 0 a starty na drnc pěkný zvuk a žáden problém. Je fakt že sem ale nějak nesledoval spotřebu na volnoběh ale byli to stali zakaznící a ti by okamžite hlásili kdyby se jim něco nezdálo takže za mě bych hledal problém spíš v regulaci altíku jak tu někdo psal.

A ještě mě napadá když zapneš všechny spotřebiče stoupne spotřeba na volnobeh ještě víc? Pokud jo tak to zase regulace altiku nebude protože kdyby valil pořad na plno tak se to zapnutím spotřebiců nějak nezmení a potřeba by zustala stejna. Ale to je jen má doměnka spíš by mě znepokojovaly ty kovové piliny na fotce pokud to není jen nějaky odlesk ale mě se nezdá.

EDIT:
Omlouvám se za dva příspěvky nějak se mi sekl net.

Ted mě ještě napadlo v jakém stavu máš hydroštely takové kovové piliny sem s už videl a byly to právě nadzdvihátka v čudu uplně vydřené.

Napsal: 16 srp 2015, 10:02
od Kocina
Nene kovove piliny to nejsu, to boli žmolky z papierovej uterky ktorou som utieral dosadaciu plochu na tesnenie ventil deklu, altik som mal odpojený a nerobí to on, spotreba stupla ked som zapol svetla a výhrev a aj pri pustenej klime, dneska to skusim nastaviť na 0,0 a uvidím čo to spraví. Neviem jak moc to mohol ovplivnit ten vyhnutý zúbok na vačkovom kole. Ale dúfam ze to bolo tým.

Napsal: 17 srp 2015, 05:12
od Kocina
Obrázek

A ted babo raď (wallbash) (wallbash) (wallbash) dalšia planovaná kontrola baterky, ukostrenia motora a kontrola všetkých silových vodičov. Možné podozrenie na prechodový odpor a altík sa to snaží dotočiť...

Napsal: 17 srp 2015, 14:38
od UchoTD
ten zubok stym nemá absolútne nič.

Napsal: 19 srp 2015, 11:46
od White
zkoušel jsi seřidit vstřiky? Dotahnou na max a povolit o 225stupnu?
A v jakém stavu je volnoběžka na altíku?
Shod remen s skus potočit s každou kladkou jestli neni přidřená něbo nemá některá nadměrný odpor

Napsal: 19 srp 2015, 11:51
od Kocina
Díky za radu, volnobežku sem skúšal minulý týden je v porádku, ide lahko, ale vstreky sem nenastavoval lebo si na to sám netrúfam už mi to tu jeden krát radili takze to asi nechám nastavit, alebo poprosím nejaký návod jak na to. Teraz sem skusal tu dlhodobejší spotrebu a vypadá to celkom dobre do práce som jazdil za 5,2 -5,5 je to sice krátka trasa ale jezdil sme normálne, zádné závodení ani eko jízda. Takze mna sere už len ta spotreba na volnobeh,

Napsal: 19 srp 2015, 14:59
od UchoTD
vstreky nastavíš tak,že dane vahadlo bude čo najviac zatlačené
povolíš kontra maticu a červika zatiahneš na dotyk,budeš cítit kedy je dost
.nasledne červíka pootočíš nas5 o 180° a zatiahneš kontrovaciu maticu stým,že si budeš pridržiavat červíka aby sa nepootočil pri zatiahnutí matice.
ked je pridretá volnobežka na altiku tak zvykne lomcovat remenom hore dole,kmitá ako besný.

Napsal: 19 srp 2015, 15:31
od Kocina
Remen ide pekne hladko napínák sa ani nepohne, takze tam to urcite nebude, a to nastavenie sice vyzerá jednoducho ale ako potočím motor ked mám zdvihák, na favorite sa nastavovali ventily, tak ze sa dalo jedno kolo na hever, zaradila sa trojka a točilo sa kolom aby sa pretočil motor, neviem či mozem takýto postup aplikovat aj na octavii, skorej to asi nechám nejakému mechanikovi, alebo na to niesu nejaké mierky? ktoré by sa pod to zasúvali? Je to len o tom zatlačení a pootočení naspäť?

Ešte som zabudol, dneska pri teplom štarte sa ozvala rana, a otriaslo celým autom, také škubnutie ale potom chytil v pohode. Dočítal som sa o tom že bude špatná baterka čo by vysvetlovalo aj tú záťaž na motor, lebo si myslím že alternátor sa stále snaží dobíjať, baterka je neviem ako stará ani v akej je kondícii, takže sa problém možno vyriešil, než však kúpim novú urcite chcem pomerať akým prúdom dobíja.

Napsal: 19 srp 2015, 19:41
od alfik
Ja sa len spytam. Riesi sa tu problem v realnej spotrebe alebo len co ukazuje palubak.