Stránka 3 z 4

Filtr pevných částic

Napsal: 01 zář 2008, 13:23
od Motorpower
Pravdu máte tak trochu oba, filtr pevných částic byl vyvinut hlavně proto aby se odlehčilo valkým městům , kde emisní limity mohutně překračují povolené hranice. Ve městě nekouří a neemituje, a na dálnici kde probíhá regenerace všechno vyplivne. Je to takové divné řešení, ale zázraky se nedějí a auto prostě spaluje. Z hlediska čipování to problém je a to hned z několika důvodů, jde to , ale má to své zápory. Je pravda, že i na své RS jsem to neřešil. Proč taky u nového auta. Jiná je situace kdy bude DPF nefunční, potom je možnost nekupovat nový, a vykuchání rovnou spojit i s načipováním. Mám pocit , že se jedná o nějakých skoro 60tis. korun. Nevím ci na to řekne pan horlivý zelený. Ale zatím než k takové situaci dojde, jsem na jeho straně.

Napsal: 01 zář 2008, 17:38
od flekyc
me spis udivuje, ze ho bavi se o tomhle bavit. tohle je forum o upravovani naftovych motoru a kazdymu je jasny, ze ten filtr je spunt. zivot je otazkou priorit a je jasny, ze kdo to vynda, tak skodi prostredi. to je proste debata o nicem ....

Napsal: 10 zář 2008, 13:23
od laser
No u katalyzátoru je to jasné, jsem zcela proti vyndavání, ale u nafty je DPF dost nevychytané věc, a navíc z hlediska ekologie ne tak jednoznačná jako kat.
Otázka: když je auto dovezeno z D a stejný typ je tu homologován bez DPF, je to problém ho odstranit ? Myslím z hlediska "způsobilosti provozu na komunikacích", ne technicky to je věc další. Mám Focuse 1.6 TDCI dovezeného z D.
Ještě jedna otázka, jak poznám že tam ten DPF skutečně je ? myslím z papírů.

Napsal: 10 zář 2008, 15:45
od BH motor
plne suhlasim. tvoje auto cvi je vybavene FAP zistis tak ci gtam je snimac rozdielpoveho tlaku pred a za fap..

Napsal: 10 zář 2008, 16:10
od lt.kubosh
Sice trochu uhýbám od tématu, ale co říkáte na tohle?
http://www.tuev-sued.de/auto_fahrzeuge/ ... tschechien

Výživné je, že diesela rv. od 01.01.2006 potřebného k získání Euro4 si nekoupím, takže budu honit starej benál s unaveným katalyzátorem se zelenou plaketkou.

Napsal: 10 zář 2008, 17:10
od Smoke
moderní diesel je mnohem čistější i bez PDF i Katu než všechny dvoutakty, staré 120, varbece, tatry, avie atd. a ty budou ještě dlouho jezdit...
nejen že neplní ani normu euro 1, ale ani by neprošli emisema (bez úplatku...).
každej si udělejte svůj názor....

Napsal: 10 zář 2008, 18:16
od MirekX
to je sice pravda, ale kolik potkáš eisenachů nebo starých škůdek? pár kousků.
Podle mě je to všechno otázka času,kdy na emisích budou schopni měřit emise u dieselů jinak než kouřivostí při vytáčení motoru. pak jsem zvědavej, jak to budete řešit :D

Napsal: 11 zář 2008, 07:36
od BH motor
RIESIT SA TO BUDE AKO DO TERAZ. p e n i a z m i (LOL)

Napsal: 11 zář 2008, 07:59
od MirekX
to jsem si mohl myslet :D :D :D

Napsal: 11 zář 2008, 10:07
od konew
Až to tady bude jak v Pekingu tak všichni vytáhnou starý FAPy z kůlny a budou montovat zpátky.

Napsal: 11 zář 2008, 10:41
od cupra
konew píše:Až to tady bude jak v Pekingu tak všichni vytáhnou starý FAPy z kůlny a budou montovat zpátky.
dovtedy uz davno nafta nebude ;)

Napsal: 11 zář 2008, 11:33
od Stingray
cupra píše:
konew píše:Až to tady bude jak v Pekingu tak všichni vytáhnou starý FAPy z kůlny a budou montovat zpátky.
dovtedy uz davno nafta nebude ;)

Ono technologicky pokrok sa neda zastavit ako priklad uvediem UK kde sa jedna sikovna firma dala na vyrobu mini esterifikacnej linky vhodnej pre mensie domacnosti......ano da sa jazdit na cisty repkovy, slnecnicovy......olej kupit sa da v tesku alebo kdekolvek vyhoda esterifikacie je prave vo vyuziti lacneho metanolu.......zvlast su vhodne PD čka a az potom common raily.....kazde stlacanie zvysuje teplotu oleja takze zlepsuuje viskozitu a tym cerpatelnost.......

Napsal: 12 zář 2008, 10:08
od konew
No uvidíme kde to všechno zkončí. Je fakt že se každý den přichází na nový věci. Ale je fakt že nás to už asi nemusí zajímat. Až budou auta na vodu a budou mít 3 kola a skleněnou karoserii budem si v duchu říkat, jóo jaký byli časy s těma našema PDčkama (noteeth) (noteeth)

Napsal: 12 zář 2008, 20:59
od cupra
konew píše:No uvidíme kde to všechno zkončí. Je fakt že se každý den přichází na nový věci. Ale je fakt že nás to už asi nemusí zajímat. Až budou auta na vodu a budou mít 3 kola a skleněnou karoserii budem si v duchu říkat, jóo jaký byli časy s těma našema PDčkama (noteeth) (noteeth)
to uz asi nedozijeme tak nas to nemusi trapit ;)

Napsal: 17 kvě 2009, 22:07
od parik
dochazej mi chcanky v DPF a hazi mi to furt nozovy rezim, nejde to nak vypnout aby motor jel naplno, maximalne aby rvala jen ikonka DPF? dik