Motor BMM - 2.0 TDi 8V - VAŘÍ

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33623
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mi se třeba nikdy taková hovadina nestala, nevymýšlím jak ušetřit hlavu dám celou borcovi co tomu rozumí, dělá to třicet let a ví co a jak,

vemu hlavu přišroubuji na motor a zdar ;)
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

Jarda-k píše:Kvůli vačce snad hlava dolů nemusí. ne? Odšroubuješ lágry a vyndáš samotnou vačku.
blbě jsem se vyjádřil, zalomil se šroub v hlavě, který drží uložení vačky (šálky atd)
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33623
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

v tomto případě je to drama ;)
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

tak to teda drama je.

Mechanik se zaměřil na šrouby, a na některých místech jde vidět, jak jsou výrazně zužené, a natažené.

Říkal mi, že toto ještě neviděl, a že už toho viděl mnoho.

Rozhodně by mě zajímalo, co s tím kdo dělal, že to takto dorasoval.

Dle mého názoru byla ta hlava hodně tepelně namáhaná. A někdo to měl již několikrát rozebrané, proto taky ty šrouby.

No to jsem zvědav, co se stane, až se to poskládá, jestli to vůbec bude fungovat.....

Hlava už je opět na dílně, jen se tiše modlím, že to půjde vyndat tou jednodušší cestou... bylo by to totiž dneska, a zítra by to mohlo být složené.
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Asi to dělal zemědělský inženýr-specialista na pluhy a utahoval hlavu lešenovou trubkou, aby byla jistota.. :)
Možná by stálo zato, zkontrolovat rovinnost bloku..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

jericho-3 píše:Asi to dělal zemědělský inženýr-specialista na pluhy a utahoval hlavu lešenovou trubkou, aby byla jistota.. :)
Možná by stálo zato, zkontrolovat rovinnost bloku..
jako já nevím. Auto vypadá hodně dobře, ale motor v takovém stavu. Bohužel minulost akcí onoho mechanika zemědělce už nikdo nezjistí.....

Rovinost bloku je (už) v pohodě. Měřili to před a po brousící akci. Míry měrkou ale nevím.
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

tak, hlava je opravná (nevím ještě jak to dostali ven) ale každopádně zasílám fotky:
- šroubů, zvýrazněno je to zužení (protažení)
- šálku vačkového hřídele


Obrázek
Obrázek
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ty šálky to je "normální." Je vidět, že materiál "pracuje," Dáš nové šálky, nandáš vačku a nechce se to "točit"..ale řemen to urve.. :)
nepropadat panice...
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Zdravím, 1.9TDI ASV při normální jízdě nedělá problém. Při ostré jízdě teplota leze přes 90 (než jsem si toho všiml až na 110°C) a přes víčko expanzky se ztrácí kapalina. Prý to může být těsnění, hlava, pumpa nebo zarostlý chladič. Dá se nějak určit, kde je problém?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“