Po výměně za VB špatný spodek

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

neni to tak uplne jedno. ak das turbo na auto so softem, ktore bolo proste odladene na ine turbo , a je tam zasah do regulacie, to nove nemusi vobec nabiehat .
tym nevylucujem to, ze to nemusi byt dobre urobeny repas, len treba porovnavat porovnatelne.
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

ale tohle je jasný,ale základní nastavení si udělám na místě a stačí mi jen vag.
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“