Ted jsi me narknul ze lhani - dokaz to jako jsem to dokazal ja v pripade Andreho (ono uprimne on mi v tom hodne pomohlCATDAVID píše:Lžeš akorát ty,ten můj graf co jsi sem dal je starej jak za krále klacka,tenhle výkon jsem měl na GTB2260VK+FB race 783,po namontování Firadu+80% byl vykon 282ps!To ty nemáš ani na 64kompresoru a softu co je "vyladěný na maximum" jak pišeš![]()
Na GTB2260VKLR(kuličkové ložiska)+firad 80% mám 293ps/500NM víc nepotřebuju,protože auto co váží na hnáné nápravě 614kg je s větším výkonem neovladatelné.
a tyhle výkony jsou na těch jak ty říkáš "nepoužitelných mezikusech" na svody.

Ke grafum - prima, takze to neni zase tak od veci. To srovnani je zcela verohodne a presne - jedna se vlastne o stejny setup, akorat ja mam jiny compressor, ktery by mel mit za nasledek horsi nastup, z cehoz byl narcen v tvem predchozim postu, coz se nekona.
Mimochodem, to moje mereni je z dob "za krale klacka"+1,5 roku ... myslis si, ze od te doby doslo k nejakym zavratnym objevum v oblasti ladeni teto 17 let stare technologie, ktere by mely za nasledek absenci moznosti porovnani techto dvou uprav v tvuj neprospech? A nebo se Dimcovi (teda pardon, sikovne se prejmenoval na TDIfun) podarilo nekde od te doby ukrast nejaky lepsi chip? Myslim si, ze se oba shodneme na tom, ze nikoliv. Navic tu porovnavame zdravy, zajiste "vyvoneny" motor s motorem v opravdu spatne kondici (opakuji: neni to vymluva ale fakt).
Nicmene, zminil jsi v tomto postu bidny spodek, ktery jsem Ti v predchozim postu zcela jasne vyvratil, a nyni jsi obratil a hovoris zde o vrsku. Takze pojdme se podivat na ten samy hybrid z pohledu se zamerenim na jeho potencial, konkretne zde na PD na sprintovacim softu se zamerne utlumenym spodkem kvuli trakci a zde na rotacku s opet sprintovacim softem - ja si myslim, ze celkovy potencial toho hybridu, ktery jsem pouzival jsem zcela jasne obhajil ve vsech smerech.
Mimochodem, nemluv o hybridech ode me, ja prozatim turboservis nemam, mluv o hybridech od Olega z firmy Turbopower, ktere s takovou oblibou plynouci z radosti nad tim, jak funguji doporucuji.
Hlavne, abychom se vratili k uvodu, protoze ty jsi tu zacal mektat o nejakem kecani a tlachani bez vysledku, takze jsem ti to opet s "stranickou lehkosti" fakty vyvratil. Takze, ja jsem zde zdela jasne prokazal, ze to funguje dobre a spolehlive a i na motoru v ne zrovna uchazejici kondici to ma lepsi spodek, nezli tvoje turbo s mensim compressorem (ktery by se mel roztacet lip) na stejnem technologickem zakladu.
Toto dokazuje predevsim to, co jsem tvrdil od pocatku - ano, to, co pouzivas ty funguje, ale to, co jsem pouzil ja zjevne, dle vsech faktu funguje objektivneji lepe ... a o kvalitu nam tu jde predevsim, nebo o vylepsovani a hladani lepsich a ucinejsich resenim nam tu jde, ne?

PS: ver, ze by "fungovalo" i turbo, ktere by bylo navarene na zeleznych svodech z jeklu a umistene dva metry od motoru, nicmene, opet narazime na nutnost determinovat si pojem "funguje".
Uz chapu, proc ses takova zumpa, kdyz se obklopujes a glorifikujes takove lidi.zero1724 píše:Koně nejsou vše borci, na vrchu vám vše stejně ukazuje záda Luba Loubala to si dá před závodem 10 piv
![]()
s s-kovou čtverkou, a to měl na konci sezony 190 koní...
Kone nejsou vsechno, nicmene, kdyz je clovek ma a ma moznost je vyuzit, vzdaluje se cloveku, ktery ty kone nema a dava mu tak prostor pro pripadne chyby, kterych ten "bez koni" vyuziva.