turbo gt1749vc

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

CATDAVID píše:Lžeš akorát ty,ten můj graf co jsi sem dal je starej jak za krále klacka,tenhle výkon jsem měl na GTB2260VK+FB race 783,po namontování Firadu+80% byl vykon 282ps!To ty nemáš ani na 64kompresoru a softu co je "vyladěný na maximum" jak pišeš :D
Na GTB2260VKLR(kuličkové ložiska)+firad 80% mám 293ps/500NM víc nepotřebuju,protože auto co váží na hnáné nápravě 614kg je s větším výkonem neovladatelné.
a tyhle výkony jsou na těch jak ty říkáš "nepoužitelných mezikusech" na svody. :lol2:
Ted jsi me narknul ze lhani - dokaz to jako jsem to dokazal ja v pripade Andreho (ono uprimne on mi v tom hodne pomohl ;)) nebo se verejne omluv!

Ke grafum - prima, takze to neni zase tak od veci. To srovnani je zcela verohodne a presne - jedna se vlastne o stejny setup, akorat ja mam jiny compressor, ktery by mel mit za nasledek horsi nastup, z cehoz byl narcen v tvem predchozim postu, coz se nekona.

Mimochodem, to moje mereni je z dob "za krale klacka"+1,5 roku ... myslis si, ze od te doby doslo k nejakym zavratnym objevum v oblasti ladeni teto 17 let stare technologie, ktere by mely za nasledek absenci moznosti porovnani techto dvou uprav v tvuj neprospech? A nebo se Dimcovi (teda pardon, sikovne se prejmenoval na TDIfun) podarilo nekde od te doby ukrast nejaky lepsi chip? Myslim si, ze se oba shodneme na tom, ze nikoliv. Navic tu porovnavame zdravy, zajiste "vyvoneny" motor s motorem v opravdu spatne kondici (opakuji: neni to vymluva ale fakt).

Nicmene, zminil jsi v tomto postu bidny spodek, ktery jsem Ti v predchozim postu zcela jasne vyvratil, a nyni jsi obratil a hovoris zde o vrsku. Takze pojdme se podivat na ten samy hybrid z pohledu se zamerenim na jeho potencial, konkretne zde na PD na sprintovacim softu se zamerne utlumenym spodkem kvuli trakci a zde na rotacku s opet sprintovacim softem - ja si myslim, ze celkovy potencial toho hybridu, ktery jsem pouzival jsem zcela jasne obhajil ve vsech smerech.

Mimochodem, nemluv o hybridech ode me, ja prozatim turboservis nemam, mluv o hybridech od Olega z firmy Turbopower, ktere s takovou oblibou plynouci z radosti nad tim, jak funguji doporucuji.

Hlavne, abychom se vratili k uvodu, protoze ty jsi tu zacal mektat o nejakem kecani a tlachani bez vysledku, takze jsem ti to opet s "stranickou lehkosti" fakty vyvratil. Takze, ja jsem zde zdela jasne prokazal, ze to funguje dobre a spolehlive a i na motoru v ne zrovna uchazejici kondici to ma lepsi spodek, nezli tvoje turbo s mensim compressorem (ktery by se mel roztacet lip) na stejnem technologickem zakladu.

Toto dokazuje predevsim to, co jsem tvrdil od pocatku - ano, to, co pouzivas ty funguje, ale to, co jsem pouzil ja zjevne, dle vsech faktu funguje objektivneji lepe ... a o kvalitu nam tu jde predevsim, nebo o vylepsovani a hladani lepsich a ucinejsich resenim nam tu jde, ne? ;)

PS: ver, ze by "fungovalo" i turbo, ktere by bylo navarene na zeleznych svodech z jeklu a umistene dva metry od motoru, nicmene, opet narazime na nutnost determinovat si pojem "funguje".
zero1724 píše:Koně nejsou vše borci, na vrchu vám vše stejně ukazuje záda Luba Loubal :D a to si dá před závodem 10 piv :D (LOL) s s-kovou čtverkou, a to měl na konci sezony 190 koní...
Uz chapu, proc ses takova zumpa, kdyz se obklopujes a glorifikujes takove lidi.

Kone nejsou vsechno, nicmene, kdyz je clovek ma a ma moznost je vyuzit, vzdaluje se cloveku, ktery ty kone nema a dava mu tak prostor pro pripadne chyby, kterych ten "bez koni" vyuziva.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Ty jsi samý expresívní výraz člověče :-) Luboš je borec a kamarád, co jen nemele a jezdí a vyhrává třídu , je několikrát za sezónu do 10 místa absolutně, viz. Zámecký vrch... obyc golf, obyc prevodovka, obyc. turbo, ne víc jak 240 koní a 400nm, je to mezi sedackou a volantem no, na mčr už se nejezdí rovně no... A ujede jak fabii 4x4, tak golfu 2 tdi :-)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Vubec to nepatří do tématu tak proč to tu zasíráš?Navíc si uplně mimo mísu určitě to není jen tak obyč golf a od třídy E se to liší jen pramálo a když píšeš obyč tak se vzpamatuj, protože Luboš má poskládanou převodovku se špérou a jede uplně stejný turbo na kuličkách jako já,samozřejmě,že má o 300kg navíc a tomuty časy odpovídají.Možná by ses měl podívat na ty výsledky pořádně.Tohle jsou součty času za daný závodní den.
Násedlovice:
sobota: David 2,21 - Loubal 2,28
neděle: David 2,19 - Loubal 2,28

Náměšt nad Oslavou
sobota: David 2,17 - Loubal 2,20
neděle: David 2,16 - Loubal 2,19

Jankov Vršok:
sobota: David 5,24 - Loubal 4,56 bylo proměnlivé počasí
neděle: David 4,17 - Loubal -----
Luboš letos víc závodu neodjel,tak tu řešit nebudu je to uplně mimo téma!!! Pokud se ti něco nezdá mužeš mi napsat SZ.
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Počkat třída S-2000 nejsou sériová auta s povolením na některé úpravy? Podvozek, kastle, cooler? Asi se to od minulého roku změnilo, od třídy E se to líší velmi, myslíš tu převodovku z TT? sériovou? Tak ty bys chtěl závodit bez špéry??? To by byly jiné časy... Seriový ovařený arl cooler, brzdy evo - (série), turbo - mercedes (série), výfuk (kamnářská trubka)...vstřiky race... Tak to já myslel rok 2014, tam měl motor rozbitej... Letos mu nějak dáváte, se musí uznat :))) to sorry ;) Vy se kucí nějak furt na tom foru zlobíte...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

BMW to dokonce dovedlo do absolutne perfekcionistickeho vystupu, kdy svedla svody 1+2 a 3+4 do housingu oddelene diky twinscroll housingu ... uz chapeme rozdil mezi "funguje" a "funguje perfektne"? ;)

PS: tato technologie neni nic noveho, jen to pouzil konecne nekdo v serii ... pozor, nezamenovat s "klasickym" twinscroll housingem, smerujici spaliny rozdelenim na vnitrni a vnejsi stranu induceru zatimco vyse uvedene smeruje na stejne misto, ale ke spojeni obou "zdroju spalin" dojde az temer pred vystupem na lopatky vyfukoveho rotoru
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“