Stránka 3 z 4

Napsal: 19 bře 2016, 20:49
od pitukes
slovacek.milos píše:
pitukes píše:Tak isto som pred polrokom vyberal pre zensku auto a zohnali sme Fabku combi Mpi 50 kw s dobrymi km okolo 120. Velkou vyhodou je ze je blbovzdorne a opravy za par supiek.
až ti klekne servo bude to víc šuppek, zámky i stahovačka takz něco stojí
Na vrakaci je toho mraky

Napsal: 20 bře 2016, 06:12
od slovacek.milos
pitukes píše: Na vrakaci je toho mraky
s těma mrakama to není tak divoké, spíš jasno, a pokud si budeš dávat na auto díly z vrakecu stane se z tvého auta postupně vrak ;)

Napsal: 20 bře 2016, 11:08
od matess
slovacek.milos píše:
matess píše: Těsnění jsem dřív nebo později po koupi dělal na obou :-)
ono je potřeba ty auta servisovat a měnit chladící kapalinu
Jasný, ale nikdy nevíš jak se o to staral ten před tebou. Po výměně kapalina nová a už jsem o těsnění nevěděl.

Zámky, stahovačky vydržej podobně ať si koupíš arosu, octavii, polo nebo passata.

S tím servem máš pravdu, ale zase kupovat si kvůli tomu juniora bez serva.....

Napsal: 20 bře 2016, 14:33
od Tomas.cz
Nezapomeňte, že klasické MPi se přestalo dělat z kraje roku 2003, nejmladšímu bude tedy 13 let a tyhle motory, pokud se posere totálně, což není problém, třeba díky vytrženému bloku u hlavového šroubu nad zdvihátkama ventilů, protože je tady materiál slabší než u Feldy a starších řad, tak je problém na vrakovišti sehnat a pokud někdo MPi má, cení si ho bez problémů na 10 000kč, to samé s dostupností servočerpadel Koyo...

Napsal: 20 bře 2016, 20:57
od ClooWn
a co tedy 1,2 HTP?říkám to nerad ale co kdybych si ho pustil do baráku? popřípadě na co koukat tam? Protože mám známého který jednu prodává ale je to taky poměrně vrak :(

Napsal: 20 bře 2016, 21:16
od slovacek.milos
[quote="ClooWn"]popřípadě na co koukat tam?

koukej na páté dveře v pravo

htp
hovno to pojede
honem to prodej
hromada technických problémů
hodně tam natankuj
hnup to pořídí

Napsal: 20 bře 2016, 21:27
od slovacek.milos
htp je třeba pro mě

nešlapu na plyn, se vším zacházím šetrně, nikam se neženu, mám čas, jezdím sám, servis a péče max, auto v garáži nebo pod střechou, nejezdím žádné dálky ani po dálnici, na stk do veselí a zpět je to 2O km zajedu to za pět litrů podle palubáku s kvalitním benálem třeba omv + vif

tak pokud je tvá přítelkyně mi podobná tak jo ;)

Napsal: 20 bře 2016, 21:32
od ClooWn
slovacek.milos píše:htp je třeba pro mě

nešlapu na plyn, se vším zacházím šetrně, nikam se neženu, mám čas, jezdím sám, servis a péče max, auto v garáži nebo pod střechou, nejezdím žádné dálky ani po dálnici, na stk do veselí a zpět je to 2O km zajedu to za pět litrů podle palubáku s kvalitním benálem třeba omv + vif

tak pokud je tvá přítelkyně mi podobná tak jo ;)
Dobrej fór :D přítelkyně taky nespěchá ale víc toho společnýho moc nemáte možná ještě to že nejezdí daleko....já taky nechci htp ale mám možnost vzít od známého HTP s 175 000 najeto, rv-2005 za 20 tis na splátky bez navýšení...je potřeba jen udělat brzdy a lanovod na ruční brzdě...víc prý netřeba ale chci si to auto stejně prolézt abych nekupoval zajíce v pytli :) proto se ptám po čem mám koukat...je mi jasný že nekoupím auto kde je na víčku emulze nebo olej ve vodě to je základ ale co dalšího se na HTP opravdu hodně sere?

Napsal: 20 bře 2016, 21:42
od slovacek.milos
tak to nevím
moje stará je beran co dojede řadí přejíždí všude spěchá, průserů měla mraky,to ji bývalý naučil
má zkušenosti je mazaná, se mnou jezdí ráda naučila se držet hubu a číst si knížku

(LOL)

Napsal: 20 bře 2016, 22:04
od ClooWn
slovacek.milos píše:tak to nevím
moje stará je beran co dojede řadí přejíždí všude spěchá, průserů měla mraky,to ji bývalý naučil
má zkušenosti je mazaná, se mnou jezdí ráda naučila se držet hubu a číst si knížku

(LOL)
:D :D :D :D pěkná výchova :D

Napsal: 20 bře 2016, 22:15
od slovacek.milos
tak ono někdy si vyměněná součástka motoru sedne, pokud ne tak ji musíš vyměnit (crazy)

Napsal: 20 bře 2016, 22:37
od Kolix
Být tebou, tak do toho HTP nejdu ;)

Jak už psali jiní, MPi je nic moc, spíš nic a 16V není špatný, ale berou dost oleje, jsou kousky co berou oleje jako by to byl dvoutakt, a to myslím vážně ;)

Moc na výběr nemáš že? (noteeth)

Nejlepší na spolehlivost je diesel, to že bude jezdit km který bude jezdit, bych neřešil...Nemá to dpf tak co.
Většina lidí to neřeší a jezdí...ty prostě vyměníš olej dřív jako prevenci a je to ;)

Napsal: 20 bře 2016, 22:49
od slovacek.milos
Kolix píše:Být tebou, tak do toho HTP nejdu ;)

Jak už psali jiní, MPi je nic moc, spíš nic a 16V není špatný, ale berou dost oleje, jsou kousky co berou oleje jako by to byl dvoutakt, a to myslím vážně ;)

Moc na výběr nemáš že? (noteeth)

Nejlepší na spolehlivost je diesel, to že bude jezdit km který bude jezdit, bych neřešil...Nemá to dpf tak co.
Většina lidí to neřeší a jezdí...ty prostě vyměníš olej dřív jako prevenci a je to ;)
já těch 16V mám víc, za poslední období lehký potkan, brutální potkan, co se týče oleje tak gufera na vačkách a zachcané rozvody, pak ventildekl a čidlo oleje tudy mizel hodně olej, jinak kolem oleje nic neřeším

Napsal: 21 bře 2016, 00:28
od dpooL
Co takhle nějaký polo nebo fiata punto třeba?)

Napsal: 21 bře 2016, 08:05
od elkej
Resil jsem stejny problem jake druhe auto do rodiny ke staremu dobremu TDI. Dalsi diesel jsem nechtel. Potreboval jsem auto na skakani do skoly/skolky a do prace(okruh 1-10km).Auto potrebuju hlavne v zime a za spatneho pocasi. Nakonec zvitezila fabie HTP 47kw, topi po 500m, spotreba OK a sviznejsi jak MPI.
Na dalnici ani na delsi trasy se to nehodi, ma to hrozne kratkou prevodovku a ve vyzsich otackach to stejne nejede jenom vice zere.
No a kdyz na to prijde tak se udela hlava a jezdi se dal...
Tot moje zkusenost...