Stránka 3 z 3

Napsal: 06 bře 2016, 18:22
od jericho-3
aminochelat píše:
jericho-3 píše:Tsi zklamalo hlavně v tom, že tato novinka byla prezentována jako převrat V ÚČINNOSTI přímého vstřiku benzinu....A on ten zázrak má spotřebu jako benziňáky před 20 lety a to ještě s větší hlučností. Nepřímovstřikové motory jsou na rozdíl od toho housličky..Samozřejmě ekologický přínos nekomentuji, pokud je vůbec nějaký...Jezdit v roce 2015 za 8-10 litrů kvalitního paliva nepovažuji za nějaký převrat, spíš krok zpátky... :)
A co by jsi doporučil za motor resp. auto v benzínu?
Bohužel nic, nemám s novými velké zkušenosti, to co má octavia v benzinu žere dost a koncern není v benzinových motorech zrovna expert. 1,8 T má oblibu , ale už je to dávno, co byl benzinovým tahounem. Tady jsou jistě hoši, co mají zkušenost nejen s TDI , ale i s benziny..Já nejsem asi už dávno objektivní, žiji v minulém století... :)

Napsal: 07 bře 2016, 07:58
od Andre
Ladas píše:oba napínáky a všechny lišty a nějaká těsnění, materiál v autorizáku 6700,-.

tohle je sice hezký ale oni se ojíždějí i ty zubatý kola takže tohle je jen necelá polovina věcí co by se měli měnit výše jsem popsal jak poznat opotřebení...
Na CCZA jsou kola součástí vaček

Napsal: 07 bře 2016, 22:04
od Ladas
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... MyKzdXicmA

Ani nemusíte moc umět německy...

Napsal: 07 bře 2016, 22:16
od Ladas
Andre píše:
Ladas píše:oba napínáky a všechny lišty a nějaká těsnění, materiál v autorizáku 6700,-.

tohle je sice hezký ale oni se ojíždějí i ty zubatý kola takže tohle je jen necelá polovina věcí co by se měli měnit výše jsem popsal jak poznat opotřebení...
Na CCZA jsou kola součástí vaček
ano máš pravdu splet jsem si to s BWA

Napsal: 07 bře 2016, 22:17
od aminochelat
Já tomu teda vůbec nerozumím :-D

Napsal: 09 bře 2016, 07:52
od D A V I D
aminochelat píše:Já tomu teda vůbec nerozumím :-D
http://forum.skodahome.cz/topic/123440- ... ého-oleje/

Napsal: 09 bře 2016, 15:32
od Spectre868
Vec jedna je skutočnosť, že tie kruhy odchádzajú, vec druhá je, že Castrol 5w-30 so špeckou pre TSI/TFSI má reálnu životnosť tak 10 000 km, A5 ka v podpise po výmene drží hladinku tak 9-10 tkm, a potom skonzumuje liter do ďaľšej výmeny(mením po 15000 km, stav odometra cez 260tkm).

Napsal: 09 bře 2016, 15:32
od aminochelat
Všem moc děkuji za reakce.
Auto je už koupené a jsem z něho úúúúplně nadšený (rofl)
Tak snad bude vše v pohodě, ťuk ťuk :)
Jinak napínák je tam Z. Rozvody měněny v 80 tisících. Má najeto 153 tisíc.