Kam jste "utekli" z Passata?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Určitě to není fiat a nikdy nebude, tím jsem si absolutně jist. Kdybych ho nedejbože snad někde vyhrál, tak tobě ho osobně věnuju když jsi takovej fiatoůchyl. Jinak nebudu přemejšlet proč se po 30 tis km posere uložení, je to prostě šunt a hotovo. Nedokážu si představit jak v autorizáku tuhle ostudu vysvětlujou
P5edstav si, že i el.okna mi ten požitek dovedou zpříjemnit. Už jenom tím, že v létě si je pomocí dálky všechny postahuju a vyvětrám auto než do něj sednu. Stejně tak jako miluju webasto, které mi naopak v zimě odmrazí okno a vyhřeje intoš atd atd... Hele, určitě nejsi debil a víš moc dobře, o čem tu mluvím tak přestaň furt za každou cenu nesmyslně argumentovat a oponovatjericho-3 píše:Nevím, jestli požitek z jízdy ti zajistí centrál nebo el. otevírání oken..Mimochodem to ani moc nejde, protože jsem si u A4 otevřel okno a byl to takový fičák, že jsem jej rychle zavřel..Patrně má auto moc aerodynamický tvar, takže jsem pochopil, že v tomto voze je v létě klima nezbytné hlavně z tohoto důvodu..Stáhnout okna je dobré tak při placení dálnice..Jinak většinu času za volantem jsem vlastně v práci nebo cestou do něho..A když jedu pro potěšení, tak jedu svižněji a rád hlavně v zatáčkách. A často vyprovokuji ty, kteří jezdí s potěšením v koncernových vozech s černým kouřem za prdelí, často v pořádném tuningu, bohužel chtějí "závodit" pouze na rovině, jakmile přijdou zatáčky, tak jsou v panice/což se jim ani nedivím s takovou bednou/dupnou na své obrovské brzdy a stanou se z nich poctivý důchodci..jedoucí na hrob. A já se svým dvoudveřovým Fiatem si je musím užívat sám....Míšánek píše:Ne každý má auto jenom na práci a jako prostředek k obživě, ale někdo i rád auto řídí a užívá si jízdu v něm. Pochybuji že něco takového jsi zažíval ve Fiatu Fiorino se švihadlama a bez entrálu

Mišánku, ale nemusíš se rozčilovat, JÁ TO NIKOMU NEBERU, ale já to nepotřebuji, auto mám většinou na práci a na dovolené jsem asi 15 let nebyl. Možná je to zvyk, když jsem se bez toho celý život obešel, nevím proč bych to měl měnit. A proto jsem měl rád dodávku, protože jsem spojil odvoz nákladu s jízdou osobním vozem. Dnes mám 2 auta, T4 a Fiata...Vlastně 3, mám ještě k tomu auto v plné palbě, a ani ten climatronik neumím úplně ovládat, jen máčknu stupeň tepla a trnu, aby se tam nějaký motorek nebo klapka nepojebala.A taky to je důvod, proč to auto prodám, majitel odpojil baterku a zablokovalo se rádio s CD , kod není ,tak musím do AUDI..Mám tohle zapotřebí?Nemám rád, využívat cizí služby, rád se obsloužím sám... 

nepropadat panice...
Přesně tak. Co tam není, to se ti nepo*ere. To je svatá pravda.
Jasně, že auta v plné palbě mají něco do sebe, ale platíš za to sakra vysokou cenu, když se ti něco podělá. Když máš starší auto v základu, se švihadlama a bez klimy, nebo ještě lépe bez ŘJ motoru a veškeré elektroniky, tak se nemá co podělat(nepočítám teď mechanické věci-brzdy, kuláky, filtry, apod.-to je jen běžný servis) a auto tě sice tak nerozmazluje a vezeš se o něco méně komfortně, ale stále dostatečně pohodlně, na to, abys někam v klidu a bezpečně dojel.
Takže je na každém jeho volba - buď tě auto rozmazluje a ty cáluješ, jako mourovatý a pořád trneš, co a kdy se podělá, nebo ne a pak jsi v klidu, ale občas musíš něco udělat sám(švihadla). Moje volba je jednoduchost. Ale to si každý musí rozhodnout sám
Jasně, že auta v plné palbě mají něco do sebe, ale platíš za to sakra vysokou cenu, když se ti něco podělá. Když máš starší auto v základu, se švihadlama a bez klimy, nebo ještě lépe bez ŘJ motoru a veškeré elektroniky, tak se nemá co podělat(nepočítám teď mechanické věci-brzdy, kuláky, filtry, apod.-to je jen běžný servis) a auto tě sice tak nerozmazluje a vezeš se o něco méně komfortně, ale stále dostatečně pohodlně, na to, abys někam v klidu a bezpečně dojel.
Takže je na každém jeho volba - buď tě auto rozmazluje a ty cáluješ, jako mourovatý a pořád trneš, co a kdy se podělá, nebo ne a pak jsi v klidu, ale občas musíš něco udělat sám(švihadla). Moje volba je jednoduchost. Ale to si každý musí rozhodnout sám

Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Já se nerozčiluju Jericho
samozřejmě respektuju plně tvůj názor, ale v tomhle se asi neshodnem
Už si nedovedu představit že bych měl auto bez el. oken, centrálu, klimošky a teď ž el. otvírání kufru, el. stavitelnýc a vyhřívaných sedaček a dalších x 3,14čovin
Je to prostě o povaze no. Já na dovolenou zase poslední dobou minimálně jednou, dvakrát ročně jedu a nedovedu si představit, že bych cestoval ke slané vodě s autem bez klimošky a ostatních hovadin 




Ale to je normální, co člověk to názor, proto taky ta EU je kolikrát k smíchu, představa že uspokojí 28 států je směšná..Ale přesto je to lepší než cokoliv jiného. Mě třeba potěší, když koupím auto za 18000 , opravím si ho a najedu bez větších oprav 150000km , a to k velké osobní spokojenosti a s velkou přidanou hodnotou..Koupit auto za 100-200000 kč a nacpat do něho ještě 100 papírů a ještě pod ním ležet mi nepřipadá moc rozumné...To radši budu točit kličkou a skončím dřív v práci...
Ekonomika je neuprosná....i

Ekonomika je neuprosná....i
nepropadat panice...
Jenomže do toho už pak hrají i další faktory - opravami na svém autě jakožto hobby počínaje a investicí u auta za kilo dalšíma padesáti papírama, se kterýma člověk počítá a najetím dalšíc 150t km při řešení provozních věcí konče. SAmozřejmě už je otázka co budeme brát jako provozní věc
Ale ne, nerozebírejme tohle. Nemělo by to cenu, to uznáš jistě sám
A politiku do tohohle ještě relativně celkem dost rozumně vedeného tématu (v potovnání s některýma ostatníma) prosím radši vůbec netahejme, nebo se tady toho chytne zase nějaký rusofil a celé téma zase skončí ve sračkách


A politiku do tohohle ještě relativně celkem dost rozumně vedeného tématu (v potovnání s některýma ostatníma) prosím radši vůbec netahejme, nebo se tady toho chytne zase nějaký rusofil a celé téma zase skončí ve sračkách

Dneska jsem si užíval Audinu, krásná jízda, motor si přede, ale je tu to ale..Stejně jako Passat, tohle cestovní auto není určené na blafání po městě, vše se na něm kurví, hlavně motor, dvouhmota o př. nápravě nemluvě.. Jelikož mám 6kvalt, je to ideální auto na překonávání vzdáleností, ale stát někde v koloně, nebo kvedlat od supermarketu k obchodnímu centru je "zločin". Představa, že chudáky vstřikovače , pořád někdo rozbíhá a chcípá, kvedlá krokem na přímý záběr mě osobně nedělá dobře. Chci blafat po městě s autem, kterému je to fuk...I ten Fiat s 16 ventily to zvládá lépe než PD..
nepropadat panice...
Docela by mne zajímalo, zda je pravda, že objetí Fiat- Chrysler není propadák a nové Jeepy majitelé chválí..Nějak si to nedovedu představit..Kámoš má doma voňavku Jeepa Liberty Sport s motorem MB 2,4 16V benzin a nějak mi to nejde pod fousy..Motor se musí točit/což je logické/ ale do Jeepa bych řekl, že se to nehodí...
nepropadat panice...
Zpracovani interieru u novyho Grand cherokee je dobry, 3.6 Pentastar jede pekne a HEMI jeste lepe!
.
No a SRT, to je slast....

No a SRT, to je slast....

Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

Ten Fiat je zlo. V roce 2012 ukoncili Dodge Nitro protoze general Fiatu dosel k nazoru, ze je to kopie Jeepu Liberty, pak predstavili Jeep Renegade, ktery by se spis mel jmenovat Jeep Regret.
3.6 Pentastar je dobrej pokud netouzis po zatahu odspoda a pro Durango je to na hranici, ale clovek si musi uvedomit, ze oni maji ve vetsine statu max. rychlost 75mil coz je 120 a velka cast to dodrzuje, navic je to na interstate. Mistni highway a parkway jsou neco mezi nasimi 80-100 km/h
Hemi je luxus, po dalnici jsem s tim jel pod 10l ovsem je pravda, ze nevim jestli vuc pomaha vypinani valcu nebo 8kvaltu v automatu.
2.4 jsem mel pujcenou v Jeepu Compass. No zpracovani je bakelitarna a motor je peklo. Ten motor si zaslouzi jedine... zadrit.
Liberty s 2.4? Jakej rok? Libery byl do 2012 pak ho zase prejmenovali na Cherokee i v Evropě. A do 2012 mel jen 3.7V6 powertech nebo tady 2.8i4 CRDI
3.6 Pentastar je dobrej pokud netouzis po zatahu odspoda a pro Durango je to na hranici, ale clovek si musi uvedomit, ze oni maji ve vetsine statu max. rychlost 75mil coz je 120 a velka cast to dodrzuje, navic je to na interstate. Mistni highway a parkway jsou neco mezi nasimi 80-100 km/h
Hemi je luxus, po dalnici jsem s tim jel pod 10l ovsem je pravda, ze nevim jestli vuc pomaha vypinani valcu nebo 8kvaltu v automatu.
2.4 jsem mel pujcenou v Jeepu Compass. No zpracovani je bakelitarna a motor je peklo. Ten motor si zaslouzi jedine... zadrit.
Liberty s 2.4? Jakej rok? Libery byl do 2012 pak ho zase prejmenovali na Cherokee i v Evropě. A do 2012 mel jen 3.7V6 powertech nebo tady 2.8i4 CRDI
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

No 3.6 do Duranga musi bejt utrpeni 
V tom Grand Cherokee je to tak jako na hodne velkou pohodu za skoro stejnou spotrebu jako s HEMI

V tom Grand Cherokee je to tak jako na hodne velkou pohodu za skoro stejnou spotrebu jako s HEMI

Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

It. kubosh- kámoš koupil od námořníka JEEPA , kterého mu přivezli přímo z USA do Barcelony, kde si pro něho námořník byl.. Je to jako CHerokee, ale je to vlastně Liberty..Dle majitele. Je to rok 2005, má to ten motor 2,4 16V, který tam montovali, když byli v objetí s MB..Je to voňavka jako ze showroomu, on to koupil , aby si mohl na vleku vozit své vozy, nebo sem tam něco odtáhnout..Ale samozřejmě se to k tahání nehodí, ani ne tak kvůli spotřebě, která není nijak tragická, ale charakteristikou motoru..Je jasné, že fanoušci značky jsou dnes naštvaní, že už to není pravý Jeep ale ekonomické otázky patrně zvítězily. Proto jsem se ptal, jaké jsou zkušenosti..Samozřejmě se fanouškům nedivím, nedávno jsem dělal Jeepa Saharu s šestkou a to je hudba z respiria, na kterou nemá žádný výtvor obdobného typu v Evropě../ale samozřejmě nejsem odborník na novodobé "Jeepy", ale ty jsou většinou dobré tak na terén po cestě do divadla/.. 

nepropadat panice...