Ahoj takze predsa to tak bude.Pise sa ze spalovaci proces je optimalizovany na vyzsie otacky a preto je PD taky hluchy odspodu a porovnavaju to s klasickym tdi s cerpadlom.ze pri novsich PD AXR je to uz optimalizovane a ze idu od spodu lepsie ako ATD.je tu toho popisane dost pozrite sa ale je to nemeckyHuml píše:tlak je závislej na otáčkách už jen z toho důvodu, že když mám nějaký přesně definovaný množství paliva protlačit přesně definovanejma otvorama, logicky z toho plyne, že tlak musí být vyšší, aby všechno palivo prošlo přes trysku, když je na to míň času a neberu v úvahu ztráty únikem okolo pístku, které jsou zanedbatelné, zase míň času(vyšší otáčky), menší ztráta, víc paliva ven, větší tlak
http://community.dieselschrauber.de/con ... php?t=8670
dik za prispevky zajima ma ako mi to PD vlastne funguje
