Vačka PD-opět vydřená

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 led 2006, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od vilik »

šulda píše:
vilik píše:VW 507 pokryje všechny ostatní specifikace.
Jde o to jestli to právě není na škodu?
A proč by mělo?
VW Sharan
1.9 TDI PD
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Olej 507 je řidký jak voda a nevím jestli zrovna pd dělá úplně dobře..
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no to je právě to, že není ;)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3865
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Asi jak který.Co jsme kdysi brali z nouze ze salonu litr na dolití ten byl opravdu jak voda.Ale dlouhodobě bereme Total quartz ineo LL a ty motory na tom najely při LL servisech minimálně 300tis a o vačce nikdo ani nepřemýšlel. Popravdě těch PD pravidelně servisujem tak 30,všechny najeto přes 300,některé i kolem 450tis a vačky se dělaly jen dvě.Na mojí která měla v tu dobu okolo 510tis a druhá ta měla jen 300 ale zato zaslepky ve šroubu.A jezdil s tím chlap který sice jezdil po městě 60 ale stačily mu na to jen dva kvalty. Jednička a dvojka.A na tu dvojku dokázal jet klidně i 3km v kuse se.studeným motorem.A kolikrát se dolévaly i 2litry oleje.Takže můj názor je že ta vačka tech 300 musí vydržet akorát malokdo to má na tachometru.A nebo.tomu prostě dá na prdel i ten chip.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

záleží jak která 5w30. Liju mobil 1 formula V 5w30 507.00 a vačky drží.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Mobil formula esp,kdyz to zahrate vypoustim,je jak voda. A na dvou bmm mi v lete v kopci piskl tlak mazani,asi se to tak zahralo ze voda nemazala jak mela? Oleje dost,cerpadlo ok
Pd s dpf bych nikdy nechtel:-(
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

Ked tvrdíte že olej je ako voda tak musí byť niekde chyba u auta s DPF sa pri regenerácii vstrekuje viac paliva pri zlom vybehanom motore ktorí ešte zo sebou žerie trocha viac oleja a vodič povie že mu neubuda olej tak je chyba zriedi sa z naftou potom to prd maže a problem je na svete a možeš tam liať aky chceš olej treba odstraniť príčinu a nie len dosledok
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 led 2006, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od vilik »

Vici píše:Mobil formula esp,kdyz to zahrate vypoustim,je jak voda. A na dvou bmm mi v lete v kopci piskl tlak mazani,asi se to tak zahralo ze voda nemazala jak mela? Oleje dost,cerpadlo ok
Pd s dpf bych nikdy nechtel:-(
Nemůžeš očekávat od zahřátého oleje že bude hustý stejně jako studený. Dokonce i vazelína po zahřátí teče. A jestli máš pocit, že ten ten olej je extrémně řídký, tak bude chyba někde jinde. Třeba v průniku paliva do oleje. Ale za to olej nemůže.
Mobil 1 507 patří k těm lepším olejům. A nic s ním nezkazíš.
VW Sharan
1.9 TDI PD
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1448
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

vilik píše:A proč by mělo?
Když je něco "univerzální", respektive tady pokryje širokou škálu, tak to bývá na úkor něčeho.
Člověk se pořád učí.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Když vypustím 5w30 a 5w40 z horkýho motoru, tak jsou jako voda oba.
To že je 507.00 uni neznamená že jsou jeho vlastnosti nastavené tak aby tam měl něco navíc a někde mu zase něco chybělo. Pokud se mění po 15, není s tím problém.
Ale nejvíc tribo znalci jsou ti, co vypustí olej jako voda a podle toho soudí jeho kvalitu.
Na 5w30 jezdí dnes uplně všechno, nákladní, osobní,bus. Nákladní auta mají long na 120 tis km i víc,podle čidla kvality oleje a že se na těch autech sere všechno, tak motory jako základ drží. A taky to je uni olej, který se dá nalít do Manu, Volva, MB nebo Scanie, jak do starých rotačních motorů, tak PD i CR.

Podle mě je hodně důležitý původ oleje a pančované náhražky z ruska a turecka dokážou divy, protože jsou k nerozeznání a je jich plný internet i malé kamenné prodejny.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1448
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Jen se ptám, jestli "uni" olej nepřináší určitý kompromis při používání v různých motorech. Tady např. zmiňovaný 507.00 vs 505.01 Proč 507.00 může do všeho a 505.01 ne? Z toho bych řekl že tam rozdíl je. U náklaďáků taky asi bude hrát roli to, že je tam podstatně víc oleje a režim provozu?
Člověk se pořád učí.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

507 nemůže třeba do určitých ročníků tdi R5 a V10. 505.01 nemůže jen do dpf, jinak do každého tdi i 3.0,4.0 i 4.2 tdi kromě R5 a V10.

Nákladní mají víc oleje ale zase obsah 13 litrů.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
favo
blázen
Příspěvky: 2760
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Tak nová vačka 13500,- bez DPH v VW servisu.
Takže s těmi 15000,- jsem bohužel nebyl daleko od pravdy.
Hydroštely jsem našel buď INA nebo Federal Mogul.
Rozdíl v ceně skoro 100%.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

to zkus raději sehnat nějakou jetou top stav... protože to je málem cena půlky golfa :-)
a nebo nějakou náhražku, ale netuším, která je ok - ověřeno i třeba na brzdě + ověřena životnost, třeba někdo poradí
favo
blázen
Příspěvky: 2760
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Viči to máš stejně fuk, nedávno jsem najel v noci na šutr a poškodil nápravnici, krycí plast pod motorem, nějaký krycí plechy výfuku a výfuk.
Jen nápravnice a plast stojí 12800,- s DPH, dále mám od nějakýho kreténa podřený zadní blatník a dveře, jen tyhle dvě srandy mě budou v servisu stát 10 000,- za spoluúčast pojišťovně. Ještě že si tu pojistku pořád platím.
Pak tam máš opravu hlavy v Engitecu, věci okolo, nějaká vačka už se v tom ztratí.
Navíc v super stavu jetou už jsem měl a jak to dopadlo vidíš sám.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“