A proč by mělo?šulda píše:Jde o to jestli to právě není na škodu?vilik píše:VW 507 pokryje všechny ostatní specifikace.
Vačka PD-opět vydřená
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Asi jak který.Co jsme kdysi brali z nouze ze salonu litr na dolití ten byl opravdu jak voda.Ale dlouhodobě bereme Total quartz ineo LL a ty motory na tom najely při LL servisech minimálně 300tis a o vačce nikdo ani nepřemýšlel. Popravdě těch PD pravidelně servisujem tak 30,všechny najeto přes 300,některé i kolem 450tis a vačky se dělaly jen dvě.Na mojí která měla v tu dobu okolo 510tis a druhá ta měla jen 300 ale zato zaslepky ve šroubu.A jezdil s tím chlap který sice jezdil po městě 60 ale stačily mu na to jen dva kvalty. Jednička a dvojka.A na tu dvojku dokázal jet klidně i 3km v kuse se.studeným motorem.A kolikrát se dolévaly i 2litry oleje.Takže můj názor je že ta vačka tech 300 musí vydržet akorát malokdo to má na tachometru.A nebo.tomu prostě dá na prdel i ten chip.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Ked tvrdíte že olej je ako voda tak musí byť niekde chyba u auta s DPF sa pri regenerácii vstrekuje viac paliva pri zlom vybehanom motore ktorí ešte zo sebou žerie trocha viac oleja a vodič povie že mu neubuda olej tak je chyba zriedi sa z naftou potom to prd maže a problem je na svete a možeš tam liať aky chceš olej treba odstraniť príčinu a nie len dosledok
Nemůžeš očekávat od zahřátého oleje že bude hustý stejně jako studený. Dokonce i vazelína po zahřátí teče. A jestli máš pocit, že ten ten olej je extrémně řídký, tak bude chyba někde jinde. Třeba v průniku paliva do oleje. Ale za to olej nemůže.Vici píše:Mobil formula esp,kdyz to zahrate vypoustim,je jak voda. A na dvou bmm mi v lete v kopci piskl tlak mazani,asi se to tak zahralo ze voda nemazala jak mela? Oleje dost,cerpadlo ok
Pd s dpf bych nikdy nechtel:-(
Mobil 1 507 patří k těm lepším olejům. A nic s ním nezkazíš.
VW Sharan
1.9 TDI PD
1.9 TDI PD
Když vypustím 5w30 a 5w40 z horkýho motoru, tak jsou jako voda oba.
To že je 507.00 uni neznamená že jsou jeho vlastnosti nastavené tak aby tam měl něco navíc a někde mu zase něco chybělo. Pokud se mění po 15, není s tím problém.
Ale nejvíc tribo znalci jsou ti, co vypustí olej jako voda a podle toho soudí jeho kvalitu.
Na 5w30 jezdí dnes uplně všechno, nákladní, osobní,bus. Nákladní auta mají long na 120 tis km i víc,podle čidla kvality oleje a že se na těch autech sere všechno, tak motory jako základ drží. A taky to je uni olej, který se dá nalít do Manu, Volva, MB nebo Scanie, jak do starých rotačních motorů, tak PD i CR.
Podle mě je hodně důležitý původ oleje a pančované náhražky z ruska a turecka dokážou divy, protože jsou k nerozeznání a je jich plný internet i malé kamenné prodejny.
To že je 507.00 uni neznamená že jsou jeho vlastnosti nastavené tak aby tam měl něco navíc a někde mu zase něco chybělo. Pokud se mění po 15, není s tím problém.
Ale nejvíc tribo znalci jsou ti, co vypustí olej jako voda a podle toho soudí jeho kvalitu.
Na 5w30 jezdí dnes uplně všechno, nákladní, osobní,bus. Nákladní auta mají long na 120 tis km i víc,podle čidla kvality oleje a že se na těch autech sere všechno, tak motory jako základ drží. A taky to je uni olej, který se dá nalít do Manu, Volva, MB nebo Scanie, jak do starých rotačních motorů, tak PD i CR.
Podle mě je hodně důležitý původ oleje a pančované náhražky z ruska a turecka dokážou divy, protože jsou k nerozeznání a je jich plný internet i malé kamenné prodejny.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Jen se ptám, jestli "uni" olej nepřináší určitý kompromis při používání v různých motorech. Tady např. zmiňovaný 507.00 vs 505.01 Proč 507.00 může do všeho a 505.01 ne? Z toho bych řekl že tam rozdíl je. U náklaďáků taky asi bude hrát roli to, že je tam podstatně víc oleje a režim provozu?
Člověk se pořád učí.
507 nemůže třeba do určitých ročníků tdi R5 a V10. 505.01 nemůže jen do dpf, jinak do každého tdi i 3.0,4.0 i 4.2 tdi kromě R5 a V10.
Nákladní mají víc oleje ale zase obsah 13 litrů.
Nákladní mají víc oleje ale zase obsah 13 litrů.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Viči to máš stejně fuk, nedávno jsem najel v noci na šutr a poškodil nápravnici, krycí plast pod motorem, nějaký krycí plechy výfuku a výfuk.
Jen nápravnice a plast stojí 12800,- s DPH, dále mám od nějakýho kreténa podřený zadní blatník a dveře, jen tyhle dvě srandy mě budou v servisu stát 10 000,- za spoluúčast pojišťovně. Ještě že si tu pojistku pořád platím.
Pak tam máš opravu hlavy v Engitecu, věci okolo, nějaká vačka už se v tom ztratí.
Navíc v super stavu jetou už jsem měl a jak to dopadlo vidíš sám.
Jen nápravnice a plast stojí 12800,- s DPH, dále mám od nějakýho kreténa podřený zadní blatník a dveře, jen tyhle dvě srandy mě budou v servisu stát 10 000,- za spoluúčast pojišťovně. Ještě že si tu pojistku pořád platím.
Pak tam máš opravu hlavy v Engitecu, věci okolo, nějaká vačka už se v tom ztratí.
Navíc v super stavu jetou už jsem měl a jak to dopadlo vidíš sám.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi