Stránka 3 z 7

Napsal: 24 říj 2016, 16:16
od vilik
šulda píše:
vilik píše:VW 507 pokryje všechny ostatní specifikace.
Jde o to jestli to právě není na škodu?
A proč by mělo?

Napsal: 24 říj 2016, 16:36
od Vici
Olej 507 je řidký jak voda a nevím jestli zrovna pd dělá úplně dobře..

Napsal: 24 říj 2016, 18:24
od Huml
no to je právě to, že není ;)

Napsal: 24 říj 2016, 18:34
od Tomas6
Asi jak který.Co jsme kdysi brali z nouze ze salonu litr na dolití ten byl opravdu jak voda.Ale dlouhodobě bereme Total quartz ineo LL a ty motory na tom najely při LL servisech minimálně 300tis a o vačce nikdo ani nepřemýšlel. Popravdě těch PD pravidelně servisujem tak 30,všechny najeto přes 300,některé i kolem 450tis a vačky se dělaly jen dvě.Na mojí která měla v tu dobu okolo 510tis a druhá ta měla jen 300 ale zato zaslepky ve šroubu.A jezdil s tím chlap který sice jezdil po městě 60 ale stačily mu na to jen dva kvalty. Jednička a dvojka.A na tu dvojku dokázal jet klidně i 3km v kuse se.studeným motorem.A kolikrát se dolévaly i 2litry oleje.Takže můj názor je že ta vačka tech 300 musí vydržet akorát malokdo to má na tachometru.A nebo.tomu prostě dá na prdel i ten chip.

Napsal: 24 říj 2016, 18:44
od Biimbo
záleží jak která 5w30. Liju mobil 1 formula V 5w30 507.00 a vačky drží.

Napsal: 24 říj 2016, 19:56
od Vici
Mobil formula esp,kdyz to zahrate vypoustim,je jak voda. A na dvou bmm mi v lete v kopci piskl tlak mazani,asi se to tak zahralo ze voda nemazala jak mela? Oleje dost,cerpadlo ok
Pd s dpf bych nikdy nechtel:-(

Napsal: 24 říj 2016, 20:27
od Utmir
Ked tvrdíte že olej je ako voda tak musí byť niekde chyba u auta s DPF sa pri regenerácii vstrekuje viac paliva pri zlom vybehanom motore ktorí ešte zo sebou žerie trocha viac oleja a vodič povie že mu neubuda olej tak je chyba zriedi sa z naftou potom to prd maže a problem je na svete a možeš tam liať aky chceš olej treba odstraniť príčinu a nie len dosledok

Napsal: 25 říj 2016, 02:45
od vilik
Vici píše:Mobil formula esp,kdyz to zahrate vypoustim,je jak voda. A na dvou bmm mi v lete v kopci piskl tlak mazani,asi se to tak zahralo ze voda nemazala jak mela? Oleje dost,cerpadlo ok
Pd s dpf bych nikdy nechtel:-(
Nemůžeš očekávat od zahřátého oleje že bude hustý stejně jako studený. Dokonce i vazelína po zahřátí teče. A jestli máš pocit, že ten ten olej je extrémně řídký, tak bude chyba někde jinde. Třeba v průniku paliva do oleje. Ale za to olej nemůže.
Mobil 1 507 patří k těm lepším olejům. A nic s ním nezkazíš.

Napsal: 25 říj 2016, 04:18
od šulda
vilik píše:A proč by mělo?
Když je něco "univerzální", respektive tady pokryje širokou škálu, tak to bývá na úkor něčeho.

Napsal: 25 říj 2016, 06:13
od Biimbo
Když vypustím 5w30 a 5w40 z horkýho motoru, tak jsou jako voda oba.
To že je 507.00 uni neznamená že jsou jeho vlastnosti nastavené tak aby tam měl něco navíc a někde mu zase něco chybělo. Pokud se mění po 15, není s tím problém.
Ale nejvíc tribo znalci jsou ti, co vypustí olej jako voda a podle toho soudí jeho kvalitu.
Na 5w30 jezdí dnes uplně všechno, nákladní, osobní,bus. Nákladní auta mají long na 120 tis km i víc,podle čidla kvality oleje a že se na těch autech sere všechno, tak motory jako základ drží. A taky to je uni olej, který se dá nalít do Manu, Volva, MB nebo Scanie, jak do starých rotačních motorů, tak PD i CR.

Podle mě je hodně důležitý původ oleje a pančované náhražky z ruska a turecka dokážou divy, protože jsou k nerozeznání a je jich plný internet i malé kamenné prodejny.

Napsal: 25 říj 2016, 06:53
od šulda
Jen se ptám, jestli "uni" olej nepřináší určitý kompromis při používání v různých motorech. Tady např. zmiňovaný 507.00 vs 505.01 Proč 507.00 může do všeho a 505.01 ne? Z toho bych řekl že tam rozdíl je. U náklaďáků taky asi bude hrát roli to, že je tam podstatně víc oleje a režim provozu?

Napsal: 25 říj 2016, 08:21
od Biimbo
507 nemůže třeba do určitých ročníků tdi R5 a V10. 505.01 nemůže jen do dpf, jinak do každého tdi i 3.0,4.0 i 4.2 tdi kromě R5 a V10.

Nákladní mají víc oleje ale zase obsah 13 litrů.

Napsal: 25 říj 2016, 09:19
od favo
Tak nová vačka 13500,- bez DPH v VW servisu.
Takže s těmi 15000,- jsem bohužel nebyl daleko od pravdy.
Hydroštely jsem našel buď INA nebo Federal Mogul.
Rozdíl v ceně skoro 100%.

Napsal: 25 říj 2016, 09:30
od Vici
to zkus raději sehnat nějakou jetou top stav... protože to je málem cena půlky golfa :-)
a nebo nějakou náhražku, ale netuším, která je ok - ověřeno i třeba na brzdě + ověřena životnost, třeba někdo poradí

Napsal: 25 říj 2016, 10:00
od favo
Viči to máš stejně fuk, nedávno jsem najel v noci na šutr a poškodil nápravnici, krycí plast pod motorem, nějaký krycí plechy výfuku a výfuk.
Jen nápravnice a plast stojí 12800,- s DPH, dále mám od nějakýho kreténa podřený zadní blatník a dveře, jen tyhle dvě srandy mě budou v servisu stát 10 000,- za spoluúčast pojišťovně. Ještě že si tu pojistku pořád platím.
Pak tam máš opravu hlavy v Engitecu, věci okolo, nějaká vačka už se v tom ztratí.
Navíc v super stavu jetou už jsem měl a jak to dopadlo vidíš sám.