Stránka 3 z 5
Napsal: 19 pro 2016, 15:24
od jericho-3
Pokud ihned při startování motor nekouří, je to gumičkama. Kravilo se to už na poměrně mladých kusech a samozřejmě honění čerpadla naprázdno není pro něj moc zdravé..Zkus ten přepad ze vstřiků odpojit..Já tam dal kus průhledné hadičky na přívod a bylo krásně vidět, jak nafta mizí a vzduch postupně hadici zaplňuje..
Napsal: 19 pro 2016, 22:36
od p.s.
neni ještě možný že to jen málo krátce žhaví
skusil bych dát žárovku odpojil čidlo teploty a mělo by to žhavit aspon 6 vteřin
Napsal: 19 pro 2016, 22:38
od slovacek.milos
p.s. píše:neni ještě možný že to jen málo krátce žhaví
skusil bych dát žárovku odpojil čidlo teploty a mělo by to žhavit aspon 6 vteřin
to žhaví furt dal jsem tam malinkou kontrolku připojenou na žhaviče
Napsal: 20 pro 2016, 00:26
od p.s.
žhaviče byly venku žhaví všechny
je fakt že tady tahat ven žhaviče je dobrodružství minule švagrovo 2,2dti 2 v pohodě 3 ti boj po půlhodce se mi zadařilo a u čtvrtý sem to vzdal nechtěl sem to přervat
tak sem jí zkusil přez žárovku a ta se rozsvítila takže sem konstatoval že jede
co bude až nepude ví bůch asi specialista
ještě mi napad startér točí jak má neni línej
a další co dokáže potrápit sou polorozpadlý přepadový hadičky vono na první pohled nic vidět neni a lidi na to kašlou neb se to mění docela naprd
taky už mi to vyškolilo chtěli sme měnit ty gumy pod vstřikama a stačilo dát nový přepady
Napsal: 20 pro 2016, 06:55
od geo
Sundej dekl a zkus je přetáhnout už jsem je měl parkrát volný a vyměnit je je určitě rychlejší než zde o tom na pěti stránách psát.Občas jsou popraskaný ty t kusy u hlavy hned z přepadu.
Napsal: 22 pro 2016, 19:35
od slovacek.milos
ted se situace zdramatizovala motor startuje katastrofálně a šea zjistil že u téček je nafta
Napsal: 23 pro 2016, 16:41
od slovacek.milos
problém možná vyřešen, přepadové hadičky které tam jsou nové necelé dva měsíce tak katastrofa, jestli šeda nekoupil nějakou hadičku na podtlak, škoda že nemám foták, dal jsem gumovou 3,2 a zatím OK
opět se potvrilo pravidlo že
problém treba hladat už v novom dieli

Napsal: 06 úno 2017, 12:55
od slovacek.milos
zajímavé
vyměnili jsme gumičky na vstřikách v pátek auto bez komprese to bych chápal nevytlačili jsme hydra
motorem jsem do pondělka potáčel a komprese nastala , startujem startujem a motor bez komprese,
potkat se to nemohlo řemenice je na rysce a vačka na pravítko sedí

Napsal: 06 úno 2017, 19:50
od denny
Miloši,hooooodně dlouho to trvá.Hlavně čerpadlo musíš řádně zaplavit palivem,nemá samonasávací vlastnost.Bosch má na to takovou sadičku,ale já to už mnoho let dělám podtlakovkou a ve dvou.
Napsal: 06 úno 2017, 20:19
od slovacek.milos
denny píše:Miloši,hooooodně dlouho to trvá.Hlavně čerpadlo musíš řádně zaplavit palivem,nemá samonasávací vlastnost.Bosch má na to takovou sadičku,ale já to už mnoho let dělám podtlakovkou a ve dvou.
já vím 7 atm tam narvat
nejsem zcela mozkem této práce, šeda má moudra z netu
Napsal: 23 úno 2017, 13:26
od slovacek.milos
[quote="joe"]
3.) Tieto motory potrebujú mať pre dobrý studený štart v poriadku štartér a baterku. Pokiaľ sa motor netočí pri štarte s dostatočne veľkou uhlovou rýchlosťou, tak pri kompresii nedosiahne teplota stlačeného vzduchu požadovanú hranicu pre zapálenie vstrekovanej nafty. Pre tento motor sa dodávali štyri rôzne typy štartérov, kde postupne menili prevod v planétovej prevodovke tak, aby čo najlepšie vyhovoval. Treba kúpiť druhý štartér cez Bosch eXchange program, dáte starý a na výmenu príde repasovaný už s najnovšou verziou prevodovky.
gumky navstřikách jsme měnili, kompres jsme měřili, a bylo to v baterce je tam rok stará nabitá s měřákem, změřená zátěžákem, že je ok,
ale dal jsem tam svoji boženu a točí to jak raketa děkuji všem
Napsal: 09 bře 2017, 00:39
od dist01
jo a praskaji tam obali na filtrech je potreba ho poradne prohlednout a sundat. jen takovy tip jak rozposznat netesnici krouzky. kdyz vytahnete palivak tak je cely z pulky cerny od oleje ktery se dostane do vstriku a nasledne do prepadu a do filtru.
Napsal: 09 bře 2017, 07:31
od slovacek.milos
ten obal to vím praskne ho ten kdo neví že tam je zobáček aby se deklík nasadil do správného směru, nasadím průhlednou hadici a tahám naftu tak zjistím prasklý obal, filtr taky čistý mění každý rok
možná pomohli i ty gumky, staré byly jak nové já je nepovoloval ale tonda žíkal že nebyly dotaženy vůbec, já jimdal 10Nm
Napsal: 09 led 2018, 14:03
od slovacek.milos
tak už nechytá ani nejde roztáhnout
po startu skočí závada
1630 vstrřikované množství chybná funce
při startu se objeví otáčky motoru
vstřikované množství požadované 37 mg
vstřikované množství skutečné 36
dá se něco ještě zkusit nebo tasit čerpadlo? dík
Napsal: 09 led 2018, 14:09
od joe
KO elektronika čerpadla.
PSG 5 alebo PSG 16?