Stránka 3 z 3

Napsal: 13 bře 2019, 12:51
od turbo kamna power
Měl bych podobný dotaz - u Octavie 2 mi svítí kontrolka prasklý žárovky, ale všechny žárovky jsou ok. Zítra jdu na STK, můžou s tím mít nějaký problém?

Napsal: 13 bře 2019, 13:32
od mirek999
Mazat závady jsi předpokládám zkoušel. Nemá to dodělané tažné? Případně bych se zaměřil na toto.

Mě jednou praskla žárovka a potom to i v klidovém stavu mělo velký odběr, že to cuclo baterku do mrtě. Až když se vymazala paměť tak auto už v pohodě usnulo.

Napsal: 13 bře 2019, 15:03
od slovacek.milos
turbo kamna power píše:Měl bych podobný dotaz - u Octavie 2 mi svítí kontrolka prasklý žárovky, ale všechny žárovky jsou ok. Zítra jdu na STK, můžou s tím mít nějaký problém?
na slovensku to už začlo, svítí kontrolka málo vody do ostřikovačů a na 30 dnů,

zatím na stk vadí brzdy a erbegy kontrolka,

Napsal: 13 bře 2019, 16:53
od sCitem
Žárovka nevadila, ale neuvěřitelný problém byla ručka ;-)

Napsal: 13 bře 2019, 19:23
od tommy215
Měsíc zpět STK - A4 B6 -chyba sporadický odpor ( nebo tak nějak) : boční airbag + kontrolka na přístrojovce - bolest A4 - konektor - obě přední sedadla.

stanice a technik podle zkušeností dost přísný, připomínek plno, ohledně airbagu nikoliv.

Napsal: 14 bře 2019, 10:05
od turbo kamna power
mirek999 píše:Mazat závady jsi předpokládám zkoušel. Nemá to dodělané tažné? Případně bych se zaměřil na toto.

Mě jednou praskla žárovka a potom to i v klidovém stavu mělo velký odběr, že to cuclo baterku do mrtě. Až když se vymazala paměť tak auto už v pohodě usnulo.
Bohužel jsem zrovna neměl k dispozici diagnostiku. Ale v minulosti jsem to už jednou mazal ale po čase kontrolka zase vyběhne, ale objevuje se jen sporadicky. Asi chyba někde v kabeláži, možná kostra :? tažný to nemá, baterku to neždíme. Fakt miluju tyhle zbytečný kontrolky :)

Nicméně prošel jsem pro jistotu všechny žárovky a všechny trochu podezřelé vyměnil, kontakty jsem prostříkal kontaktolem a beze změny.

Každopádně STK to prošlo, nedali to ani do lehkých závad :)

Napsal: 15 bře 2019, 13:12
od roman1648
Proto tam sám nejezdím/e, řešit podobný krávoviny to by mě mohlo,kámoš dělá technika na stk,auto si vezme,udělá,doveze,napíše na papírek co třeba vyřešit a co jen doporučení...
Dohadovat se tam s nějakým chytrolínem, na to nemám nervy...

Napsal: 15 bře 2019, 13:37
od Marek001
Súhlas Miloši, ja to robím presne tak isto. Večer auto dovezem, na druhý deň poobede je hotové. Len horšie keď o toho “svojho” človeka prídeš, zrovna minule tu jeden neurobil skúšky aby mohol robiť STK technika, vraj to je celkom brutálne ale neviem teda presne na čom pohorel.

Napsal: 15 bře 2019, 14:00
od ROMEK
Marek001 píše:Súhlas Miloši, ja to robím presne tak isto. Večer auto dovezem, na druhý deň poobede je hotové. Len horšie keď o toho “svojho” človeka prídeš, zrovna minule tu jeden neurobil skúšky aby mohol robiť STK technika, vraj to je celkom brutálne ale neviem teda presne na čom pohorel.
Mne takisto jeden odešel a naučil sem si druhého. Peniaze má každý rád :)

Napsal: 15 bře 2019, 14:39
od jericho-3
To máš pravdu, ale člověk musí mít instinkt , jak takového člověka poznat. Já celý život nepoužíval tuto metodu, i když byla za socialismu běžná, protože nebylo téměř nic pořád na skladě, bohužel na STK jsem tohle použil, ale v podstatě ne pro mé auto..Protože buzerování díky hovadinám, nelze jinak obejít..Ale vždy jsem měl tip, komu mám dát a komu ne..Bohužel kamarádovi nastal problém v tom, že když dal jednomu, tak stejně neprošel, protože papíry dělal zase jiný a on říkal, přece nebudu dávat všem...Od té doby si nechá napsat závadu, vyhodit a koupí-opraví co je třeba..Ale on je v situaci, že má auta voňavky, zatímco já mám napohled šunku, ale v podstatě technicky je 1A. Bohužel psychologie pracuje a "šunka " už ve dveřích je téměř automaticky na odchodu..Kolikrát ti chytráci čumí, hele brzdy dobrý, jebou s koly jako splašení, svítí všude jako v jeskyni, protože už z podstaty svého kšeftu musí být ti, co poučují a jebou..Tak aspoň zajásají, když řeknou, no ty gumy na ramenech jsou už horší , chtělo by to do budoucna je vyměnit, nebo jinou hovadinu, protože minule mu povídám, zrovna tohle rameno je nové...Ale člověk chápe, že než se živit jako automechanik, je lepší být na kontrole a slintat...Mít právo použít razítko je naplnění EGA a ještě prachy k tomu... :)

Napsal: 15 bře 2019, 22:47
od patrikE39
miloši slováčku tak to si pěkne pleteš ;) na emisích me zajímá jen a pouze readiness motorové jednotky a nesmí být přítomny závady P00 až P06 které mají vliv na řízení motoru potažmo na řízení emisí. pokud ti budou svitit brzdy nebo bagy to mě na emisích fakt vubec nezajímá a řeš to až s klukama na stk :) .. jinak pokud máš vozidlo které je kategorie N tak i když bude v paměti závada a nebude svítit kontrolak MIL tak je přímo uvedena vyjímka a vozidlo je z hlediska emisí způsobilé.

Napsal: 16 bře 2019, 09:04
od slovacek.milos
[quote="patrikE39"]miloši slováčku tak to si pěkne pleteš ;) na emisích me zajímá

si přečti datumy, ono došlo zase ke změnám, už tě nikde nevyhodí z emisí bez udání důvodu ale udělají ti emise na 30 dnů a pokračuješ stk a to třeba vyhovuje jen musíš doladit emise,

závady, readiness, doplnkový test u benálu od 2002 a naffty 2005, odstavený dpf, komunikace s řj motoru, nebo třeba jak píšeš co musí být vše OK je a kouřivost místo max O,8 u PD je 2,4 a si namydlený,

to je furt taková loterie na kterou ti nedá žádný technik jednoznačnou odpověd, stále se něco mění a dochází k věcem nepochopitelným,

příklad měříš 3 roky emise a musíš mít školení na LPG a CNG přitom to dělat nechceš, nemáš na to mašinu ani zájem, je vysolíš prachy,


na emisích mě zajímá jen jedno projít :)