Stránka 3 z 3

Napsal: 18 zář 2007, 22:25
od BH motor
nieje. je to ten isty odliatok aj material. a vo vysokych otackach to urcite lepsie dycha ako klasicka vacka na tdi

Napsal: 18 zář 2007, 22:29
od Sifon
Ako sa to potom chova v nizkych? Nie je to vecou kompromisu aku vacku(s hlavou) tam dat? :?

Napsal: 18 zář 2007, 22:35
od BH motor
Sifon píše:Ako sa to potom chova v nizkych? Nie je to vecou kompromisu aku vacku(s hlavou) tam dat? :?
nieje to benzin . tam sa palivo nenasava ale vstrekuje. cize mozno treoska viac dymu dole a menej hore. ale to su ciste teoreticke uvahy. vela sdi chodi s hlavami s tdi odo mna a zatial sa nik na nic nestazoval. Takte ciste medzi nami je to len ciste akademicka debata ohladom vaciek sdi a tdi

Napsal: 26 říj 2008, 17:56
od Zdeněk M
BH motor píše:
Sifon píše:Ako sa to potom chova v nizkych? Nie je to vecou kompromisu aku vacku(s hlavou) tam dat? :?
nieje to benzin . tam sa palivo nenasava ale vstrekuje. cize mozno treoska viac dymu dole a menej hore. ale to su ciste teoreticke uvahy. vela sdi chodi s hlavami s tdi odo mna a zatial sa nik na nic nestazoval. Takte ciste medzi nami je to len ciste akademicka debata ohladom vaciek sdi a tdi
No chlapy,oturbit SDI vam mohu jen doporucit pak jen ala do kytek,je to vyskousený na octe AQM,40000km najeto,bylo tam obtok s AGR a soft s SDI ,v nízkych to hulilo a pak se to chytlo,v tockach chybela nafta. Jde o zvyk,jelo to líp,to jo. Každopadne jezdilo se stím normalne a po 10620km písty deravý. :D

Napsal: 26 říj 2008, 22:44
od puci
moj názor: radšej vymeniť celý motor a ušetrený cas obetovat na ladenie toho nového motora, ked uz je tdi vymyslené, tak načo to robiť znova.

Napsal: 27 říj 2008, 11:31
od Brejk
[/quote]
menit motor je moc rozpojovani (LOL)
zno, za 10 spis ne (crazy)
pisty, turbo, tesneni za 6 vpoho[/quote]

:o Co? A kde mas minimalne rozvodak, kde jsou ostatni tesneni (sani, vyfuk), novy srouby do hlavy i ojnic, pistni krouzky, prip. vybrus, olej, nemrzku atd atd. Me to s velkejma slevama a bez kupovani turba a pistu vyslo na 8,5 a to jsem si to delal sam.

Napsal: 28 říj 2008, 22:32
od Mikky
asi lepsi koupit motor da se koupit do 15tis.pak proda ten svuj SDI a ma to s minimalnim rozdilem penez a urcite min trapeni,zda se mi nerozumny to predelavat prace stejna jak s vymenou a jeste drasi.musite pocitat s tim ze mu zbyde to SDI takze az ho proda treba za 10tis tak tam bude 5tis rozdil :) a kdyz ho proda dobre tak to ma zadarmo ;) jen ta prace s tim ale ta bude tak ci tak 8)

Napsal: 08 lis 2008, 17:55
od Brouk
No jde to ! Motorori orig a zadny problem , zatim vykon nevydrzela jen prevodocka i spojka ze 74PD a turbo octavia , najeto s turbem asi 7 tis km. cca 130-140k :-)

Fabia 1.9 SDI r.v. 2000 vstriky Bosch 764

Napsal: 09 říj 2018, 14:06
od Case
Tak mna tato vec s oturbenim SDi tiez napadla. Mam doma obtokove turbo z 1,9td, to ma 55kW, nechcem z toho tahat viac ako tych 55kW. Moja otazka znie ako sa k pretlaku v sani postavi riadiaca jednotka.

Napsal: 09 říj 2018, 14:25
od peter l
BH motor píše:
Sifon píše:Ako sa to potom chova v nizkych? Nie je to vecou kompromisu aku vacku(s hlavou) tam dat? :?
nieje to benzin . tam sa palivo nenasava ale vstrekuje. cize mozno treoska viac dymu dole a menej hore. ale to su ciste teoreticke uvahy. vela sdi chodi s hlavami s tdi odo mna a zatial sa nik na nic nestazoval. Takte ciste medzi nami je to len ciste akademicka debata ohladom vaciek sdi a tdi
Jazdim na starom AHU a s hlavoua vackou z SDI(aey) a v pohode,spodok o chlp slabsi ale strednych a vysokych ide lepsie ale zas nic brutal,vid popis....tlacim s bv43 1,7b dole a 1,65b hore minimalnou dymivostou a krutiak cca 400nm pri 2000 a 420 pri 2500 takze pri upravach ten slabsi spodok nevadi...ale zas toci bez problemou cez 5000ot...sdi ma aj ine ventilove pruziny.
Inak od kedy mam SDI vacku mam problem smykajucou spojkou ATD+Hds nestaci :? (noteeth)

Napsal: 28 říj 2018, 00:06
od patrikE39
a když se na tdi dá hlava sdi.. pasuje na tu hlavu vývěva nebo se podtlak do brzd musi vzít jinde?