Napsal: 18 zář 2007, 22:25
nieje. je to ten isty odliatok aj material. a vo vysokych otackach to urcite lepsie dycha ako klasicka vacka na tdi
nieje to benzin . tam sa palivo nenasava ale vstrekuje. cize mozno treoska viac dymu dole a menej hore. ale to su ciste teoreticke uvahy. vela sdi chodi s hlavami s tdi odo mna a zatial sa nik na nic nestazoval. Takte ciste medzi nami je to len ciste akademicka debata ohladom vaciek sdi a tdiSifon píše:Ako sa to potom chova v nizkych? Nie je to vecou kompromisu aku vacku(s hlavou) tam dat?
No chlapy,oturbit SDI vam mohu jen doporucit pak jen ala do kytek,je to vyskousený na octe AQM,40000km najeto,bylo tam obtok s AGR a soft s SDI ,v nízkych to hulilo a pak se to chytlo,v tockach chybela nafta. Jde o zvyk,jelo to líp,to jo. Každopadne jezdilo se stím normalne a po 10620km písty deravý.BH motor píše:nieje to benzin . tam sa palivo nenasava ale vstrekuje. cize mozno treoska viac dymu dole a menej hore. ale to su ciste teoreticke uvahy. vela sdi chodi s hlavami s tdi odo mna a zatial sa nik na nic nestazoval. Takte ciste medzi nami je to len ciste akademicka debata ohladom vaciek sdi a tdiSifon píše:Ako sa to potom chova v nizkych? Nie je to vecou kompromisu aku vacku(s hlavou) tam dat?
Jazdim na starom AHU a s hlavoua vackou z SDI(aey) a v pohode,spodok o chlp slabsi ale strednych a vysokych ide lepsie ale zas nic brutal,vid popis....tlacim s bv43 1,7b dole a 1,65b hore minimalnou dymivostou a krutiak cca 400nm pri 2000 a 420 pri 2500 takze pri upravach ten slabsi spodok nevadi...ale zas toci bez problemou cez 5000ot...sdi ma aj ine ventilove pruziny.BH motor píše:nieje to benzin . tam sa palivo nenasava ale vstrekuje. cize mozno treoska viac dymu dole a menej hore. ale to su ciste teoreticke uvahy. vela sdi chodi s hlavami s tdi odo mna a zatial sa nik na nic nestazoval. Takte ciste medzi nami je to len ciste akademicka debata ohladom vaciek sdi a tdiSifon píše:Ako sa to potom chova v nizkych? Nie je to vecou kompromisu aku vacku(s hlavou) tam dat?