Teplý motor VW nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zdravim panove
Me to dela 1.9TD AAZ, za studena zhavi a pak chytne na brnknuti, za tepla nezhavi a nez chytne dlouho toci...teplotni cidlo tam je zboku v hlave ale do ridici jednotky asi nevede
Ze by tam byl nejaky elektronicky termostat nebo neco co ridi kdy to zhavi a kdy ne a ten to zhaveni vypinal pri nizsich teplotach nez by mel, nebo kde by mohl byt problem? A jeste kde najdu termostat?
-
Jendabodie
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11 zář 2007, 17:06
Impuls pro čerpadlo
Mě to totiž připadá tak, jako kdyby čerpadlo dostalo pozdě impuls pro vstříknutí nafty. A já nevím, jestli vstřikovací čerpadlo nedostává náhodou impuls ke vstříknutí nafty od startéru jakmile se začne roztáčet.
Žhavení by se startováním teplého motoru nemělo přeci mít nic společného, nebo se snad pletu???
čest , nedozvěděl jsem se jak dlouho musíš motorem točit , když je to teplý , aby ti ti blaflo , může být už horší čerpadlo , resp. hlava čerpadla , to je to litinový z čeho vedou trubky , šlo by to vyzkoušet tak , že při teplým motoru (když ti to dlouho točí) , tu hlavu ČERPADLA zchlaď proudem studené vody a uvidíš jestli to chytne na brnk 
Naposledy upravil(a) JJ dne 02 říj 2007, 20:15, celkem upraveno 1 x.
-
Jendabodie
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11 zář 2007, 17:06
No tak takovej expert abych na něco docela dost horkýho nalil něco studenýho nejsem. Ono pak lecos rádo praská! Kámoš mi to projel počítačem, a zjistil že ukazuje teplotní čidlo trochu jiné hodnoty oproti těm skutečným, takže ho zkusím vyměnit a uvidím. Zatím mi přidal na startovací dávce paliva a je to trošku lepší. Dřív to točilo cca 6 vteřin, teď jsem tak na 4. Uvidím až vyměním to čidloJJ píše:čest , nedozvěděl jsem se jak dlouho musíš motorem točit , když je to teplý , aby ti ti blaflo , může být už horší čerpadlo , resp. hlava čerpadla , to je to litinový z čeho vedou trubky , šlo by to vyzkoušet tak , že při teplým motoru (když ti to dlouho točí) , tu hlavu ČERPADLA zchlaď proudem studené vody a uvidíš jestli to chytne na brnk
-
tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
GOLF V 1,9 TDI motor BKC
páni na G V motor BKC je nejaký problém studený štartuje na šup, akonáhle sa zohreje na pracovnu teplotu tak pri štartovaní točí,točí a chytí až po cca 5 a viac otáčkach, stretol sa s tým niekto? Na VAGu ukazalo zavadu čidlo teploty paliva, vymenilo sa vymazala pamäť závad, vymenil sa palivový filter a nepomohlo. ešte dodávam je to TDI /BKC/ a 4 motion....dik za nakopnutie
-
Jendabodie
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11 zář 2007, 17:06
-
Pavlansky Peter
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 01 lis 2007, 13:44
- Bydliště: potocna26,05301 HARICHOVCE, SLOVAK REPUBLIK
teply motor nestartuje
vymen starter potom bude startovat aj za tepla ja som ich uz vymenil cez 10 ks a ludia su hepyy zarucena uspesnost 100 %