Stránka 3 z 4

Napsal: 13 zář 2017, 14:28
od Velký metař
šulda píše:Na více autech používám jen aftrmarket, nikdy sem neměl problém a zatím si stojím (LOL)

A tak neber to tak vazne ;) , nejsem mechanik jako treba ty. Jen jsem napsal svoji zkusenost i zkusenost dalsich lidi ktere znam a vim ze meli problem s kroucenim kotoucu.
Vim ze nekteri vymenili celý predek a stejne po 4tis km se deformace vratily. Jeden sel dokonce tak daleko ze nechal menit i silenty co na nanich drzi naprava, ulozeni ramen, stabiku , nove kulaky, nova loziska, nove naboje, nove tlumice + ulozeni ,samozrejmne nove kotouce ATE + desky . No a výsledek - po 3tis km kopance do volantu jak prase . takze nevim co si o tom myslet . Vse mu delali v servisu. Vyhodil tenkrat za to pres 30tis kc ale zazrak se nekonal :( Pak to nejak reklamoval, nechteli mu to samozrejmne uznat , zapojil do toho i ČOI , ale stejne nic neprokazal , po temer roce to vzdal a nechal predelat na 288 za zlomek ceny toho co prodrbal . Takze takova jedna prihoda s kotouci z aftermarketu, byt znackovými. No a myslim , ze rozhodne nebyl jediný, kdo uveril zvastum o nutnosti vse vymenit :? :? :?

Napsal: 15 zář 2017, 18:22
od NOVON
Ono se mluvi "zvlnene kotouce" ,ale ja je nikdy krive nemel a presto se trepal volant pri brzdeni.Jde o to,ze to nedelaji z dostatecne vyzraleho materialu,jeho struktury.Teda ty z aftermarketu.Pak to dopadne tak,ze se nerovnomerne nanese material desticek na kotouc a pak to v jednom miste jakoby brzdi vic a v jinem min a trepe volantem.
Byl jsem vzdycky u srovnavani kotoucu na soustruhu a v jednom miste se vzdycky menil zvuk (zaclo to piskat-tvrdsi material)pri tom obrabeni.I soustruznik to povidal a ukazoval mi po upnuti,ze tam hazivost neni..
Nejake vule na naprave apod jsou jen alibisticke kecy vyrobcu kotoucu,kteri to delaji z hov.na.

Napsal: 15 zář 2017, 19:17
od Pája 19
NOVON píše:Ono se mluvi "zvlnene kotouce" ,ale ja je nikdy krive nemel a presto se trepal volant pri brzdeni.Jde o to,ze to nedelaji z dostatecne vyzraleho materialu,jeho struktury.Teda ty z aftermarketu.Pak to dopadne tak,ze se nerovnomerne nanese material desticek na kotouc a pak to v jednom miste jakoby brzdi vic a v jinem min a trepe volantem.
Byl jsem vzdycky u srovnavani kotoucu na soustruhu a v jednom miste se vzdycky menil zvuk (zaclo to piskat-tvrdsi material)pri tom obrabeni.I soustruznik to povidal a ukazoval mi po upnuti,ze tam hazivost neni..
Nejake vule na naprave apod jsou jen alibisticke kecy vyrobcu kotoucu,kteri to delaji z hov.na.
Tak proč se tahle změna struktury nekoná u jiných než 280mm kotoučů?

Napsal: 15 zář 2017, 20:20
od NOVON
Pája 19 píše:
NOVON píše:Ono se mluvi "zvlnene kotouce" ,ale ja je nikdy krive nemel a presto se trepal volant pri brzdeni.Jde o to,ze to nedelaji z dostatecne vyzraleho materialu,jeho struktury.Teda ty z aftermarketu.Pak to dopadne tak,ze se nerovnomerne nanese material desticek na kotouc a pak to v jednom miste jakoby brzdi vic a v jinem min a trepe volantem.
Byl jsem vzdycky u srovnavani kotoucu na soustruhu a v jednom miste se vzdycky menil zvuk (zaclo to piskat-tvrdsi material)pri tom obrabeni.I soustruznik to povidal a ukazoval mi po upnuti,ze tam hazivost neni..
Nejake vule na naprave apod jsou jen alibisticke kecy vyrobcu kotoucu,kteri to delaji z hov.na.
Tak proč se tahle změna struktury nekoná u jiných než 280mm kotoučů?
Ale koná..Znam pripady,kdy kopou i 288 brzdy.
Ta nesouroda struktura materialu je uz z vyroby a naplno se projevi,az po par tis.km,kdy si desky s kotouci opravdu sednou.Me se to vzdycky projevilo po ujeti 2500-3000 km.Na naprave vsechno nove,teda zustaly stare jen tehlice a stejne to problem neodstranilo.Na origo kotouce jsem se nedostal a oktu prodal.Ted mam oktu viz.podpis,bez ABS a tam tento problem (zatim) neni.Kotouce byly cerstve vymenene nez jsem to koupil a pochybuju,ze tam dovozce dal nejake originaly,bo na deskach neni ani zrejmy vyrobce.Neresim,brzdi to,netrepe,tak do toho nevrtam.

Napsal: 15 zář 2017, 20:55
od Pája 19
Jó máš pravdu, že kopou i 288mm, mě kopou i 312mm. 😀
Ale že by se někdy vyskyt tak beznadějnej případ, jako u 280tek, jsem ještě neslyšel. Jasně, jezdí jich mnohem míň, ale stejně nevím o nikom, kdo by přešel na 288mm a stěžoval si tak jako když před tim vyzkoušel 3 druhy novejch 280mm kotoučů.

Napsal: 15 zář 2017, 21:50
od Vedo125
Já pamatuju jak kdysi sem nahodil ještě celý zrezlý těhlice z octávky 1.8T včetně kotouču 288 co leželi asi nějakej rok někde v kopřivách za dvojku a vyřešilo mi to celej problém kroucení a rok kolaborací všeho možnýho (rofl)

Napsal: 15 zář 2017, 22:20
od slovacek.milos
[quote="NOVON"]Ono se mluvi

mj názor je že kouče jsou mimo hru de jen o desky, několikrát jsem to dokázal,

nebo zajímavost starline ty třepali nové jak svině, vyhodil jsem je na dvúr kde leželi ve sněhu nějaký rok, pak jsem je nějaký rok dal do regálu, dneska jezdí opět na fábce a no problém, přitom kotouče ty jsou tak 17mm, totálky

Napsal: 16 zář 2017, 05:17
od maka123
Otec dělal na šachtě, litinové dily před opracováním musely ležet v kopřivách několik let, aby vyzráli. Většinou hřídele. Můj problém se zvlněnými kotouči vyřešili až originální díly. Kotouče Textar po 5000 km házeli 0,7mm,nechal jsem je přetočit a po 3000km znova. Teď mám originály cca 80000km a bez problému.

Napsal: 16 zář 2017, 06:45
od slovacek.milos
maka123 píše:Otec dělal na šachtě, litinové dily před opracováním musely ležet v kopřivách několik let, aby vyzráli. Většinou hřídele. Můj problém se zvlněnými kotouči vyřešili až originální díly. Kotouče Textar po 5000 km házeli 0,7mm,nechal jsem je přetočit a po 3000km znova. Teď mám originály cca 80000km a bez problému.
a desky máš taky orginál?

Napsal: 16 zář 2017, 09:43
od NOVON
maka123 píše:Otec dělal na šachtě, litinové dily před opracováním musely ležet v kopřivách několik let, aby vyzráli. Většinou hřídele. Můj problém se zvlněnými kotouči vyřešili až originální díly. Kotouče Textar po 5000 km házeli 0,7mm,nechal jsem je přetočit a po 3000km znova. Teď mám originály cca 80000km a bez problému.
No prave a o to vyzrani materialu jde predevsim.

Napsal: 16 zář 2017, 09:47
od NOVON
slovacek.milos píše:
NOVON píše:Ono se mluvi

mj názor je že kouče jsou mimo hru de jen o desky, několikrát jsem to dokázal,

nebo zajímavost starline ty třepali nové jak svině, vyhodil jsem je na dvúr kde leželi ve sněhu nějaký rok, pak jsem je nějaký rok dal do regálu, dneska jezdí opět na fábce a no problém, přitom kotouče ty jsou tak 17mm, totálky
Je to docela zapeklite..Desky asi maji taky vliv,cim mekci,tim lepe.

Napsal: 16 zář 2017, 10:19
od maka123
slovacek.milos píše:
maka123 píše:Otec dělal na šachtě, litinové dily před opracováním musely ležet v kopřivách několik let, aby vyzráli. Většinou hřídele. Můj problém se zvlněnými kotouči vyřešili až originální díly. Kotouče Textar po 5000 km házeli 0,7mm,nechal jsem je přetočit a po 3000km znova. Teď mám originály cca 80000km a bez problému.
a desky máš taky orginál?
jo originál,

Napsal: 16 zář 2017, 11:29
od slovacek.milos
maka123 píše:
a desky máš taky orginál?
jo originál,[/quote]

zajímavé je třeba kamoš dává leta textar z kell a tvrdí že není jediný problém, mi nesklamaly starline s desky icer, boše a cimrman, icer nejsou dobré na dodávky tam už se mi stalo za 8000 km dřel plech, tam jsou lepší pro zvýšené zatížení ferodo,

Napsal: 16 zář 2017, 11:45
od maka123
Mě to začalo kopat nad 130km/h a postupem času už při 100km/h. Jezdím denně po dálnici a sralo mě to. Jsou lidi co víc jak 90km/h nejezdí tak ani neví že mají zvlněné kotouče.

Napsal: 16 zář 2017, 13:47
od octaviask
https://subarufanclub.cz/wiki/_media/te ... _myths.pdf

clanok pekny....

potvrdzuje sa, že odovzdat zakaznikovy auto po vymene brzd bez "zajazdenia" je totalne cele zle....

http://www.mjauto.cz/zajizdeni-brzdovyc ... -a-kotoucu