Stránka 3 z 4
Napsal: 11 bře 2019, 15:47
od Forest
Myslim si, ze o technicke zpusobilosti hovorit o foru, ktere je zamereno majoritne na upravach, ktere maji za nasledek technickou nezpusobilost je prinejmensim usmevne.
Na nasich silnicich se pohybuje spousta upravenych vozu, ktere by oficialne nikdy STk neprosly ale na druhou stranu, vim o nemale radce vozu, ktere by mely byt spis sesrotovany nez aby jezdily.
Takze, pokud je k uprave pristupovano zodpovedne a vse funguje jak ma, nevidim duvod, proc by to mel byt problem na "prakticke urovni". To, ze v pripade nehody jsou jasne dane neprijemnosti predpokladam majitel vi a verim, ze si toho byl vedom jeste pred zapocetim praci.
Nicmene, nezli se tu rozpouta ohniva debata, bylo by vhodne (i kdyz respektujeme soukromi a "know-how" zakladatele tematu) tu dat nejaky fotky, abychom si mohli udelat obrazek

Napsal: 11 bře 2019, 19:13
od lacik
Napsal: 11 bře 2019, 19:36
od RudisTDic
Škoda toho 5 kvalitu,, když už taková stavba, tak bych tam nechal 6q,nebo rovnou dsg
Napsal: 11 bře 2019, 19:48
od lacik
Zámer bol zanechať pôvodné uloženie motora, ale prevodovka je upravená a točí asi rovnako ako 6q manuál, do mesta to stačí.
Napsal: 11 bře 2019, 21:39
od Jarda S.
Napsal: 12 bře 2019, 07:37
od slovacek.milos
stará volha nebo žuk měli 3 kvalty a stačilo to

Napsal: 12 bře 2019, 09:28
od Forest
slovacek.milos píše:stará volha nebo žuk měli 3 kvalty a stačilo to

Milosi, kolo "ukrajina" mela taky jen jediny prevod a "stacilo to", ale na dynamiku jizdy jsi mohl zapomenout.
Jinak treba se pletu, ale myslim si, ze ten 6° si myslim, ze zdejsi doporucovali hlavne kvuli zivotnosti a potencialu ... ale treba se mylim

Napsal: 12 bře 2019, 10:22
od lacik
Mam sharan v 6q velky rozdiel medzi upravenym 5q a tomto projekte nevidim akurat ta päťka je tam dlhšie a motor musi točiť viac a velky otaznik je aj vydrž 6q prevodovky na jednohmote.
Napsal: 12 bře 2019, 12:15
od Jarda S.
moc velký rozdíl nejni v kvaltech ale ve větší spojce

Napsal: 12 bře 2019, 18:32
od slovacek.milos
[quote="Forest"][quote="slovacek.milos"]
Milosi, kolo "ukrajina" mela taky jen jediny prevod a "stacilo to",
kolo ukrajina mělo i jiné výhody do kopce nejede z kopce nebrzdí,
já osobně to silně ojebávám jednička potáhnu jeb tam čverku a za chvíli jeb šestku je to příšerné ale je to tak
Napsal: 12 bře 2019, 19:43
od lacik
Napsal: 12 bře 2019, 19:49
od lacik
Trošku velky obrazok ale vošiel,ako som pisal treba ešte dotiahnuť nejake maličkosti a bude to ok,fotky z prestavby vela nemam nejak som to neriešil pokial mi pameť služi tak to nejak neriešim.
Napsal: 12 bře 2019, 19:50
od Forest
Vkusne a hezky implementovano. Co na to budiky?
Napsal: 13 bře 2019, 15:11
od lacik
Voda poriešena po starom,plus dvojite čidlo na hlave jedna strana pre motor druha pre budiky,rychlosť,dobijanie po starom,otačky cez obd na mobil,mam tam pridane ešte tlak turba a regulaciu turba,potrebne doriešiť ešte žhavenie. Taky gulaš ale všetko je vo vyvoji zatial na skušobne jazdy to stači ,live data mi idu pekne aj cez tu činsku krabičku na mobil aspon nemusim stale zo sebou tahať notebook.
Napsal: 13 bře 2019, 18:58
od toby66kw
Podle vkusu každého soudruha , já bych raději ASV do G7
