Stránka 3 z 4

Napsal: 06 črc 2017, 08:09
od matesfox
erik7 píše:
matesfox píše:
erik7 píše: Začínam na tom pracovať :) Môžem to vytiahnuť cez egr zaslepku ? Aky mam použiť budík na meranie?
na EMP mám glycerinový kvůli přesností měření :)
Vieš mi tu dať dáky odkaz ako vyzerá ?
vypadá takto,akorat si zvolíš jaký rozsah měření chceš,ja mám 0-4b , kupováno v gumexu
Obrázek

Napsal: 06 črc 2017, 14:16
od erik7
matesfox píše:
erik7 píše:
matesfox píše: na EMP mám glycerinový kvůli přesností měření :)
Vieš mi tu dať dáky odkaz ako vyzerá ?
vypadá takto,akorat si zvolíš jaký rozsah měření chceš,ja mám 0-4b , kupováno v gumexu
Obrázek
Ok dakujem ;)

Napsal: 08 črc 2017, 13:24
od TDI tech
Povedzme si pravdu, cinsky budik +/- 200C hore dole.
Za dalsie je nutne brat do uvahy za akych podmienok je tam to EGT 1000C. Pokial je tam iba kratkodobo pri specifickom rezime jazdy (napr. sprint) ked je vonku horucava 30C, tak v tom pripade sa to este jaks taks da prekusnut. Ale pokial je tam 1000C aj napr. pocas rychlej jazdy po dialnici, alebo pocas nakladacky na okresnej ceste, tak je to cele zle.

Napsal: 10 črc 2017, 16:00
od erik7
Aky emp by bolo ideálne pri 2,5b ? Skúšal som to merať, nebolo to moc presné lebo ručička trošku triasla ale vychádzalo mi to na 2,5b

Napsal: 10 črc 2017, 21:24
od mecKo
erik7 píše:Aky emp by bolo ideálne pri 2,5b ? Skúšal som to merať, nebolo to moc presné lebo ručička trošku triasla ale vychádzalo mi to na 2,5b
V akych otackach ? Ak je tlak turba = emp, je to OK

Napsal: 10 črc 2017, 21:50
od erik7
mecKo píše:
erik7 píše:Aky emp by bolo ideálne pri 2,5b ? Skúšal som to merať, nebolo to moc presné lebo ručička trošku triasla ale vychádzalo mi to na 2,5b
V akych otackach ? Ak je tlak turba = emp, je to OK
Presné neviem od kedy keďže nemám presni budík na meranie ale je to tam až do konca 5500 ot :)

Napsal: 10 črc 2017, 22:00
od mecKo
erik7 píše:
mecKo píše:
erik7 píše:Aky emp by bolo ideálne pri 2,5b ? Skúšal som to merať, nebolo to moc presné lebo ručička trošku triasla ale vychádzalo mi to na 2,5b
V akych otackach ? Ak je tlak turba = emp, je to OK
Presné neviem od kedy keďže nemám presni budík na meranie ale je to tam až do konca 5500 ot :)
Tak to je pohodicka najvacsia, da sa mu este trosku prifuknut :)

Napsal: 11 črc 2017, 07:45
od erik7
mecKo píše:
erik7 píše:
mecKo píše: V akych otackach ? Ak je tlak turba = emp, je to OK
Presné neviem od kedy keďže nemám presni budík na meranie ale je to tam až do konca 5500 ot :)
Tak to je pohodicka najvacsia, da sa mu este trosku prifuknut :)
To by som bol rád keby sa dalo ale uz mi to nechcel dať viac kvôli tej teplote :( :(

Napsal: 11 črc 2017, 10:12
od mecKo
To mi nejde do hlavy. Cim viac vzduchu, tym mensie egt

Napsal: 11 črc 2017, 11:27
od Pitlik
Pozor, cim viac kyslika, resp. studeneho vzduchu...

Napsal: 11 črc 2017, 11:53
od mecKo
Pitlik píše:Pozor, cim viac kyslika, resp. studeneho vzduchu...
Dakujem za uvedenie na pravu mieru, samozrejme, myslel som to presne tak, ako si napisal :roll:

Napsal: 11 črc 2017, 15:04
od erik7
A čo mam nosiť mrazničku zo sebou aby som mohol ochladiť intercooler :D

Napsal: 11 črc 2017, 16:13
od mecKo
erik7 píše:A čo mam nosiť mrazničku zo sebou aby som mohol ochladiť intercooler :D
Idealne (LOL) (LOL) alebo CO2 hasiaci a pred kazdou jazdou chladit a chladit IC :D (LOL) (crazy)

Napsal: 11 črc 2017, 16:19
od erik7
mecKo píše:
erik7 píše:A čo mam nosiť mrazničku zo sebou aby som mohol ochladiť intercooler :D
Idealne (LOL) (LOL) alebo CO2 hasiaci a pred kazdou jazdou chladit a chladit IC :D (LOL) (crazy)


Aj to sa chystám skúsiť a som zvedavý potom na to egt :D

Napsal: 11 črc 2017, 18:20
od mecKo
(rofl) potom podaj infošky