Passat b6 1,9 BLS 3000 km po vymene tesnenia opat tlakuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33624
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
ahoj, prosím o radu,
mám Passat 2.0TDI motor BMP.
odeslo turbo nevím z jakého duvodu, když to nastartuju hrozně píska, ale hlavne to tlakuje do motoru po odejmutí víčka oleje pískaní přestane a motor je klidnější.
Může tlakovat špatné turbo do motoru nebo jsou to kroužky , motor startuje OK a i klidný chod,
mám Passat 2.0TDI motor BMP.
odeslo turbo nevím z jakého duvodu, když to nastartuju hrozně píska, ale hlavne to tlakuje do motoru po odejmutí víčka oleje pískaní přestane a motor je klidnější.
Může tlakovat špatné turbo do motoru nebo jsou to kroužky , motor startuje OK a i klidný chod,
Mato 86 - tohle je nejhorší problém na motoru vůbec, tlakování vody, vyzpovídej pořádně majitele, někdy to pomůže, a jak se tady psalo, pečlivě vyčistit blok , umýt benzinem a stačí delší jemný brousek na kosu, který ti postupně ukáže, stav rovinnosti bloku, pronešení a také praskliny. bohužel vnitřní prasklinu neuvidíš. A zkontroloval bych i válce uvnitř , zda někde někde není rezavá"šmouha"..Jasné je, že je tenhle kšeft jasný prodělek a poté těžké spaní...Já když naposled nalítl, tak proto, že vesničané mají zažito, že když jezdí jen v létě, tak stačí voda, popřípadě nechtějí dolévat "drahou" fridexovou náplň ,když jim sákne chladič, tak jezdí na vodu a vypouštějí ji..Takže motor mohl přimrznout , třeba jen proto, že hadicí od chladiče celou náplń nevypustíš.. Nehledě nato, že amatéři po opravě nalejí kapalinu a hned vyrazí, aniž jim dojde, že tam není všechna, kterou vylili. A je průser..Protože než motor při přehřátí přes teploměr a ŘJ sdělí jeho problém, je pozdě. Kontrolka vody v expanzce často nejde, nebo lže..Upřímnou soustrast... 

nepropadat panice...