Passat b6 1,9 BLS 3000 km po vymene tesnenia opat tlakuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Odpovědi: 0
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

to se dělá že vezmeš pravítko, nebo šinu nejlépe zaškrabanou,aby byla rovná a zkouší se to měrkou
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33624
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tom.s píše:to se dělá že vezmeš pravítko, nebo šinu nejlépe zaškrabanou,aby byla rovná a zkouší se to měrkou
tome je někdy lapší položit tu měrku, na to šinu a pokud tu šinu taháš víš
Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Odpovědi: 0
Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Mato86 »

Zajtra mi to odmeria znami co robi motory.
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
to.ma
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2012, 15:18

Příspěvek od to.ma »

ahoj, prosím o radu,
mám Passat 2.0TDI motor BMP.
odeslo turbo nevím z jakého duvodu, když to nastartuju hrozně píska, ale hlavne to tlakuje do motoru po odejmutí víčka oleje pískaní přestane a motor je klidnější.
Může tlakovat špatné turbo do motoru nebo jsou to kroužky , motor startuje OK a i klidný chod,
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20285
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Vyvazovaky vyřešený? Maže to??
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Mato 86 - tohle je nejhorší problém na motoru vůbec, tlakování vody, vyzpovídej pořádně majitele, někdy to pomůže, a jak se tady psalo, pečlivě vyčistit blok , umýt benzinem a stačí delší jemný brousek na kosu, který ti postupně ukáže, stav rovinnosti bloku, pronešení a také praskliny. bohužel vnitřní prasklinu neuvidíš. A zkontroloval bych i válce uvnitř , zda někde někde není rezavá"šmouha"..Jasné je, že je tenhle kšeft jasný prodělek a poté těžké spaní...Já když naposled nalítl, tak proto, že vesničané mají zažito, že když jezdí jen v létě, tak stačí voda, popřípadě nechtějí dolévat "drahou" fridexovou náplň ,když jim sákne chladič, tak jezdí na vodu a vypouštějí ji..Takže motor mohl přimrznout , třeba jen proto, že hadicí od chladiče celou náplń nevypustíš.. Nehledě nato, že amatéři po opravě nalejí kapalinu a hned vyrazí, aniž jim dojde, že tam není všechna, kterou vylili. A je průser..Protože než motor při přehřátí přes teploměr a ŘJ sdělí jeho problém, je pozdě. Kontrolka vody v expanzce často nejde, nebo lže..Upřímnou soustrast... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“