OT scenic dti-jsem u konce s rozumem

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

tlaky jsou mereny. Tri maji 23 a jeden 22. Nebo tak nejak. Uz si to moc nepamatuju.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

1. skús dať čerpadlo o zub ako ti už písali (hlavne či sa zlepšia štarty)
2. tento motor nemá MAP snímač, preto je váha vzduchu kľúčová, ideálne je merať plniaci tlak pri záťaži manometrom (má to obtok – klapka je OK?) + je vhodné cez sériovú diag sledovať aká je dávka paliva pri max. záťaži a koľko dáva váha, niekde som mal aj graf z CLIPu zdravého motora ak by si mal záujem pošlem
3. koš v nádrži a komplet prívod paliva je v poriadku, takisto výfuk je priechodný?
4. tá RJ čo ste prehadzovali má immo off? Treba pozrieť či tam náhodou nie je DTC niečo v zmysle "RJ-vnútorná elektronická chyba" alebo niečo také, už si presne nepamätám ale 2x som sa stretol s dTi bez výkonu po immo off s touto chybou v RJ aj keď je pravda že to boli 72 kW MSA a ty už máš EDC15

Podla mňa nameráš malý plniaci tlak lebo turbo nemá čo rozhýbať.
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Marek001 píše:1. skús dať čerpadlo o zub ako ti už písali (hlavne či sa zlepšia štarty) - jj to udelam. Jinak to chytaní bude zpusobeno cerpadlem nebo jeho nastavením. O tom jsem presvedcen. Kdyz tam bylo to 1 cerpadlo tak nez ho v servise poladili tak taky na prd chytalo. Pak ho poladili a chytalo OK. Jenze to pro zmenu zase zralo 7l/100km. Tohle druhy jsem tam dal proto že m rekl ze to chveni /jako by vynechaval jeden valec./ je zpusobeno bud jednotkou nebo cerpadlem.

2. tento motor nemá MAP snímač, preto je váha vzduchu kľúčová, ideálne je merať plniaci tlak pri záťaži manometrom (má to obtok – klapka je OK?) + je vhodné cez sériovú diag sledovať aká je dávka paliva pri max. záťaži a koľko dáva váha, niekde som mal aj graf z CLIPu zdravého motora ak by si mal záujem pošlem - tohle zkusím proverit pokud sezenu nekoho s diagnostikou co ji ovlada. pokud muzes poslat ten graf budu rad.

3. koš v nádrži a komplet prívod paliva je v poriadku, takisto výfuk je priechodný? na tohle se chystam o vikendu jen si nejsem jisty zda to /asi/ vynechavani valce by zpusobilo prave tohle

4. tá RJ čo ste prehadzovali má immo off? Treba pozrieť či tam náhodou nie je DTC niečo v zmysle "RJ-vnútorná elektronická chyba" alebo niečo také, už si presne nepamätám ale 2x som sa stretol s dTi bez výkonu po immo off s touto chybou v RJ aj keď je pravda že to boli 72 kW MSA a ty už máš EDC15 - nema, menil jsem ECU + BSE modul a klicek. Chvelo se to dal takže jsem to vratil zase zpet

Podla mňa nameráš malý plniaci tlak lebo turbo nemá čo rozhýbať.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

OK daj mi do sz mail a pošlem ti ten graf.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“