Napsal: 24 led 2018, 23:16
tlaky jsou mereny. Tri maji 23 a jeden 22. Nebo tak nejak. Uz si to moc nepamatuju.
Marek001 píše:1. skús dať čerpadlo o zub ako ti už písali (hlavne či sa zlepšia štarty) - jj to udelam. Jinak to chytaní bude zpusobeno cerpadlem nebo jeho nastavením. O tom jsem presvedcen. Kdyz tam bylo to 1 cerpadlo tak nez ho v servise poladili tak taky na prd chytalo. Pak ho poladili a chytalo OK. Jenze to pro zmenu zase zralo 7l/100km. Tohle druhy jsem tam dal proto že m rekl ze to chveni /jako by vynechaval jeden valec./ je zpusobeno bud jednotkou nebo cerpadlem.
2. tento motor nemá MAP snímač, preto je váha vzduchu kľúčová, ideálne je merať plniaci tlak pri záťaži manometrom (má to obtok – klapka je OK?) + je vhodné cez sériovú diag sledovať aká je dávka paliva pri max. záťaži a koľko dáva váha, niekde som mal aj graf z CLIPu zdravého motora ak by si mal záujem pošlem - tohle zkusím proverit pokud sezenu nekoho s diagnostikou co ji ovlada. pokud muzes poslat ten graf budu rad.
3. koš v nádrži a komplet prívod paliva je v poriadku, takisto výfuk je priechodný? na tohle se chystam o vikendu jen si nejsem jisty zda to /asi/ vynechavani valce by zpusobilo prave tohle
4. tá RJ čo ste prehadzovali má immo off? Treba pozrieť či tam náhodou nie je DTC niečo v zmysle "RJ-vnútorná elektronická chyba" alebo niečo také, už si presne nepamätám ale 2x som sa stretol s dTi bez výkonu po immo off s touto chybou v RJ aj keď je pravda že to boli 72 kW MSA a ty už máš EDC15 - nema, menil jsem ECU + BSE modul a klicek. Chvelo se to dal takže jsem to vratil zase zpet
Podla mňa nameráš malý plniaci tlak lebo turbo nemá čo rozhýbať.