Stránka 3 z 5

Napsal: 09 dub 2018, 22:20
od octaviask
odladiť kone a NM je jedna vec, dlhodobá výdrž druhá. Veľké turbo z princípu bude mať lag, hybridy vyrábať nebudem na bežné vozenie.

mením len preto, že to K.03 po mesiaci jazdenia s pridaným tlakom sa začalo ozývať takže je škoda kupovať znova malé.

ak to dá stabilne 220 s odhladom na životnosť budem rád..už len to potom odmerať lebo sa tu bavíme o vykone a boh vie kolko tam bude.
Ste pravidelnými návštevníkmi upravcov vravite :D alebo rovno maha v garáži.

Napsal: 09 dub 2018, 22:29
od ADKO13
no zivotnost je podstastna to je jasne :) ale zase ja mam 1.4b a fajn egt co je na zivotnost tiez podstatne..

a ostatne veci su o starostlivosti aj

v podstate na serii to netreba hrotit a 220ps nieje zle cislo tak ci tak

Napsal: 11 dub 2018, 16:54
od eazy20
K03s a 250ps fakt realny vykon, bez nejakych zasahov :roll: kolko dni to vydrzi? par ostrych rozjazdov a rozpravke je koniec

Napsal: 11 dub 2018, 23:22
od UchoTD
Vobec som sa nechcel zapájať ani sa nebudem.
Ale eazy +1.

Napsal: 12 dub 2018, 20:47
od ADKO13
eazy preto som pisal s odretimi usami.. bohuzial s tymto vysledkom sa chvalil profituning na fb...

Napsal: 29 zář 2018, 19:00
od ADKO13
takze upgrade :)

Coskoro graf :) skuste tipnut co to turbo vyprodukovalo

Obrázek

Napsal: 01 říj 2018, 18:31
od ADKO13
Obrázek

S4 vaha vzduchu
80mm TIP

Napsal: 01 říj 2018, 19:54
od Forest
ADKO13 píše:takze upgrade :)
Perun IHI hybrid. Puvodem ze Subaru 2,5 naroubovano na VW svody.

U tech sroubku bych bud pouzil samojistici matice a nebo radeji pojistnou podlozku proti povoleni. Pripadne pretrit takovym tim zelenym tmelem/lakem, ktery povoleni (zpusobene vibracemi) zamezi.

Je zajimave, ze tady v CSR moc tech, kteri jdou pres 350 koni neni, i tech je malo. K04 je pro ne vysneny gral jako pro vetsinu zdejsich omezencu "NEW VB". Zatimco Polaci (Perun/Digitune), Nemci, Rakusani apod.

Hybrid pouzivany Polaky je neco od IHI (mozna to, co je na fotce, doufam), melo by to byt turbo ze Subaru 2,5 ale jeste nejak pozmeneny. Moc do toho nedelam (jen jsem se osobne podilel na predelavani svodu z R5 na R4) mene, nezli okrajove, jen to ma kamarad v G3 a finusuje s tim, ze si jede pro 450k bez a 500k+ s WMI.

Kdyz uz ladit tenhle ziznivej motor tak se to chce do toho poradne oprit.
ADKO13 píše:bohuzial s tymto vysledkom sa chvalil profituning na fb...
Bohuzel, jak historie potvrzuje, tvrzenim teto firmy se neda duverovat.

Napsal: 01 říj 2018, 20:08
od ADKO13
Ano forest je to ten hybrid, urcite bude prekrocena hranica 400ps v tfsi to turbo da aj 500ps... chcel som pekny nabeh preto som volil to turbo a nie gtx turbo....

Ladi sa to a Digitun snad urobi co najlepsie :)

A tvojho kamosa s g3 poznam ;)

Napsal: 01 říj 2018, 21:07
od Forest
ZADOK13 píše:forrest
...co takove 2 chybicky dokazi zpusobit, co? :wink:

Napsal: 01 říj 2018, 21:57
od toefuk
ten popraskany wastegate kanal je urcite vrchol inzinierstva

Napsal: 02 říj 2018, 05:12
od ADKO13
toefuk píše:ten popraskany wastegate kanal je urcite vrchol inzinierstva
Turbo je nove, nove zvody.. s tym wg by som to ani nezakladal

Napsal: 11 lis 2018, 14:47
od ADKO13
Momentalny update 370ps 460nm..

Obrázek

Napsal: 11 lis 2018, 20:07
od lubomt
Pekne. To mas ako ja teraz v Golf R

Napsal: 03 dub 2019, 10:35
od ADKO13
Odmerane bez korekcii softu :) na ceste cez 400 urcite.. Na brzde smiesny fukarik momentalne (novootvorena pobocka Cp tuning krosno )

Stale IHI Perun turbo a par zmien v sani, klapka s4,zmena sania a priemeru vedenia.

Obrázek