
Staticka regenerace 1,6 TDI CAYC nesnizi hodnoty zaplneni
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zdravim ta
skus prejst viac kilometrov , mas prejdenych 17 km od regeneracie a meranu hodnotu mas 5.45 a vypocitanu 5.85
skus prejst tak cca 300 km a pozri hodnoty .. ono je to tak spravene , ze ked hodnota nameranej a vypocitanje dosiahnu cca. 22 gramov spusta sa regeneracia .
a najdolezitejsi parameter je , kedy dosiahnes hodnotu 22 gramov ..
priblizne hodnoty dosiahnutia hodnoty 22 gramov v prejdeny kilometrov su :
novy filter cca 800 km
stredne zaneseny filter cca 400 km
viac zaneseny filter ktory by sa mal dat vycistit cca 200 km
skus prejst viac kilometrov , mas prejdenych 17 km od regeneracie a meranu hodnotu mas 5.45 a vypocitanu 5.85
skus prejst tak cca 300 km a pozri hodnoty .. ono je to tak spravene , ze ked hodnota nameranej a vypocitanje dosiahnu cca. 22 gramov spusta sa regeneracia .
a najdolezitejsi parameter je , kedy dosiahnes hodnotu 22 gramov ..

priblizne hodnoty dosiahnutia hodnoty 22 gramov v prejdeny kilometrov su :
novy filter cca 800 km
stredne zaneseny filter cca 400 km
viac zaneseny filter ktory by sa mal dat vycistit cca 200 km
- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
moja skusenost je taka , mal som aj dieselgate potom som ho dal prec a nic sa nezmenilo , proste ked je filter uz zaneseny nepomoze ti nic ... jedine vymena za original s mensim najazdom kilometrov alebo tento co mas treba dat vycistit , ale daj pozor akou metodou ...
ziadna nahrada neexistuje , ani tie polske debiliny ... 
pozri do logu ked budes mat prejdenych 300 km od regeneracie ake su hodnoty a budeme mudrejsi ..
potom mozes vyskusat napichnut auto pocas regeneracie a tam sa sleduju teploty cidiel , ale to zas ina kapitola ...
mozme pisat tu , alebo posli mail do sukromnej spravy a tam mozme komunikovat


pozri do logu ked budes mat prejdenych 300 km od regeneracie ake su hodnoty a budeme mudrejsi ..
potom mozes vyskusat napichnut auto pocas regeneracie a tam sa sleduju teploty cidiel , ale to zas ina kapitola ...
mozme pisat tu , alebo posli mail do sukromnej spravy a tam mozme komunikovat
A moja skúsenosť G6 v popise - s DG SW to regenerovalo cca každých 300km. Bez DG to regeneruje cca každých 700km. Popolček pri CFHC je max 140ml, alebo 145, už si nepamätám presne. Ty máš 90ml. Vieš teda, ako si na tom so zanesením popolčekom - teoretickou životnosťou filtra. Čo ti ukazuje v gramoch, to sú sadze - tie sa vypaľujú. Popolček (to v stotinách litroch) sa ukladá vo filtri už na furt.
Zdravím. Můj problém se vyřešil opětovnou kalibrací DPF čidla. Nyní sleduji online hodnoty v mobilu programem VAG DPF a saze postupně narůstají na 22 g a pak zase postupně klesají cca na 5. Jediné co je zvláštní, že ta regenerace z 22 na 5g trvá cca 60 km... Fakt je, že jezdím kolem 2 tis otáček, moc to netrápím ani při regeneraci. Ještě mi dost pomohlo snížení hodnoty nespalitelných sazí z 60 g na 30. Neregeneruje mi to každých 150 km, ale každých zhruba 300 - 400 a mám od kontrolky už dost měsíců pokoj...
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
Trvá ti to preto tak dlho, lebo si to celé zmiatol nezmyselným zadaním popolčeka. Algoritmus zanesenia a vypaľovania DPF je z nesprávnych informácií teraz mimo. DPF máš pravdepodobne zapchatý 60g nespáliteľným popolčekom, ale RJ má info len o 30 gramoch. Preto sa môže tak dlho snažiť vypaľovať sadze, lebo jej neklesá protitlak aj po vypálení sadzí na predpokladaný protitlak pri vypálenom DPF s 30 gramami sadzí. Takto nepravdivo znížiť hodnotu popolčeka, čo mám skúsenosť, má vplyv práve na dĺžku regenerácie, a nie na dĺžku km medzi regeneráciami.