Stránka 3 z 7

Napsal: 12 bře 2019, 10:24
od ADKO13
Rayx píše:ADKO: a proc by to nejelo s prasklou pružinou??? To že tu devmixil říká, že to jede za tepla OK, to není "směroplatný" ... :D Pokud ale diag zaznamenává výpadky na tom válci, tak je tam prostě něco špatně a ta pružina se nabízí jako u VAGu známý problém ...

Ano, pružina ventilu se nechá odkontrolovat jen po sundání víka hlavy, ovšem pozor, tady víko hlavy slouží zároveň jako integrovaný ložiska pro oba vačkový hřídele ... :) A nebo nejrychlejší možnost, sundat jen vrchní plastový odlučovač oleje (je právě nad 4tým a sací stranou) a s trochou šikovnosti a zrcátkem ;)

Pokial ide auto za tepla normal, bez problemov bez vypadkov tak asi tazko to bude pruzina.. ale ano ak majitel nedokaze sam presne opisat chybu je to tazko takto riesit..

Pokiam auto ma problem za studena aj tepla,vypadava len 1 valec tak moze to byt aj ta pruzina, aj dalsich xx veci.. nedavno som riesil cupru ktora isla a pri plnon zatazeni po chvili vynechala.. v servisoch vadny vstrek atd... vybral som sviecku a hned som videl problem.. vymenila sa a auto beha bezproblemov..

Napsal: 12 bře 2019, 10:43
od Rayx
No právě, ten popis pocitů může hodně zkreslovat, pokud ale ECU jasně rozezná výpadky a rozsvítí MIL, nelze o tom mluvit, že za tepla ten motor jede OK. A právě proto, že je to mladý, a ventilový pružiny už dlouho nepraskaly, tak je to špek, kterýmu se nechce věřit ... Jasně, může to být cokoliv, bez konkrétní chyby se jen spekuluje, proč to deaktivuje válec 4 ...

BTW. proč odešla ta svíce na Cupře? Utavený elektrody, popraskaný izolátor? No na těhle přímovstřikách jsou holt hajsavý, maj to být striktně dvouplatiny se správnou tepelnou hodnotou a odporem ...

Napsal: 12 bře 2019, 11:34
od devmixil
Za tepla jede ok, bez jakéhokoliv vypadku, skubance, táhne jak ma. Ale na volnoběhu "zakopava" vynechava v cca 3az5 sekundovych intervalech... De citit zavybrovani a že se tam neco proste deje, ale otáčky jsou stejné, nehapruji.. To jsem psal🙂

Napsal: 12 bře 2019, 11:43
od Rayx
Ale stále nevíme, jestli to píše jen výpadky, nebo něco jiného. No, že ten projev za tepla je lepší, tak kromě těch dvojdílných cívek nezkusili prohodit i svíčky? Nebo jí změřit, jestli má ten 1 KOhm? To by byl gól za 24 tKč ...

výměna po 90 000km / 6let ;)

06K905601B = NGK PLFER7A8EG

06K905611C = Bosch F5NPP332SBP

Ale za volnoběhu jsou tam tlaky menší, možná proto ventil s prdlou pružinou těsní míň ... :D

Napsal: 12 bře 2019, 14:14
od jirka.p
resil jsem tady Golfa 7R 220kw a ten samej problem...na volnobeh zakopaval chod a v tahu to skubalo az se rozsivitla kontrolka motoru a EPC. nakonec to byl ovladaci segment vacky (z boku od rozvodu) zkontrolovat v diag casovani vacek a vypadky horeni a tlak paliva....chce to poradne projet s diag a pak se da resit dal...tohle vesteni z kristalove koule je o nicem (LOL)

Napsal: 12 bře 2019, 14:37
od Rayx
No ono deaktivace válce kvůli misfires je něco jinýho než

14870 - bank1: camshaft A (INTAKE)
14874 - Camshaft position senzor G40

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=167920

Jo, bez chyby se hledá bába poslepu ... :D

Napsal: 15 bře 2019, 09:46
od Rayx
@devmixil: tak jak s tím válčíš, máš od servisu nějaké nové info, nebo jsi to od nich odvezl? ;)

Napsal: 15 bře 2019, 10:04
od devmixil
Dnes to vezu jinam, rekl sem jim, at to daji do puvodniho stavu.. Tj at si vemou vstrik a dají puvodni, kdyz to tim nebylo... V protokolu je uveden problem, ktery nebyl ani z 1% odstranen, sem zvedav, co za to budou chtit, kdyz vubec nic se neopravilo... Sem ochotny zaplatit tak diagnostiku....

Napsal: 15 bře 2019, 10:12
od Rayx
No, to je fakt smutný stav autorizovaného servisu Seat ...
Dáš to tedy opět do Seatu, nebo jinýmu v rámci VAG, tedy někomu od Škodovky atd?

Napsal: 15 bře 2019, 10:31
od devmixil
dostal sem reference na mechanika taky z autorizaku jen jine mesto ..tak to dám mu :) a uvidime no

Napsal: 15 bře 2019, 10:52
od Rayx
Tak až budeš mít info od něj, pochlub se, tohle mě zajímá, jak to dopadne.
Držím palce na fachmana a vyřešení za slušný peníz ;)

Napsal: 15 bře 2019, 10:59
od roman1648
No já jsem spíš zvědavější jak dopadnes v tom servisu s tím vstřikem...

Napsal: 15 bře 2019, 14:00
od DIAGNOSTIK
To jsem taky zvědavý,,,Mechanik hledal a šrouboval zadara?

Napsal: 18 bře 2019, 08:41
od slovacek.milos
devmixil píše:dostal sem reference na mechanika taky z autorizaku jen jine mesto ..tak to dám mu :) a uvidime no
nečtu třeba přešroubovat 4 vstřik na třetí a svíčku ze čvrtého na druhou, jestli se změní situace na čtvrtém válci???

Napsal: 18 bře 2019, 12:17
od roman1648
Sem ochotny zaplatit tak diagnostiku....[/quote]

Tak jak to dopadlo ??