Stránka 3 z 7
Napsal: 20 bře 2019, 20:42
od NOVON
No abych pravdu řekl,tak do HW se mi moc hrabat nechce,když to funguje a nijak to nehulí

Napsal: 21 bře 2019, 09:11
od Forest
NOVON píše:No abych pravdu řekl,tak do HW se mi moc hrabat nechce,když to funguje a nijak to nehulí

Na to, aby krava zacala dlouhodobe a spolehlive produkovat vice mleka nestaci ze v to budes doufat.
Bud se na to vykasli a nasetri na kvalitni komplexni upravu a nebo necekej zazraky ale nech to udelat kvalitne ... pripadne se na to vykasli komplexne.
Napsal: 21 bře 2019, 12:03
od NOVON
Forest: Tak je mi jasné,že při tom nájezdu by už neuškodila revize vstřiků,no budu šetřit..
Napsal: 21 bře 2019, 15:37
od Forest
Ve vsi ucte: vykasli se na revizi, rovnou tam nahod nove trysky a preventivne tam nahod neco vetsiho (minimalne Sprint764 bych tam dal).
Napsal: 21 bře 2019, 16:58
od fekálek
Jestli je vše okolo relativně fungujíci tak to chipni a jezdi, to je asi celý myslím. Přes 100kw a 300nM stejně jít nechceš a všechno co je pod ta serie vydrží když nebudeš magořit.
Napsal: 21 bře 2019, 18:37
od standa123
Bohužel musím připomenout jednu zásadní věc....

s jídlem roste chuť.....

Napsal: 22 bře 2019, 12:36
od NOVON
fekálek píše:Jestli je vše okolo relativně fungujíci tak to chipni a jezdi, to je asi celý myslím. Přes 100kw a 300nM stejně jít nechceš a všechno co je pod ta serie vydrží když nebudeš magořit.
Auto funguje na ten rocnik a najezd skvěle,mozna poloosy jsou krapet horsi,ale jeste to netřepe v zátahu.
Magořit nebudu,jen chci obcas predjet klobouky bez cvakání u prdele,abych to stihnul

Napsal: 22 bře 2019, 20:07
od radonzo
Forest píše:Ve vsi ucte: vykasli se na revizi, rovnou tam nahod nove trysky a preventivne tam nahod neco vetsiho (minimalne Sprint764 bych tam dal).
764 mám doma v pixle s naftou, dojeď si pro ně NOVONE , hulilo to jak lokomotiva, ale zátah fakt kurevský

Napsal: 23 bře 2019, 12:42
od Forest
radonzo píše:764 mám doma v pixle s naftou, dojeď si pro ně NOVONE , hulilo to jak lokomotiva, ale zátah fakt kurevský

Tak to se jedna o PowerPlus nebo neco nebylo v poradku, ne? Protoze Sprinty by nehulily jako prase.
Napsal: 23 bře 2019, 12:59
od Source
Ak to boli nejaké číny tak je celkom možné že to hulilo jak prase
Napsal: 23 bře 2019, 17:29
od NOVON
No to nevim co jsou to zač,snad Bosch? Nicmene mel to na 1Z bez upravy jednotky.
Napsal: 23 bře 2019, 17:49
od radonzo
Forest píše:radonzo píše:764 mám doma v pixle s naftou, dojeď si pro ně NOVONE , hulilo to jak lokomotiva, ale zátah fakt kurevský

Tak to se jedna o PowerPlus nebo neco nebylo v poradku, ne? Protoze Sprinty by nehulily jako prase.
Sou od Mvoleska z chipfora, Frateli Boschio, to by neměla být sračka úplná, ale na té 80 se nespojím s jednotkou, bylo to nastavené jen tak podle oka, při normální i svižnější jízdě to nekouřilo ale když sem tomu dupl tak za mnou nebylo vidět

Napsal: 17 dub 2019, 18:18
od NOVON
Ahoj chlopi,podařilo se mi sehnat upravenou jednotku v Bosch servisu na 79 kw,kroutak 260.Dal jsem ji do stribrne ofce No rozdíl ve výkonu je opravdu znát,auto zrychluje takřka okamžitě,není tak tupé jako serie AGR.Ani to nijak nehulí.Jen co jsem si vsimnul na Vagu,tak váha ukazuje kolem 850 i na volnobeh a dávka paliva je 2.6/2.8 mg u zahřateho motoru a v kanálu 015 skáce 0.0-0.4.Vzdycky jsem to daval na 3.4-3.6 mg a tehdy se dávka drzela v kanalu 015 na 0.4 l/h.
Uvazuju,ze tu dávku poladím,ať mi ukazuje dobře palubák,bo za 4.3 na sto to asi fakt nejezdí.Pak dotaz na tu hodnotu z váhy,je to tak po chipu normální?
Díky moc
Napsal: 17 dub 2019, 20:20
od fenix85
radonzo pokud se chceš spojit s řídící jednotkou u audi 80 musíš snížit komunikační rychlost. ted už nevim jestli na 500 nebo 250 ale jde to

Napsal: 18 dub 2019, 03:38
od radonzo
Jo na 250 to jede, ale vyčtu paměť závad motoru a abs, jinam mě to nepustí, mám ty jednotky dvě a obě sou na hovno..