ano, je mozne, ze som Tvoje prispevky necital dokladne
a samozrejme, mozes svoju energiu investovat akym sposobom chces, napriklad tym ci reagujes na rozne prispevky alebo nie, je to Tvoje rozhodnutie, ale vies, nie som na tomto fore prvy krat, a vzdy to tak bolo, ze diskusia s Tebou bola tazka nie kvoli tomu, ze by si mal zly technicky pohlad na vec, ale kvoli tomu, ze tie prispevky su prehnane dlhe, vzdy je to o tom, ze ostatnych jednoducho unavis, nie o tom, ze by si mal alebo nemal pravdu, toto je to iste, to je proste Tvoja hra, a kto ma ozaj pozna vie, ze ja sa nehram, ani sa na to nebudem pretvarovat
vsetci tu hovorime o tom istom, kazdy ma svoju pravdu, akurat ty si ten kto ma pocit, komu ta pravda jedinemu patri a mne to je tiez v podstate jedno

1) kone, fridokone, tak isto sa ukazovalo prstom aj na motocom kone, vzdy to tak bolo
2) co je blizsie? ani jedno, zaujima Ta ako sa auto sprava na ceste? prid na exkurziu, ukazem Ti ten rozdiel v priamej ciselnej aj grafickej podobe medzi tym ako sa auto sprava na brzde, ako sa sprava na ceste, a ako sa sprava na ceste pri roznych rezimoch
3)

4) bingo, konecne Ti to doslo, je to tak, vzdy to tak bolo a vzdy to tak bude, brzda nie je o tom ake ciselko z toho vypadne, brzda je o pristupe k ladeniu, a cislo z brzdy tiez nie je ultimatny parameter urcujuci skutocny vykon auta, ked sa niekto chce prezentovat optimistickejsim cislom je to na jeho zodpovednost
5) nestavaj sa do pozicie, ze od toho davas na konci ruky prec, ukazal si prstom, oplul si cloveka, ktoremu patrila druha brzda, urobil si tu nejaky zaver bez toho aby si poznal uplnu technicku podstatu, a vyniesol si tu rozsudok, ze je to podvod
o tomto hovorim od zaciatku, tu sa mozno trochu nerozumieme, v skratke, nepokladam za spravne vynasat sud, ked si tym nemozes byt isty
315 a 330 nie je taky rozdiel aby si tu z toho urobil hon na carodejnice
ja som mal len osobnu potrebu sa zastat, lebo som to videl ako krivdu, lebo si si nieco zobral do hlavy, to sa nepreukazalo, a vysledok si si pripisal ako svoju zasluhu, ale ne ne, v tomto pripade to tak nie je
za seba mozem povedat, ze je to blbost ladit na takej brzde, je to malo relevantny udaj aj pri porovnavani sa roznych upravcov, ale chcel si z toho spravit exemplarny pripad, ale tu to jednoducho nevyslo
graf si mozes namalovat aky chces, problem je vtedy,ked sa pod nim podpises
ja viem kolko je to namahy, a ked mas o tom potrebu pisat tak asi nepoznas moju robotu (ani nemas odkial), ja som posledny clovek, ktoremu o tom treba nieco vykladat
apropo.. ja nemam ego, ja mam len hrdost, a mozem povedat, ze za svoju robotu sa za kazdych okolnosti dokazem postavit takym sposobom, ako si moze dovolit malo kto
presne o tom to cele je, o pristupe,co sa tyka merani, ladenia, celkovej profesionality
tak isto, co sa tyka casomier, vzdy bol niekto mal pomalsie auto a rychlejsie stopky, a vzdy sa o tom vedelo, a cim hlasnejsie mal ego, tym smiesnejsi bol
tiez boli posmesky a zvlast na cesku casomieru(v porovnani s tou co sa pouzivala na slovenskom sampionate), ale kto mal zaujem o relevantne porovnanie si tie udaje o casoch vyextrahoval
grafy ked chces porovnavat, mali by byt merane rovnakym zariadenim, s rovnakym nastavenim, ked nie,tak odchylka tam bude vzdy, je to dane aj algoritmom vypoctu udajov z merania, a vstupuje do toho dalsich X externalit, preto hovorim ze 330 a 315 je proste to iste
keby tam bolo 330 a 287, tak prosim...
toto nie je "kauza Suflik", toto je "kauza Forest", a je to o tom, ze si si to zobral do hlavy, a bral si to ako svoju misiu dokazat si svoju pravdu, bud v klude, nie si jediny komu sa to stava, aj horsie veci sa kvoli tomu stavaju
vtip je v tom, ze ked chces nieco dokazat, musis mat od toho isty odstup aby si sa na to mohol pozriet objektivne
ked uz pre nic ine, technicka presnost alebo skor opakovatelnost merani mahy je +/-2% (nepomyl si to s presnostou merania vykonu motora) takze ked sa maha od mahy moze lisit 4percentami, tak ked sa lisi maha od kolotoca 5% to nie je ziadna kauza
ked sa odosobnis od vsetkych zaujmov a vynalozis energiu namiesto toho aby si si nasiel to co Ti podpori Tvoje osobne zaujmy tym, ze budes hladat naozaj pravdu a technicku podstatu, neni o com debatovat
(nejdem to po sebe ani citat, ani korigovat, mozu tam byt nedokoncene myslienkove pochody, ale kto chce, pochopi, kto nechce, potupi)