Passat B5.5 - demontáž predku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

JendoV píše:
jericho-3 píše: Jendo V, co to tam máš za překrásnou kladku z dopínákem , co to je za výrobce? A tvoje rozvody bez kolíků mohou být perfektní, ale to se pozná až při startu a také při teplém startu, zda to chytne na otočení..Jásat je třeba až úplně nakonec, ale blahopřeji... :)
Motor už bežal, nastavoval som cez diagnostiku vačku. Vštetko som si poznačil fixou, pre istotu som značky preniesol aj na nový remeň(na foto je už motor pretočený). Rozvody sú Dayco DAYCO KTB342, vodné čerpadlo GRAF PA1355.
ObrázekObrázek
To jseš odvaha nastartovat motor bez spodni řemenice
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ten remeň nezíde ani bez remenice na kľuke, napínacia kladka ho zadrží.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9195
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ták tak není čeho se bát , jinak startoval jsem motory i bez remenic kde kladky nemají hrany ( není to dobrý) ale dělám to.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

tiguan2 píše:
JendoV píše:
jericho-3 píše: Jendo V, co to tam máš za překrásnou kladku z dopínákem , co to je za výrobce? A tvoje rozvody bez kolíků mohou být perfektní, ale to se pozná až při startu a také při teplém startu, zda to chytne na otočení..Jásat je třeba až úplně nakonec, ale blahopřeji... :)
Motor už bežal, nastavoval som cez diagnostiku vačku. Vštetko som si poznačil fixou, pre istotu som značky preniesol aj na nový remeň(na foto je už motor pretočený). Rozvody sú Dayco DAYCO KTB342, vodné čerpadlo GRAF PA1355.
To jseš odvaha nastartovat motor bez spodni řemenice
Neboj, remenica aj remeň tam bol ;) to foto som dával len ako som si to označil.
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

jericho-3 píše:Snad ti nebude ten řemen vydávat zvuky..Dával jsem ho na C5 a chvilku nějak pokvikával.. :)
P.S. mě se vždy líbil řemen, který se dodával v začátcích v prvovýrobě, Superb jej měl pořád a vydržel dlouho, že to byl hřích měnit. Byl jako na kombajn...
Dnes som urobil len pár kilometrov ale žiadne "pazvuky" som neregistroval, skôr pradenie spokojného motora ;)
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

hansdob píše:Ták tak není čeho se bát , jinak startoval jsem motory i bez remenic kde kladky nemají hrany ( není to dobrý) ale dělám to.
Jak říká jeden fachman zde na foru (Miloš Slovaček) ….z rozvodů musíš mit respekt ,jak ho nemaš, smrdí to průserem.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9195
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Respekt ano ale je důležitý se ze všeho hned neposrat.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“