Source se nám tu nějak zacyklil Po cca hodině stejný post
Těžko říci co to vynechávání dělá, jestli cívky nebo je to už na ventilech tak zajebané, že to kravne ... Taková spotřeba oleje + EGR to si ty sací asi jen vrní ...
Na fotky svíček jsem taky zvědav
Když to začalo blbnout takto poprvé a dojel na 5 válců, dal jsem novou cívku na ten válec co to psalo a 3 týdny to normálně jezdilo takže problém v ní asi byl ne...teď to píše další válec
Svíce nafotím ale jestli to takto žere olej bude to nejspíš jeden škvarek,sice bílej ale bude
No jestli jsou svíce napečené ale zatím se elektrody netaví, tak na cívky je to větší nálož, proto taky cívky můžou odejít. No maj krom toho taky asi už svý nalítáno pokud jsou původní, sčítá se všechno
Tak kluci nevydržel jsem to a šel na to už dneska, tlaky na všech vlacích stejný, jen dvojka tak o bar min(mám budík se stupnici kg/cm2) a ta druhá svíce z prava černá a škvarek... Na šestým válci na svíci upalena elektroda... Zbyly svice bílá krupice jakoby, v pondělí dám fotky z telefonu to neumím...
Jede to jak pila, nezdá se mi že by to kouřilo....jedna cívka probijela bokem a motor zakopaval, dal jsem všechny nový... Neřeším
Tohle nejsou svíce v normálním stavu ani na přímovstřik ... Olej v závitech, černý jak bota, úsady, už dochází i k tavbě. Jestli tohle nenechá udělat, bude brzy řešit podpálený/utavený ventily na výfuku ... Majitel to musí řešit
Přesně to jsem mu říkal, že te´d s novýma svícema to sice bude jezdit, ale to není na dlouho, ten olej se tam prostě spaluje a svíce se přehřívají vypadá to...mrknu co by na to vyšly díly, třeba si i seženu jinou hlavu,nachystá se a za víkend bych to pak překroužkoval,dal novou hlavu a musí to šlapat...
za víkend to ťažko urobíš a hlave bude prd ... buď sa to rozoberie a urobí ako má alebo druhý motor.... len vybrať to von budeš mať deň roboty a nie ešte nejaké rozoberačky okolo toho ...
Tak až začneš dej vědět a až v neděli budeš končit tak dej vědět jestli už to más hotové
Aby jsi sundal hlavu musíš dát dolu rozvody,aby jsi dal dolu rozvody musíš sundat kryt,aby jsi sundal kryt musíš sundat dvouhmotu... pokračovat asi nemusím a o takových prkotinách jako sundat sání nemluvim a bacha to sání má na koncích zdvojené šrouby
ještě jsem to u tohoto motoru nedělal ale proletěl jsem dílenskou příručku a tam nic takového nepíšou, ten horní řetízek by měl jít sundat z přestavovačů(kol vaček ),vyndat vačky vyndat ozubený kolo benzinovýho čerpadla a pak by měla jít hlava sundat, praxe je jiná ??
No akože nepovedal by som že toto žerie olej. Teda úprimne neviem alo tieto priamovstreky ale nepriamovstreky skoro vobec nežerú, moj má 170 000km a nepotiahne si ani kvapku oleja od výmeny do výmeny
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM