Stránka 3 z 4
Napsal: 20 čer 2020, 15:22
od roman1648
Sorry není to Deutz ale Sisu
Napsal: 20 čer 2020, 17:13
od Rayx
Původní Sisu, nyní AGCO Power stejně jako Fendt jsou dcerky pod AGCO ...
https://www.agcocorp.com/brands.html
jen se třeba tady nezmiňují o těch 12tiválech, 7vál tam maj jeden
https://www.agcopower.com/products/engi ... lications/
Prospekty Fendt
900 Vario MT
1100 MT
Napsal: 20 čer 2020, 20:09
od roman1648
Jj to je ono, AGCO(agri culture company) je můj chlebodarce

Napsal: 21 čer 2020, 08:50
od jericho-3
Mě by zajímalo, co vedlo konstruktéry k tomu, použít 7 válců, což je rarita, větší motory vždy byly sudé, už jen kvůli vyvážení motoru, je to i logické, protože chod 3válce, 5válce je vždy takové "nehotové" ten motor se musí obtížněji slaďovat..Na mě třeba jízda s 5 -ti válem vytvářela dojem, že to přesně nepálí a něco mu chybí..Ale hold v dnešní době je motor jen kus matroše, a jeho zvuk nikoho nezajímá...

Napsal: 21 čer 2020, 13:03
od MirekX
No vidíš a nás ve škole učili, že 3 a 5 válce jsou lépe vyvážené než 4 a šestiválce kde písty chodí spolu.

Napsal: 21 čer 2020, 17:23
od Rayx
No z info že to začalo dělat už při pouhých 1000mth tam bude nějaká zrada, jestlipak tam klucí ze ZD nenalili něco jinýho jako palivo, netuše, že to CR nebude chutnat ...
Utopili v tom traktoru dost penízků, tak se divím, že ZD nestojí prodejci na krku a řeší to asi lážo plážo, nekoukaje na lhůty garance.
Tady to bude chtít prověřit tlaky nafty, tam bude podle mě problém.
Jinak Romane, když je motor z vlastní rodiny jako samotný traktor, tak bys měl mít ty nejlepší a interní info přímo od zdroje

Napsal: 21 čer 2020, 18:40
od jericho-3
MirekX píše:No vidíš a nás ve škole učili, že 3 a 5 válce jsou lépe vyvážené než 4 a šestiválce kde písty chodí spolu.

Proto asi celé století dělaly lepší firmy pouze 6-12 a dokonce 16 válců. A motory šeptaly a klidně se mohla na motor položit sklenička a ani se nehnula. Dnes ty skvosty musí mít vyvažováky a hydraulické silentbloky, aby z auta nebyl vibrátor. To co melou ve škole, je vždy třeba brát s rezervou a ti, kteří dodnes pouze vycházejí z informací , které se jim tehdy cpali do hlavy, jsou nepoužitelní a zaostalí. Technika je jen jedna ...

Napsal: 21 čer 2020, 19:53
od uiqjirka
Skolu je potreba brat s rezervou, ale tebe je lepsi zcela ignorovat Jericho, protoze ty nam cpes do hlav primo hnoje. Vibrator si kup, pro sebe.

Napsal: 22 čer 2020, 05:49
od roman1648
Rayx píše:No z info že to začalo dělat už při pouhých 1000mth tam bude nějaká zrada, jestlipak tam klucí ze ZD nenalili něco jinýho jako palivo, netuše, že to CR nebude chutnat ...
Utopili v tom traktoru dost penízků, tak se divím, že ZD nestojí prodejci na krku a řeší to asi lážo plážo, nekoukaje na lhůty garance.
Tady to bude chtít prověřit tlaky nafty, tam bude podle mě problém.
Jinak Romane, když je motor z vlastní rodiny jako samotný traktor, tak bys měl mít ty nejlepší a interní info přímo od zdroje

No, to bych si myslel, ale z nich něco dostat....víš jak nechtějí přiznat chybu protože to jinak automaticky celé půjde za nimi...a tady 100tis. není žádnej peníz...
Napsal: 22 čer 2020, 06:14
od Rayx
Jo, to je vždycky boj, zákoš (kterej asi navíc nemá pod kontrolou svý strojníky) a garanční technik dodavatele

Napsal: 22 čer 2020, 13:17
od jericho-3
uiqjirka píše:Skolu je potreba brat s rezervou, ale tebe je lepsi zcela ignorovat Jericho, protoze ty nam cpes do hlav primo hnoje. Vibrator si kup, pro sebe.

Tak proč to neděláš, místo aby jsi osvědčil své mistrovství a vysvětlil nám problém , jen sliniš. Ty jsi abonent na největších čecha. 21. století .V dnešní situaci, kdy je ČR symbolem morální stoky a všude námi pohrdají, bys byl ideální symbol..

Napsal: 22 čer 2020, 19:45
od MirekX
Tak se Jericho omlouvám, je tomu už několik desetiletí a asi to bylo jen porovnání tří a čtyřválce že nám tvrdili že je tříválec z pohledu rotujících hmot přirozeně líp vyvážen než čtyřválec a k tomu vždy násobky takže i šestiválec, z pohledu distribuce výkonu je to zase něco jiného ale to už je dneska jedno, moderní doba žádá moderní řešení..

Napsal: 22 čer 2020, 20:01
od Huml
jedinej dobře vyváženej 3 válec je dvoutakt

Napsal: 22 čer 2020, 20:25
od Tomas6
Wartburg?
A co 5ti válec? To je taky pastva pro uši. Takové Audi S1, A1, Sport quattro... Případně 5 vál v LT 35,případně 5 válcové řadové motory Volvo.
Napsal: 22 čer 2020, 22:16
od MirekX
zkoušel jsem tříválce v motorce a nebylo to zase tak zlý, na dvouválec do V to teda nemá ale proti čtyřválci pěkný
