Dilema o PD po opravě u pejska.

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

A tuto informaci máš ověřenou nebo jen hádáš, že hliníková hlava vymačká ocelový vstřikovač.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

favo píše:A tuto informaci máš ověřenou nebo jen hádáš, že hliníková hlava vymačká ocelový vstřikovač.

A viděl jsi ten vstřikovač vyndanej někdy? :D Asi ne...
Třeba tady https://www.instagram.com/p/ByAfnLCjTFG/ mam fotku po ultrazvuku...
tohle když přitahneš do nový vložky, jistě to bude super...
Určitě nechci nikomu radit, jen už nejsem po tolika letech naivní...
***VAG,PSA,Renault***
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4303
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

jericho-3 píše:Dnes jsem s panem Faltýnem mluvil telefonem a ptal se ho, zda už někdy opravoval hlavu, která už byla vložkovaná a odpověděl, že ne, ale že už zaznamenal u takto opravené hlavy částečné opotřebení
na druhou stranu hlavy údajně dělá ještě někdo další ale nevím jak jsou na tom s kvalitou (wallbash) a jestli dělaji díry pro vstřiky
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
arnie69
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 30 říj 2018, 16:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Kopřivnice

Příspěvek od arnie69 »

Jedině udělat vnitřní průměr nové vložky podle aktuálního průměru vstřikovače...to tam ale zase člověk ten vstřikovač nedostane kvůli gumkám... Neskutečně mě to naštvalo, za opravu jsem zaplatil 23000,- zároveň se měnily i rozvody už byly na čase, vyvložkování uložení vstřikovačů a komplet repase hlavy...výměna guferek ventilů, pánve váčky atd....bláhově jsem si myslel, že budu mít na dlouhou dobu klid, proto jsem do toho ty peníze investoval a prdlačky...auto na vyhození v tuto chvíli...
morningstar1989
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 14 srp 2020, 09:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Mala Ida

Příspěvek od morningstar1989 »

kto ma skusenosti s vlozkami ?
ja mam iba 20tkm
neviem cuvat s vozikom
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

chosepm píše: A viděl jsi ten vstřikovač vyndanej někdy? :D Asi ne...
Nebudu se tu obhajovat co jsem viděl a co ne, viděl jsem toho už dost, ale závěry budu dělat až si ty vstřikovače přeměřím a zjistím jaká ta ovalita ve skutečnosti je, pokud vůbec.
Ono totiž hliník je dost měkký a hlavně lepivý, takže když sním třeš o kov, tak ti na něm zanechá kusy sebe sama a věř, že ultrazvukem tohle dolů nedostaneš.
A automobilky moc peněz neinvestují aby třeba hlavu udělli z nějaké kvalitnější a odolnější slitiny, prostě použijí to nejlevnější co bude chvíli fungovat.

Na opravené hlavě mám momentálně taky najeto zhruba 20000 km.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

ted to taky musím řešit už jsem vubec nenastartoval mám po vyvložkování 50000km a naprvním válci by ses říznul jaký tam sou závity dělal to taky pejšek ale fakt že sem dal starý trysky
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

favo píše:
chosepm píše: A viděl jsi ten vstřikovač vyndanej někdy? :D Asi ne...
Nebudu se tu obhajovat co jsem viděl a co ne, viděl jsem toho už dost, ale závěry budu dělat až si ty vstřikovače přeměřím a zjistím jaká ta ovalita ve skutečnosti je, pokud vůbec.
Ono totiž hliník je dost měkký a hlavně lepivý, takže když sním třeš o kov, tak ti na něm zanechá kusy sebe sama a věř, že ultrazvukem tohle dolů nedostaneš.
A automobilky moc peněz neinvestují aby třeba hlavu udělli z nějaké kvalitnější a odolnější slitiny, prostě použijí to nejlevnější co bude chvíli fungovat.

Na opravené hlavě mám momentálně taky najeto zhruba 20000 km.
Však jo...na té fotce není po hliníku ani památka, je to úbytek materiálu toho odlitku. Měřit nic nemusíš, když ho máš v ruce, vidíš to okem. Stopa po obrábění a vedle propad.
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Každý se musí přesvědčit holt sám 🤦🏼‍♂️...Leží mi tu na ponku kus... Tak ještě toto pro nevěřící Tomáše...
Ona ani tak není problém ovalita jakotaková, ale ten povrch ty opěrný plochy, kterej ti to v ty nový vložce vydře 😉


Obrázek
Obrázek
***VAG,PSA,Renault***
morningstar1989
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 14 srp 2020, 09:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Mala Ida

Příspěvek od morningstar1989 »

tak to ma zaujima co bude dalej
ja som menil sachty len preventivne, lebo bola hlava dole a trebalo ju ajtak zrovnat atď
auto 300tisic na novej hlave cca 20tkm
s gumickami problémy neboli
ma jebne ak to bude nakkt po oprave
jebnem auto do potoka a kupim bričenku (LOL)
neviem cuvat s vozikom
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Pokud by byl plnící otvor ve vstriku proti naftovému kanálu v hlavě, zrušil by se ten kónus v šachtě a bude to mít životnost. Bohužel je uplně na opačný straně, ve vstřiku ve směru od vačky a v hlavě zpředu. Bohužel :roll:
***VAG,PSA,Renault***
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

martas.belka píše:ted to taky musím řešit už jsem vubec nenastartoval mám po vyvložkování 50000km a naprvním válci by ses říznul jaký tam sou závity dělal to taky pejšek ale fakt že sem dal starý trysky
Takže to vypadá, že životnost je opravdu menší, než by člověk čekal. Přitom
ten případ o kterém mluvím, je u auta, které bylo koupeno u nás a hlava nebyla sundaná až do té opravy u Pejska , ale ne z důvody nechytání , ale kvůli tlakování..A vstřikovače byly také origo a takhle omlácené jako na obrázku nebyly.. Tak to vypadá, že jsem mechánům křivdil, což mne štve, ale ten výsledek opravy je podivný..ale auto chytá.. :o
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14462
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

chosepm píše:Pokud by byl plnící otvor ve vstriku proti naftovému kanálu v hlavě, zrušil by se ten kónus v šachtě a bude to mít životnost. Bohužel je uplně na opačný straně, ve vstřiku ve směru od vačky a v hlavě zpředu. Bohužel :roll:
Nesaje injektor množstvím spodních dírek, mezi spodní červenou a první černou gumičkou?
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Tomas.cz píše:
chosepm píše:Pokud by byl plnící otvor ve vstriku proti naftovému kanálu v hlavě, zrušil by se ten kónus v šachtě a bude to mít životnost. Bohužel je uplně na opačný straně, ve vstřiku ve směru od vačky a v hlavě zpředu. Bohužel :roll:
Nesaje injektor množstvím spodních dírek, mezi spodní červenou a první černou gumičkou?
jo to máš pravdu vlastně Tomas.cz...ten kanál je vratka ;) naštěstí
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

spousta lidí málo dotahuje vstřiky nebo nemění šrouby, o to dřív se to taky pak vyjebe
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“