Stránka 3 z 6
Napsal: 16 zář 2020, 14:21
od favo
A tuto informaci máš ověřenou nebo jen hádáš, že hliníková hlava vymačká ocelový vstřikovač.
Napsal: 16 zář 2020, 14:33
od chosepm
favo píše:A tuto informaci máš ověřenou nebo jen hádáš, že hliníková hlava vymačká ocelový vstřikovač.
A viděl jsi ten vstřikovač vyndanej někdy?

Asi ne...
Třeba tady
https://www.instagram.com/p/ByAfnLCjTFG/ mam fotku po ultrazvuku...
tohle když přitahneš do nový vložky, jistě to bude super...
Určitě nechci nikomu radit, jen už nejsem po tolika letech naivní...
Napsal: 16 zář 2020, 18:47
od Jarda S.
jericho-3 píše:Dnes jsem s panem Faltýnem mluvil telefonem a ptal se ho, zda už někdy opravoval hlavu, která už byla vložkovaná a odpověděl, že ne, ale že už zaznamenal u takto opravené hlavy částečné opotřebení
na druhou stranu hlavy údajně dělá ještě někdo další ale nevím jak jsou na tom s kvalitou

a jestli dělaji díry pro vstřiky
Napsal: 16 zář 2020, 19:12
od arnie69
Jedině udělat vnitřní průměr nové vložky podle aktuálního průměru vstřikovače...to tam ale zase člověk ten vstřikovač nedostane kvůli gumkám... Neskutečně mě to naštvalo, za opravu jsem zaplatil 23000,- zároveň se měnily i rozvody už byly na čase, vyvložkování uložení vstřikovačů a komplet repase hlavy...výměna guferek ventilů, pánve váčky atd....bláhově jsem si myslel, že budu mít na dlouhou dobu klid, proto jsem do toho ty peníze investoval a prdlačky...auto na vyhození v tuto chvíli...
Napsal: 16 zář 2020, 23:25
od morningstar1989
kto ma skusenosti s vlozkami ?
ja mam iba 20tkm
Napsal: 17 zář 2020, 05:37
od favo
chosepm píše:
A viděl jsi ten vstřikovač vyndanej někdy?

Asi ne...
Nebudu se tu obhajovat co jsem viděl a co ne, viděl jsem toho už dost, ale závěry budu dělat až si ty vstřikovače přeměřím a zjistím jaká ta ovalita ve skutečnosti je, pokud vůbec.
Ono totiž hliník je dost měkký a hlavně lepivý, takže když sním třeš o kov, tak ti na něm zanechá kusy sebe sama a věř, že ultrazvukem tohle dolů nedostaneš.
A automobilky moc peněz neinvestují aby třeba hlavu udělli z nějaké kvalitnější a odolnější slitiny, prostě použijí to nejlevnější co bude chvíli fungovat.
Na opravené hlavě mám momentálně taky najeto zhruba 20000 km.
Napsal: 17 zář 2020, 05:45
od martas.belka
ted to taky musím řešit už jsem vubec nenastartoval mám po vyvložkování 50000km a naprvním válci by ses říznul jaký tam sou závity dělal to taky pejšek ale fakt že sem dal starý trysky
Napsal: 17 zář 2020, 06:12
od chosepm
favo píše:chosepm píše:
A viděl jsi ten vstřikovač vyndanej někdy?

Asi ne...
Nebudu se tu obhajovat co jsem viděl a co ne, viděl jsem toho už dost, ale závěry budu dělat až si ty vstřikovače přeměřím a zjistím jaká ta ovalita ve skutečnosti je, pokud vůbec.
Ono totiž hliník je dost měkký a hlavně lepivý, takže když sním třeš o kov, tak ti na něm zanechá kusy sebe sama a věř, že ultrazvukem tohle dolů nedostaneš.
A automobilky moc peněz neinvestují aby třeba hlavu udělli z nějaké kvalitnější a odolnější slitiny, prostě použijí to nejlevnější co bude chvíli fungovat.
Na opravené hlavě mám momentálně taky najeto zhruba 20000 km.
Však jo...na té fotce není po hliníku ani památka, je to úbytek materiálu toho odlitku. Měřit nic nemusíš, když ho máš v ruce, vidíš to okem. Stopa po obrábění a vedle propad.
Napsal: 17 zář 2020, 07:06
od chosepm
Každý se musí přesvědčit holt sám 🤦🏼‍♂️...Leží mi tu na ponku kus... Tak ještě toto pro nevěřící Tomáše...
Ona ani tak není problém ovalita jakotaková, ale ten povrch ty opěrný plochy, kterej ti to v ty nový vložce vydře 😉

Napsal: 17 zář 2020, 08:11
od morningstar1989
tak to ma zaujima co bude dalej
ja som menil sachty len preventivne, lebo bola hlava dole a trebalo ju ajtak zrovnat atď
auto 300tisic na novej hlave cca 20tkm
s gumickami problémy neboli
ma jebne ak to bude nakkt po oprave
jebnem auto do potoka a kupim bričenku

Napsal: 17 zář 2020, 08:39
od chosepm
Pokud by byl plnící otvor ve vstriku proti naftovému kanálu v hlavě, zrušil by se ten kónus v šachtě a bude to mít životnost. Bohužel je uplně na opačný straně, ve vstřiku ve směru od vačky a v hlavě zpředu. Bohužel

Napsal: 17 zář 2020, 09:36
od jericho-3
martas.belka píše:ted to taky musím řešit už jsem vubec nenastartoval mám po vyvložkování 50000km a naprvním válci by ses říznul jaký tam sou závity dělal to taky pejšek ale fakt že sem dal starý trysky
Takže to vypadá, že životnost je opravdu menší, než by člověk čekal. Přitom
ten případ o kterém mluvím, je u auta, které bylo koupeno u nás a hlava nebyla sundaná až do té opravy u Pejska , ale ne z důvody nechytání , ale kvůli tlakování..A vstřikovače byly také origo a takhle omlácené jako na obrázku nebyly.. Tak to vypadá, že jsem mechánům křivdil, což mne štve, ale ten výsledek opravy je podivný..ale auto chytá..

Napsal: 17 zář 2020, 10:36
od Tomas.cz
chosepm píše:Pokud by byl plnící otvor ve vstriku proti naftovému kanálu v hlavě, zrušil by se ten kónus v šachtě a bude to mít životnost. Bohužel je uplně na opačný straně, ve vstřiku ve směru od vačky a v hlavě zpředu. Bohužel

Nesaje injektor množstvím spodních dírek, mezi spodní červenou a první černou gumičkou?
Napsal: 17 zář 2020, 11:54
od chosepm
Tomas.cz píše:chosepm píše:Pokud by byl plnící otvor ve vstriku proti naftovému kanálu v hlavě, zrušil by se ten kónus v šachtě a bude to mít životnost. Bohužel je uplně na opačný straně, ve vstřiku ve směru od vačky a v hlavě zpředu. Bohužel

Nesaje injektor množstvím spodních dírek, mezi spodní červenou a první černou gumičkou?
jo to máš pravdu vlastně Tomas.cz...ten kanál je vratka

naštěstí
Napsal: 17 zář 2020, 12:43
od Huml
spousta lidí málo dotahuje vstřiky nebo nemění šrouby, o to dřív se to taky pak vyjebe