Ktorá vačka na PD funguje ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jenže Jericho Renault,Fiat,Volvo a já nevím co ještě má zas jiné neduhy. Nechceš snad tvrdit že generačně stejně staré motory a auta jsou všechny ok,najedou miliony km bez poruchy,jen to PD od koncernu je takový krumpl, že konstruktér by měl lozit radši kanálem a vrátit diplom. Prostě všechno má svou životnost.Jestli na pd padne vačka dejme tomu při 300-400 tis km tak za ty km jsem na různých renaultech a oplech dělal vstřiky i po druhé. Nehledě na to že z některých motoru je vyndat znamená vyfrézovat.
Některé auta mají zas problémy s podvozkem,viz třeba Fiat Ducato kde se ložiska horního uložení mění s olejem,protože to dýl nevydrží. Nebo ty nádherně vyřešené samostavy v zadních bubnových brzdách. Atd atd..
Některé auta mají zas problémy s podvozkem,viz třeba Fiat Ducato kde se ložiska horního uložení mění s olejem,protože to dýl nevydrží. Nebo ty nádherně vyřešené samostavy v zadních bubnových brzdách. Atd atd..
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 96
- Registrován: 14 srp 2020, 09:33
- Bydliště: Mala Ida
Je to tak. Mám na PD přes 400k a tutově to bylo stočeno před koupí asi o 100k. Jednou jsem měnil vačku a hydra. Pak takové blbosti jako napínák řemene, podtlakový hadice a ventil N239. Jo a dávala se spojka ale to je spotřebka u všech aut.
Kamarád měl IV mondeo 2.0 TDCi 96kW a to bylo teprve pošušňáníčko! Auto mělo opravdu poctivých 150k. Věčně děravý chladič spalin, dával čerpadlo, vstřiky, EGR, alternátor, vodní pumpu, výměník voda-olej, regulátor ventilátoru a další. Všechny součásti prokazatelně v řiti. Najel asi 2k km a motor začal opět blejt olej do vody a prodal to. Auto bylo fakt moc pěkný a pohodlný ale navrch huj uvnitř fuj.
Kamarád měl IV mondeo 2.0 TDCi 96kW a to bylo teprve pošušňáníčko! Auto mělo opravdu poctivých 150k. Věčně děravý chladič spalin, dával čerpadlo, vstřiky, EGR, alternátor, vodní pumpu, výměník voda-olej, regulátor ventilátoru a další. Všechny součásti prokazatelně v řiti. Najel asi 2k km a motor začal opět blejt olej do vody a prodal to. Auto bylo fakt moc pěkný a pohodlný ale navrch huj uvnitř fuj.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
ja niekolko PDčiek servisujem známym a v rodine a najezdy su medzi 300-400tis km poctívy servis a vačku s hydrama sem menil len na jednem aj to byl nejaký pofiderny dovoz DE.
Radši spravím raz za 400tis vymlatenu vačku jak tahat každých 150tis zatopene vstreky z ducata
Radši spravím raz za 400tis vymlatenu vačku jak tahat každých 150tis zatopene vstreky z ducata
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33963
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="ROMEK"]ja niekolko PDčiek
romane krásné svátky, ti přeju, rád bych se stebou prošel v píštanech přez váh na kůpelový ostrov, jen tak si pokecat, dobít baterky, podívat se na odlehčovák v parku kde je tak málo vody že kapři plavou na plocho, mi to strašně chybí, lehnout si na adamově, projít se u splavu, mít jen chvilku kdy nemusiš něco hrodit a řešit,
romane krásné svátky, ti přeju, rád bych se stebou prošel v píštanech přez váh na kůpelový ostrov, jen tak si pokecat, dobít baterky, podívat se na odlehčovák v parku kde je tak málo vody že kapři plavou na plocho, mi to strašně chybí, lehnout si na adamově, projít se u splavu, mít jen chvilku kdy nemusiš něco hrodit a řešit,

A s tím si dáš rovnou GO převodovky. Ta se jim taky povedla. Od nějakýho roku aby to neteklo ke vstřikům, přidali kryt hlavy. Super jen to z něj stéká na svody a který shijou totálně a hlava musí dolů stejně když tam musíš něco dělat. Nejlepší je, abys dostal hlavu dolů, musí ven ty zakysly vstřiky. Takže flexu a uřezat je mezi vačkami. Protože ven se jim nechce ani hydraulikou a trhaji se. Radši udělat jednou vršek na PD než tohleto.ROMEK píše:ja niekolko PDčiek servisujem známym a v rodine a najezdy su medzi 300-400tis km poctívy servis a vačku s hydrama sem menil len na jednem aj to byl nejaký pofiderny dovoz DE.
Radši spravím raz za 400tis vymlatenu vačku jak tahat každých 150tis zatopene vstreky z ducata
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Tak jste si zamedovali, jako když hraje Sparta nebo Slávie, váš tým je přeci nejlepší, současně jste se utvrdili v tom, jak jste dobře koupili, utopené prachy v pozlaceném PD jste už zapomněli, a tak to má být. Akorát ty statistiky pojišťoven v D mluví o něčem jiném, tam nerozhoduje nacionalismus jako u techniků na TUV, tam jde o prachy..Němci jsou dobří v interiéru, alcantar a malé škvíry, to je jejich. A nasrat tam elektroniku za pár šupů z Číny, na které je třeba školení, to je taky jejich třešnička na dortu, ale technicky? 15 let trvalo koncernu, aby to jejich slavné TSI uvedli ve stav, že se to dá omezeně používat , ale hlavně tam, kde nejsou řidiči tak chcíplí jako u nás..Bmw je samé průsery, už to není špička jako kdysi. Ale je třeba si to přiznat, a nemají to jednoduché..Jen si pořád ˇríkám, proč všude vidím v dodávkách ty názvy těch největších břídilů jako je Fiat, proč vede v mnoha hlediscích obyčejná Dacia a Renault, který údajně jde do krachu je v podstatě jednička v mnoha ohledech. Asi nemám klapky na očích a seru na to, abych byl v nějakém houfu.Padni komu padni..Sám nechápu, jak je možné že pořád jezdím s autem s původními součástkami z roku 1996 a žádné nepotřebuji..Ale to bude jistě nějaký fejk a pro koncernisty nemožná představa...
Takže přeji nekonfliktní soužití doma, věrnou manželku a zdravé děti spolu s kontem, které roste a nehubne..

Takže přeji nekonfliktní soužití doma, věrnou manželku a zdravé děti spolu s kontem, které roste a nehubne..

nepropadat panice...
Ono že jezdíš s autem z roku 96 bude tím, že jsi schopný a hlavně chceš to auto udržovat a ty auta neměli takové nároky na emise. Kvůli těm nárokům jsou výrobci nuceni všcheno ojebat. Ty moderní vyfikundace co jsou jima auta narvaný, tak to si přece lidi žádaj sami. Kdyby o to nebyl zájem, nebude se to prodávat a tudíž ani vyrábět. Jenže jeden si prdne a ostatní se musej posrat aby se udrželi na trhu. To se tak rozjelo, že lidi kupujou i to co nepotřebujou. Zaplatěj za to jen proto aby nebyly looseři.
Já taky udržuju a jezdim s valníčkem VW T4 (2.4D) z roku 92 a jsem spokojenej. Kapotu otvírám jen když kontroluju olej a vodu.
Já taky udržuju a jezdim s valníčkem VW T4 (2.4D) z roku 92 a jsem spokojenej. Kapotu otvírám jen když kontroluju olej a vodu.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Je to jen k zlosti, drátky jako do Babety, vše je forové , samá PVC.Stačí si prohlédnou páčky u volantu made in koncern a člověk ví, v čem sedí. Já mám v autě navíc přidané funkce pro sanitku, které vypadají made in kutil, protože auto se na sanitku upravovalo až u nás...Jinak auto dobré, ale začínalo už tohle šílenství pro blbce, aby věděl, kdy má měnit olej apod.
nepropadat panice...
Já když si vzpomenu na elektronickou přístrojovou desku u Tipa,tak zlatý pal. PC u transportéru. Nehledě na to že jakýkoliv problém s budíkama u koncernu dokázal pořešit kde jaký jouda doma u stolu,kdežto u toho Fiatu si s tím nevěděli rady ani v autorizáku. Ono Jericho asi by ses měl se svým náhledem na výrobky dnešní doby zakopat pod zem,či odstěhovat do nějaké rozvojové země. Ono je s podivem jak se někdo brání tomu co dnešní doba přináší, ale přitom se nebrání třeba tomu to ventilovat přes výmysl pokroku na internetu. Takže pokud bys měl mít stejný náhled na všechno jak na tebou propírané nesmysly které to co dnešní doba přináší,asi by bylo nejlepší aby jsi ty svoje moudra psal švabachem na pergamenový papír a vešel to na stromech.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Jo tady to měl soused. Poprvé měl radost když si to koupil a podruhé ještě větší když se toho zbavil. To že rychlost odhadoval,protože jak ty píšeš 1000 DM,psal si knihu kde všude jezdil aby věděl kolik má zhruba ujeto km aby věděl kdy má.tankovat to by asi ještě nějak zkousnul,ale to že to za boha nemohl studené nastartovat ani v létě... Když mu rodila manželka byl rád že mu otec půjčil auto jinak byla průkopníkem domácích porodů.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km