Co je to za Octavku ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

Jarda S. píše:může to být dodělávka od prodejce, stejně jako předtím dodělávali klimatizace do felicií (noteeth)
možné to je.

Tak co s tou ofcí? do šrotu nebo opravit?
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5068
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Oprav,už to bude veterán.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

martinsidlo píše:Oprav,už to bude veterán.
No veterán jednickova ofce nevím nevím
Je jich mraky a ještě dlouho bude.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jestli někdo uvažuje nad ovcí 1 jako veteranem tak jediné nějaký ty RS,GT,LONG atd
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Odpovědi: 1
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

maiello píše:
martinsidlo píše:Oprav,už to bude veterán.
No veterán jednickova ofce nevím nevím
Je jich mraky a ještě dlouho bude.
Nechej si motor a zbytek šrot.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

NOVON píše:
maiello píše:
martinsidlo píše:Oprav,už to bude veterán.
No veterán jednickova ofce nevím nevím
Je jich mraky a ještě dlouho bude.
Nechej si motor a zbytek šrot.
co s motorem? jede to super, ale to dělá soft a trysky a turbo
olej to sice nebere, od výměny do výměny ( 10 tkm) nedolévám, ale už mi doma pět let leží kompletní BLS :) a taky se nikam nepoužilo
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

maiello píše:ale už mi doma pět let leží kompletní BLS :) a taky se nikam nepoužilo
to pozname, zajtra ho vyhod a pozajtra ho budes hladat kde si ho vyhodil :)
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

sky59 píše:
maiello píše:ale už mi doma pět let leží kompletní BLS :) a taky se nikam nepoužilo
to pozname, zajtra ho vyhod a pozajtra ho budes hladat kde si ho vyhodil :)
to je pravda,
motor škoda 100
škoda 105L
hlava 1,6 55 kw
motor lada 1500
2x felicia
co leželo víc jak 5 let jsem naházel do šrotu a tý lady a 100 + 105 je mi dnes líto
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

hansdob píše:Jestli někdo uvažuje nad ovcí 1 jako veteranem tak jediné nějaký ty RS,GT,LONG atd
To jsem si myslel o embéčkách před 20ti léty taky. (wallbash)
Oct asv 2000, DieselPower
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

Pája 19 píše:
hansdob píše:Jestli někdo uvažuje nad ovcí 1 jako veteranem tak jediné nějaký ty RS,GT,LONG atd
To jsem si myslel o embéčkách před 20ti léty taky. (wallbash)
Já sešrotoval před cca 10 ti lety 130 GL rv 89 koupenou v OD Kotva Praha.
Dědictví po dědovi, ale to už jsem tu psal (wallbash)

Ale ovce jako veterán nevím nevím,

já řeším zda je to nultá série, nebo nějaká zkušební verze
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pošli dotaz do Boleslavi.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

To jsem si myslel o embéčkách před 20ti léty taky. (wallbash)[/quote]


Taky jsem do šrotu poslal několikrát Rko několik rapidů a 1000,100,110,105,120,125 těch bych nespočital a vůbec mě to nevadí dnes přiznávám že Rko bylo auto a bylo jich Škoda ale zbytek i když to má dnes cenu neměl smysl.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

hansdob píše:To jsem si myslel o embéčkách před 20ti léty taky. (wallbash)

Taky jsem do šrotu poslal několikrát Rko několik rapidů a 1000,100,110,105,120,125 těch bych nespočital a vůbec mě to nevadí dnes přiznávám že Rko bylo auto a bylo jich Škoda ale zbytek i když to má dnes cenu neměl smysl.[/quote]
No jo ale pěknej rapid je dneska za kilo
A erko klidně dvě pade
Už i za pěknou 120 se dnes lidi otocej
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Odpovědi: 1
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

maiello píše:
NOVON píše:
maiello píše: No veterán jednickova ofce nevím nevím
Je jich mraky a ještě dlouho bude.
Nechej si motor a zbytek šrot.
co s motorem? jede to super, ale to dělá soft a trysky a turbo
olej to sice nebere, od výměny do výměny ( 10 tkm) nedolévám, ale už mi doma pět let leží kompletní BLS :) a taky se nikam nepoužilo
No poslední AGR šlo za 8 tis.kc místo ALH, kterému turbo nasálo olej a vyletěla ojnice 😁
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

NOVON píše:
maiello píše:
NOVON píše: Nechej si motor a zbytek šrot.
co s motorem? jede to super, ale to dělá soft a trysky a turbo
olej to sice nebere, od výměny do výměny ( 10 tkm) nedolévám, ale už mi doma pět let leží kompletní BLS :) a taky se nikam nepoužilo
No poslední AGR šlo za 8 tis.kc místo ALH, kterému turbo nasálo olej a vyletěla ojnice 😁
Výhoda AGR je turbo. Za devět let jsem si ho nemusel všimnout. Jednou výměna N75. A to fouká 1.2 b.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“