Plný rejd s plynem = křupání v nápravě-Vyřešeno ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No a ten já právě mám ASZ navíc posílený
Koukal jsem na poloosy i třeba na granexu nebo autokelly a tam mají u Spidanu taky tu klasickou z plného materiálu a u ostatních značek také, takže otázka zní zda to reklamovat nebo namontovat a jezdit.
No s pořádnou palici jen riskuji, že se ložisko vykloní a poškodí těhlici a další už budu muset zase jen lepit a to bych nerad, protože kvůli tomu jsem kupoval další těhlice.
Koukal jsem na poloosy i třeba na granexu nebo autokelly a tam mají u Spidanu taky tu klasickou z plného materiálu a u ostatních značek také, takže otázka zní zda to reklamovat nebo namontovat a jezdit.
No s pořádnou palici jen riskuji, že se ložisko vykloní a poškodí těhlici a další už budu muset zase jen lepit a to bych nerad, protože kvůli tomu jsem kupoval další těhlice.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Kdyby to někoho zajimalo, tak jsem ze zvědavosti to ložisko změřil a po navaření dvou housenek, tedy z každé strany jedné na dosedacích plochách pro kuličky(na rádius), se rozměr změnšíl na krajích ložiska o 0,03-0,04 mm a v místě sváru až o 0,25 mm.
Takže za mě by bylo nejlepší svár udělat těsně před dosedací plochu pro kuličky, tedy před rádiusem a z obou stran a ložisko musí jít ven jak po másle.
Já mu musel trochu pomáhat kulatinou a kladivem, ale jen lehce.
Takže za mě by bylo nejlepší svár udělat těsně před dosedací plochu pro kuličky, tedy před rádiusem a z obou stran a ložisko musí jít ven jak po másle.
Já mu musel trochu pomáhat kulatinou a kladivem, ale jen lehce.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Mám tu další zjištění příčin mého problému.
Potom co se mi během jízdy 2x povolil průtokový šroub držící brzdovou hadici na třmenu , jsem začal pátrat co je špatně a zjistil jsem že v plným rejdu a propružení kola mi šroub držící kost stabilizátoru bouchne do šroubu brzdové hadice.
Původní kosti mi 2x praskly a tak jsem koupil zesílené, ale ty obsahuji dva stejné klasické šrouby, ale původní kosti obsahovaly jeden šroub bez hlavy s vnitřním imbusem a jeden běžný a u toho bez hlavy je zakopaný pes. Musí tam prostě být protože mezi ním a šroubem brzdové hadice není velký prostor v plném rejdu.
Céle to navíc završilo nové řízení které nejspíš lze vytočit o trochu víc a ta troška stačí k tomu, abych si povoloval brzdovou hadici.
Dost možná i kvůli většímu rejdu to už nedávají klouby a v krajních polohách prostě křupou.
Takže u mě se to všechno prostě sečetlo, snížení, jiný šrouby u kostí stabilizátoru a větší rejd a výsledek je problém, který člověk nechce řešit, protože řešení je nejspíš buď koupit správný řízení a nebo zvednout auto.
Když vyměním kosti za ty se správným šroubem, tak se zbavím povolování hadice a propadání brzdového pedálu, ale nejspíš nevyřeším křupání v kloubech a navíc budu riskovat, že mi zase někdy v ostřeji projeté zatáčce některá z kosti praskne jako ty předešlé.
A teď babo raď.
Potom co se mi během jízdy 2x povolil průtokový šroub držící brzdovou hadici na třmenu , jsem začal pátrat co je špatně a zjistil jsem že v plným rejdu a propružení kola mi šroub držící kost stabilizátoru bouchne do šroubu brzdové hadice.
Původní kosti mi 2x praskly a tak jsem koupil zesílené, ale ty obsahuji dva stejné klasické šrouby, ale původní kosti obsahovaly jeden šroub bez hlavy s vnitřním imbusem a jeden běžný a u toho bez hlavy je zakopaný pes. Musí tam prostě být protože mezi ním a šroubem brzdové hadice není velký prostor v plném rejdu.
Céle to navíc završilo nové řízení které nejspíš lze vytočit o trochu víc a ta troška stačí k tomu, abych si povoloval brzdovou hadici.
Dost možná i kvůli většímu rejdu to už nedávají klouby a v krajních polohách prostě křupou.
Takže u mě se to všechno prostě sečetlo, snížení, jiný šrouby u kostí stabilizátoru a větší rejd a výsledek je problém, který člověk nechce řešit, protože řešení je nejspíš buď koupit správný řízení a nebo zvednout auto.
Když vyměním kosti za ty se správným šroubem, tak se zbavím povolování hadice a propadání brzdového pedálu, ale nejspíš nevyřeším křupání v kloubech a navíc budu riskovat, že mi zase někdy v ostřeji projeté zatáčce některá z kosti praskne jako ty předešlé.
A teď babo raď.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5134
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Nejspíš ano, bohužel když jsem je objednával (ty kosti), tak u nich žádná poznámka s upozorněním nebyla, mě ke štěstí stačilo že jsou mnohem pevnější a tudíš mi je můj silnější stabilizátor nebude trhat.
A pokud je problém i s řízením, tak to jsem objednal na svoje auto v obchodě a co mi došlo je bohužel otázka, ale opět žádný detail či poznámka že je to jen na některý modely tam bohužel nebyla. Jediný co tam bylo byl bordel jak z toho brousili originál číslo.
Zvažuji že bych řízení zkusil koupit repasované od VW clubu.
A pokud je problém i s řízením, tak to jsem objednal na svoje auto v obchodě a co mi došlo je bohužel otázka, ale opět žádný detail či poznámka že je to jen na některý modely tam bohužel nebyla. Jediný co tam bylo byl bordel jak z toho brousili originál číslo.
Zvažuji že bych řízení zkusil koupit repasované od VW clubu.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5134
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5134
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
adrian_B
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 725
- Registrován: 29 říj 2008, 23:41
- Bydliště: SVK - Turčianske Teplice
Neviem o co ti ide ohľadom stabilizátora ... rozdiel je/bol len v uložení stabilizátora k napravnici. Starý a nový typ.
Tyčky boli vždy len dva druhy. Plasty Fwd alebo kov oct. RS alebo 4wd s iným stabilizátorom
Problém je evidentne použitie inej skrutke ako tam má byť. Ten imbus ušetrí tak 12-15mm miesta. Nie na darmo to tak navrhli.
Hint: uloženie stabiku (plechy) tiež vedia robiť zaujímavé praskanie v náprave ak sú hnile. Výmena za nové + vazelina a je ticho
Tyčky boli vždy len dva druhy. Plasty Fwd alebo kov oct. RS alebo 4wd s iným stabilizátorom
Problém je evidentne použitie inej skrutke ako tam má byť. Ten imbus ušetrí tak 12-15mm miesta. Nie na darmo to tak navrhli.
Hint: uloženie stabiku (plechy) tiež vedia robiť zaujímavé praskanie v náprave ak sú hnile. Výmena za nové + vazelina a je ticho
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5134
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Snížení na to nemá vliv. V celé délce se to nikde nedotýká. Třmen a stabík v rejdu,normálně je tam hafo místa. Zkrátka,jsou tam díly,které k sobě nepatří,staré a nové provedení.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené