Stránka 3 z 4

Napsal: 09 čer 2021, 11:48
od OťasTDi
Od Euro 3 nahoru už nelze, takže ta rotačka musela být AHF pokud to bylo 110 koní...na mém bývalém ASV to už nešlo a PD nejde ani jeden

Napsal: 09 čer 2021, 12:59
od valekf
Ja zaslepim u egru a zaslepim jeste dole na vyfuku, zaslepim hadicku a AHF, ASV, ALH, ASZ zadnej problem. Samozrejme cistim sani, ktery je vzdycky beton

Napsal: 09 čer 2021, 13:15
od Pepíček
Na PD 85kW 2001 euro 3 zaslepenej EGR úplně v pohodě. MIL mi nikdy nesvítil, protože tam ani ta kontrolka není a ani nevyhazovalo chybu malého průtoku recirkulace spalin. Prostě nic.

Napsal: 09 čer 2021, 14:03
od favo
To stejný PD ASZ 96kW, taky žádný hlášky ani chyby.

Napsal: 09 čer 2021, 14:38
od OťasTDi
O1 asv svitila a psala emise dilna....tak nevim

Napsal: 09 čer 2021, 16:35
od Tomas.cz
Ono záleželo ASV z jakého roku výroby, znal jsem jednu z roku 2004 a ta protestovala hned, pak o něco starší 2002 nebo 2003 a ta neřešila vůbec nic.

Napsal: 09 čer 2021, 19:36
od corro
Tak nove rele 109 a novej palivovej filtr a stale zdecha.Vycistim a zaslepim egr a uvidim co dal.

Napsal: 10 čer 2021, 04:37
od martinsidlo
Když ti rozvěcí žhavení,je to elektrochyba. Žhavení má 7+1 funkci. VAG. Že by nebylo nic ani v ABS bych se divil.

Napsal: 10 čer 2021, 05:48
od favo
Nejlepší je když Vám na budíkách bliká žhavení a v prdeli je "jen" spínač brzdového pedálu.
Přidám jednu ze své zkušenosti a to že mi motor blbě startoval jako by neměl naftu, řešil jsem kde co, ale nakonec se ukázalo, že mám povolený kostřící kabel na motoru.
Tchánovi prozměnu přesně co popisuješ dělala felicie 1.3 BMM , nikde žádný problém, jen se prostě rozhodla tak zdechla, po 5 minutách zase ožila a jela jako by se nechumelilo a po cca půl hodině jízdy opět klekla.
Řešilo se to tak dlouho dokud neumřela na furt a pak se ukázalo, že šlo o snímač otáček motoru. Taky žádná chyba v paměti závad. A pokaždé když byla v servisu tak šlapala jak hodinky.

Napsal: 10 čer 2021, 15:01
od corro
Neni nikde zadna zavada a ani v ABS a jak mam napsat ze zadne zhaveni neblika a rozne jen kdyz zdechne auto coz snad je normalni.Proste zdechne na volnobeh tak se roznou kontolky a kdyz zdechne za jizdy tak to same ale je tam rychlost a auto v pohybu tak to hned chytne takze zhasne zhaveni

Napsal: 10 čer 2021, 15:20
od tiguan2
Takže to vypada tak jako kdybys za jizdy vypnu a hned zapnul kliček. zkusit spinačku ,nekde to přerušuje přivod proudu

Napsal: 10 čer 2021, 16:25
od Richi
favo píše:Nejlepší je když Vám na budíkách bliká žhavení a v prdeli je "jen" spínač brzdového pedálu.
Přidám jednu ze své zkušenosti a to že mi motor blbě startoval jako by neměl naftu, řešil jsem kde co, ale nakonec se ukázalo, že mám povolený kostřící kabel na motoru.
Tchánovi prozměnu přesně co popisuješ dělala felicie 1.3 BMM , nikde žádný problém, jen se prostě rozhodla tak zdechla, po 5 minutách zase ožila a jela jako by se nechumelilo a po cca půl hodině jízdy opět klekla.
Řešilo se to tak dlouho dokud neumřela na furt a pak se ukázalo, že šlo o snímač otáček motoru. Taky žádná chyba v paměti závad. A pokaždé když byla v servisu tak šlapala jak hodinky.
Já měl podobný problém. Umřelo na pár minut a potom zase vesele tradá, jedem.
Nakonec jsem utáhnul lehce povolený klíňák, ten přestal v zátěži smekat a konečně byl klid.
Ale byl to 2.0 benzín ve Fiatu.

Napsal: 10 čer 2021, 21:34
od corro
Tohle ale neumre na par minut.Proste jde hned nastartovat a krasne.Spinackou jsem kvedlal klickem v ni a bouchal po ni a nic to neudelalo.Uvidim

Napsal: 10 čer 2021, 21:37
od Source
Tomas.cz píše:Ono záleželo ASV z jakého roku výroby, znal jsem jednu z roku 2004 a ta protestovala hned, pak o něco starší 2002 nebo 2003 a ta neřešila vůbec nic.
ASV do 6/2003 s jednotkou 012CL - tie nerozsvecujú, tie su v pohode
ASV od 6/2004 s jednotkou 012HC - tie už rozsvietia

To isté platí aj pre ALH, ale to má teda len iné označenie RJ motora

Napsal: 11 čer 2021, 05:50
od anydraj
Pozna se to jednoduse
Pokud ma na budiku kontrolku motoru je to EU4