Stránka 3 z 7

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 28 bře 2022, 21:09
od hansdob
Jsou a proto mám 20 let starý vraky a mám klid.

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 30 bře 2022, 17:50
od jericho-3
Moje řeč a v podstatě je to ochrana před buzerací. Můj kámoš má MB CDI C z roku 1999 , které nebylo v zimě na silnici..Na STK se mu vždy klaní. Mám půjčené jeho pracovní auto Corsu a tak mi volal, hele smráká se , bude pršet a tak potřebuju Corsu..Přece nebudu kurvit medvěda..Moje "pila" mi po rozebrání po potkání ukázala problém , který byl na STK kvůli čmoudu, byl prasklý jeden litinový svod na paroží kousek od hlavy, takže "díkyů za to... :)

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 10 čer 2022, 17:11
od Tomas.cz
Felicia 1.3MPi rok 2000, ta by mohla projit emisema slušně :)
20220609_113050.jpg
20220609_113050.jpg (344.91 KiB) Zobrazeno 3990 x
20220609_112959.jpg
20220609_112959.jpg (388.54 KiB) Zobrazeno 3990 x

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 10 čer 2022, 18:44
od Tomas6
Tím bych si nebyl tak jistý. Mi minulý týden neprošla čtyřkolka. 4 roky stará, najeto 600km.

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 30 čer 2022, 12:38
od WOB
Tak hoši, nevím co řešíte, dneska bez přípravy technická na Toyotě a prošla bez závad.

jen jsem to před STK protáhl na dálnici, dal pětku a zmáčkl plyn na podlahu a držel ho až do 180.

Jinak VIF funguje.

v roce 2018 hodnota kouřivosti: 0,44
rozpětí kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření: 0,12

v roce 2020 hodnota kouřivosti: 0,40
rozpětí kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření: 0,00

v roce 2022 hodnota kouřivosti: 0,18
rozpětí kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření: 0,06

:bounce: :bounce: :bounce:
:arrow: VW patří do šrotu :doh:
:bounce: :bounce: :bounce:

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 30 čer 2022, 14:26
od ROMEK
nemáš prasklé DPF? ja som mal na Honde dymyvosť 0,0

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 30 čer 2022, 14:38
od vilik
Emise před týdnem. Bez problémů. Euro 3, rok výroby 2000. Nafta.

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 30 čer 2022, 21:41
od WOB
to nemá DPF filtr, nevím proč tam naměřili 0,0 :kol1: nic mi k tomu neřekli :havaj: ale nějakou černou hadičku strkal do výfuku (crazy)

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 30 čer 2022, 22:21
od passion
Nulu ti nenamerali ani raz.

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 01 črc 2022, 09:48
od ROMEK
IMG_0001.jpg
IMG_0001.jpg (3.23 MiB) Zobrazeno 3662 x

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 01 črc 2022, 22:18
od passion
To som písal WOB-ovi, nie tebe.

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 02 črc 2022, 23:07
od Jarda S.
ono bohužel i to měření je o lidech (hm)

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 03 črc 2022, 11:22
od WOB
ja som myslel ten rozptyl, že naměřili nulovej. :woot:

Jinak co tu dával romek, je když čidlo někde v jiné místnosti ne? (LOL)

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 04 črc 2022, 14:19
od jericho-3
Tady je taky problém, že reklama o koupi vozu ujišťuje budoucí majitele, jak to po městě málo žere, a nikdo jim neřekne, že motor ať je jakýkoli se musí často protáhnout. Většina jezdí na spotřebu a teď kdy stojí litr padíka, tak teprve uberou plyn. Chce to mladého vnoučka, který má v sobě ještě oheň a dá tomu dědovo fáru za uši. Bohužel kolikrát vidím mlaďase který leze jako šnek. Já ještě nedávno neměl u 3 aut STK , jenom na motorce , ale ne kvůli kouřívosti, protože např. T 4 projde vždy, bohužel vinou neuspěchu jsou tehdejší výplody elektroniky ,z kterých mnozí uchcávali a dnes je to hrob. Ty moderní piksly na to budou dojíždět také, chce to jen čas. Dokonce se mi stalo že mi přímo na STK odešel současně spínač brzd a přepínač tlumené dálkové, což není elektronika ale základní výbava. Naštěstí jsou ještě STK, kde můžeš být uvnitř a sledovat celou akci a jsou starší technici kteří mají rozum.

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 04 črc 2022, 21:34
od Jarda S.
WOB píše: 03 črc 2022, 11:22 ja som myslel ten rozptyl, že naměřili nulovej. :woot:
i u starý rotačky jsem měl nulový rozptyl ;) a ano měřilo se- sonda byla ve výfuku