Lada špatná nebyla, i když to byl jen klon. Je třeba věci posuzovat nezaujatě a to i když to auto doma máme. Má někdo dobrovolně doma sráč , když jej musí pořád opravovat a platit? Těžko. Ale co má člověk dělat, když má auto 300000 na hrbu, původní ložiska v kolech , spojku neměnil/možná někdo předtím/ , původní je téměř vše mimo rozvodů a opravy po potkání, přední brzdy nebylo třeba repasovat/vytlačovat válečky/ , zadní tlumiče měněny proto, že u jednoho se objevila mastnota, dvakrát měněno př. rameno, vše funguje včetně centrálu, původní brzdové trubky, nedávno "ošetřené" před STK , páčky pod volantem měněny za starší z vraku Měněna zap.skřínka. ..Př. okno mi rozsekala Octa scout přede mnou , na motoru měněn 2krát vstřik za starší..Při potkání zabroušena hlava a jiné ventily. Auto má metlu vybledlou a strakatou jako mají Golfy, protože stojí celou dobu venku..Mám tohle auto vyhodit jen kvůli tomu, že je hnusné a vypadá jako socka? Byl bych vůl, protože na kastli není žádná koroze na pohled na rozdíl od jiných..Když řeknu, že je to Fiat, většina troubů si odplivne, kdybych řekl, že je to Audi apod. tak mají pod sebou loužičku..Jen odborníci řeknou, že dnes rezne nejméně Fiat, má nejlepší diesely a motory všeobecně. Škodovka mi už nesmí do baráku, vidím je okolo sebe, jak se na parkovišti mění a moje zůstává..Můj kamarád schovává MB před deštěm a v zimě jej vůbec nevytáhne a jen proto to auto přežilo /1999/do dnešních dnů..Za mně dobrý, lépe řečeno vynikající..A dostává čočku, která by koncern zlikvidovala přes školní prázdniny a motor PD by byl neustále v nouzí nebo by plival hydra z výfuku..

nepropadat panice...