Napsal: 05 pro 2007, 16:10
To nevím kolik to točilo v T3 nemám otačkoměr, ale asi tolik kolik to pustí Řj okolo 5tis to asi bylo
tak to se docela divim ze to vydrzelo tak dlouhooldaf píše:To nevím kolik to točilo v T3 nemám otačkoměr, ale asi tolik kolik to pustí Řj okolo 5tis to asi bylo
Thopr píše:čest. tak mám 764 a jestli drží, to nevím (najeto málo km), ale co se týče dýmu, tak ten je úúúúúúúúplně v poho, někdy si troufnu i tvrdit, že to snad nedýmí vůbec... Motor dostal druhý dech, tak snad hned neklekne, když jsem mu dal takový dárek na Vánoce.... čágo
Huml píše:s tím kouřem je to relevantní až v létě
A kdyby to v létě hulilo moc, tak stačí ubrat v celém rozsahu otáček naftu a bude to good??? Nebo bych se teho nezbavil? A chci se jen zeptat, jestli má i vliv na hulení kaťák??? Někdo mi říká ven, někdo nechej... Díkec .... Ps: Když to vydrží do února, dám vědět....Huml píše:s tím kouřem je to relevantní až v létě
ja sem srab ja tam dam stejne sprinty 502go.vojta píše:na kouřivost to nemá vliv žádnej.. a určitě ven, protože u tvýho auta je už tam zbytečnej.. a to foto se mi nezdá.. písty 1Z vypadají jinak. mají tu prohlubem víc uprostřed a nemají takový rantl na okt¨raji.. jinak sprinty 764 ten motor na seriich vydrží, ale ne plnej kotel na dálnici.. to u je kritické.. na mormální ježdění to zvládne.. ty 502 nebo 520 to zvládne v poho..
takze kdyz bys letel treba 170 porad a mel ubranej plynmyslim tim ne az na podlahu,tak by se dalo?taky treba jak asi dlouho se tak muze potrapit na plnej,par minut nevadi?je mi jasny ze to nikdo nerekne presne ano 5.50min to vydrzi a pak nego.vojta píše:na kouřivost to nemá vliv žádnej.. a určitě ven, protože u tvýho auta je už tam zbytečnej.. a to foto se mi nezdá.. písty 1Z vypadají jinak. mají tu prohlubem víc uprostřed a nemají takový rantl na okt¨raji.. jinak sprinty 764 ten motor na seriich vydrží, ale ne plnej kotel na dálnici.. to u je kritické.. na mormální ježdění to zvládne.. ty 502 nebo 520 to zvládne v poho..
myslim ze kdyz to se seriovejma vydrzelo 40min plnej plyn tak se 764 to bude dopravdy max 5minutKaCzaba píše:takze kdyz bys letel treba 170 porad a mel ubranej plynmyslim tim ne az na podlahu,tak by se dalo?taky treba jak asi dlouho se tak muze potrapit na plnej,par minut nevadi?je mi jasny ze to nikdo nerekne presne ano 5.50min to vydrzi a pak nego.vojta píše:na kouřivost to nemá vliv žádnej.. a určitě ven, protože u tvýho auta je už tam zbytečnej.. a to foto se mi nezdá.. písty 1Z vypadají jinak. mají tu prohlubem víc uprostřed a nemají takový rantl na okt¨raji.. jinak sprinty 764 ten motor na seriich vydrží, ale ne plnej kotel na dálnici.. to u je kritické.. na mormální ježdění to zvládne.. ty 502 nebo 520 to zvládne v poho..,ale tak orientacne zhruba me zajimaji nazory .
pak napis hlavne jak to jede .)skacpi píše:Tak jdu do 502,tenhle týden proběhne montáž a pak dám vědět jak to čudí.
ahoj ja se taky bojim a co spotreba zereto vic ? a jezdim priblizene stejne jako ty max do 3500ot a dalnici minimalne a kdyz tak bych si dal asi pozorThopr píše:Jen by mě zajímalo, jestli tomu vadí vytočení 2,3,4 třeba po 4000ot.... hm??? Neví někdo??? Zatím jezdím tak do 3500ot, ale opravdu jen někdy.... Nárust výkonu opravdu znatelný, na to, že mám Varianta, tak mohu tvrdit, že to i jede... Akcelerace na 5 je fakt o hodně lepší.... Trysky jsem poznal v úplném rozsahu otáček, motor se ztišil... Nevím, stalo to za to... Ty 502 jsem chtěl původně taky, ale bylo tady hodně lidí, co tvrdilo, že 1Z v dobré kondici 764 vydrží.... Že se k tomu stačí chovat.... Tak uvidím... Naftě čest