Stránka 3 z 7

Napsal: 23 pro 2007, 19:25
od Speeder
12skvarka píše:
Speeder píše:Nevíte někdo jestli to zjistim programem SuperVAG ty kilometry na ŘJ?
Spojku můžeš odkurvit klidně za 20 kkm když neumíš jezdit.
jestli nejsou změněný i v jednodtce tak to supervagem vyčteš.....................ale když to někdo dělé pořádně tak to změní i tam (noteeth)

jo a vyčteš to jen když je to rok 2000 a vejš ;)
Je to přesně 2000.

EDIT: Je to model ještě se starýma světlama předníma i zadníma, ale už s novou palubkou.

Napsal: 23 pro 2007, 19:29
od Speeder
Na hlavu si srát opravdu nenechám, ale jak to poznám když u sebe pořád nenosim VAGA? Nijak. Na rozvodech 263 tkm to je pro mě osobně jasnej důkaz že je to ochcaný. A když se bazarníka zeptáš jestli to neni stočený tak ti řekne: Myslim si, že Rakušáci to nemaji zapotřebí a já mám doma rodinu, takže bych nerad šel někam do chládku a takový ty bláboly. No a pak zjistíš tohle. No každopádně auto mám teď v jednom servisu kde je asi 20°C tak snad to tam do rána rozmrzne. Pak eště tam přileju vyhřátou naftu z domova a uvidíme. Co myslíte nebude filtr natvrdo zabukovanej? Aby byl průchozí, teď novej neseženu.

Napsal: 23 pro 2007, 20:10
od yirka
Speeder píše:Na hlavu si srát opravdu nenechám, ale jak to poznám když u sebe pořád nenosim VAGA? Nijak. Na rozvodech 263 tkm to je pro mě osobně jasnej důkaz že je to ochcaný. A když se bazarníka zeptáš jestli to neni stočený tak ti řekne: Myslim si, že Rakušáci to nemaji zapotřebí a já mám doma rodinu, takže bych nerad šel někam do chládku a takový ty bláboly. No a pak zjistíš tohle. No každopádně auto mám teď v jednom servisu kde je asi 20°C tak snad to tam do rána rozmrzne. Pak eště tam přileju vyhřátou naftu z domova a uvidíme. Co myslíte nebude filtr natvrdo zabukovanej? Aby byl průchozí, teď novej neseženu.
filtr má zespodu odkalovák, tak ho povol at ta sračka odteče, no a na noc to chce přes svátky garáž než seženeš filtr

Napsal: 23 pro 2007, 20:44
od Slavkov
Speeder píše:Na hlavu si srát opravdu nenechám, ale jak to poznám když u sebe pořád nenosim VAGA?.
... no běžně ho po kapsách také nenosím, ale když kupuji auto, tak si ho beru :)... a preventivně i Mechoše s velkým "M"... ono se to vyplatí (LOL)

... podobně těch zaručeně nebouraných vozů (dle prodejců), co již má nějaký ten záznam v pojišťovácké dbf apod...
... v Německu také zkouší lecos :(

Prostě pro mě auto není rohlík a když už jdu nějaké koupit, tak s jasným původem a minulostí (serviska=špatný toaletní papír, nic víc) nebo alespoň s někým velmi znalým (LOL)

Ono 7 let stará naftová Okta, která opravdu jezdila cca necelých 20tkm ročně? Těch v bazarech opravdu moc není... a když, tak pro kamoše a známé (noteeth)

Napsal: 23 pro 2007, 21:09
od váha
Slavkov píše: Ono 7 let stará naftová Okta, která opravdu jezdila cca necelých 20tkm ročně? Těch v bazarech opravdu moc není... a když, tak pro kamoše a známé (noteeth)
Nebo za adekvátní cenu odpovídající stavu...

Napsal: 23 pro 2007, 21:32
od Speeder
Inu, jsou to kurvy všechno a nevybereš si. Opravdu nejlepší je koupit auto od starýho dědka, kterej ho koupil v CZ, má servisku a původní TP. Tohle je všechno opravdu o hovně a bazar aby se udržel v tej konkurenci co dneska je musí ochcávat.

Napsal: 23 pro 2007, 22:08
od MONTI
Speeder ! Bilo to nafta???

Napsal: 23 pro 2007, 22:13
od Speeder
Nechápu na co se ptáš?

Napsal: 23 pro 2007, 23:15
od MONTI
Speeder píše:Nechápu na co se ptáš?
Ci auto je už v porádku?Príčina?

nejede to...

Napsal: 23 pro 2007, 23:35
od grizzly
Zdravím všechny mudrce a připojuji se s podobným trápením. Asi před měsícem a půl mi na dálnici zdechnul Leon 1,9 TDI 66 kW způsobem jako když ho chcípnete klíčkem a to v cca 120 km rychlosti po přejetí mírné silniční nerovnosti. A nyní si držte klobouky.... Provedl jsem následující operace, ale auto dosud nejede.... Zkontroloval jsem el/mag. ventil na čerpadle - o.k., zkontroloval jsem zda se kouří z výfuku - o.k., zkontroloval jsem rozvoďák - o.k., zkontroloval jsem zda po povolení trubky tlačí čerpadlo naftu do vstřiku - o.k., zkontroloval jsem nastavení rozvodů - zjištěno přeskočení čerpadla o 4 zuby (rozvodový řemen měl 40000km), nastavil jsem rozvody a dal nový řemen, změřil jsem tlaky ve válcích - hodnoty odpovídají přesně tabulkám, připojil jsem auto na diagnostiuku - o.k. (občas se nenačte imobilizér), přemostil jsem el/mag.ventil, připojil jsem na čerpadlo externí vstřik a zjistil že přez něj nafta nejde, vyměnil jsem čerpadlo - to už přes vstřik tlačí, opětovně jsem zkontroloval rozvody - sedí na mm. Ještě se chystám zkusit vyměnit vstřik s el. snímačem. No a teď mi povězte jak to vidíte krom toho, že ho mám pustit ze skály.... (wallbash)

Napsal: 24 pro 2007, 01:02
od Huml
a nemohlo se stát to, že se rozprsklo čerpadlo, to mělo za následek to přeskočení, protože jinak si to asi nelze vysvětlit a ten bordel co vznikl v čerpadle vletěl do vstřiků. Nezkoušel jsi je ne zkoušečce nebo odstříkat čerpadlem vytažený z hlavy? Nerozdělal jsi to starý čerpadlo, jestli v něm není něco vidět?

Napsal: 24 pro 2007, 09:14
od Speeder
MONTI píše:
Speeder píše:Nechápu na co se ptáš?
Ci auto je už v porádku?Príčina?
Auto není v pořádku, byla zamrzlá nafta, teď pro to jedu do vyhřátý dílny, snad to pojede bez výměny paliváku.

Napsal: 24 pro 2007, 14:08
od Speeder
Tak jsem přišel do vyhřátý garáže, dolil do nádrže asi 5 litrů vyhřátý nafty z topení a auto ani ťuk. No tak jsem zase začal řešit. Vyndal jsem palivák, odkalovákem jsem vypustil opravdu hodně vody. Myslel jsem si, že mám vyhráno. Zalil jsem filtr naftou, nainstaloval, ale stále hovno. Pak mě napadlo dočasně úplně vyřadit palivák. Dojel jsem na pumpu pro 2 malý purfluxy, abych měl propojku pro obě cesty. Dvoucestnej ventil pro ohřev paliva jsem vyndal. Zapojil jsem to přes ty filtry, ale pořád to nechtělo nasávat naftu. To už jsem byl velice nasraný. Pak jsem tomu zase dal napít z flašky rovnou do čerpadla. To jelo hned. Nechal jsem vycucat flašku, většina šla stejně zpátky do nádrže. No, pak jsem zase napojil zdroj z nádrže a už to jelo, chytlo se to a už to tahá naftu a bez bublin. Tak to snad vypadá na neprůchozí palivák. Ve čt ho koupím. Chtělo by to pořádně projet a prohřát celej obsah nádrže a pak dolít do plný. Dneska musíme eště hodně jezdit a držet to ve stavu vlažném. Stočenej tach. budeme řešit po svátcích. Asi ho vystřelim z bot.

Napsal: 24 pro 2007, 14:11
od Tomas.cz
Dej pak vědět jak si se stočeným tachem pochodil.

Napsal: 24 pro 2007, 14:20
od Speeder
No v první řadě to zkusím napíchnout na ten SuperVAG jestli něco zjistíme. Doufám že jo, aby jsme měli přímej důkaz. Ten štítek rozvodů pro mě osobně je dostatečnej důkaz, ale pro něj možná nebude. I kdyby to stáčeli už v AUS, je to jen jeho problém a my chceme slevu min. 30 000 Kč.