Stránka 3 z 18

Napsal: 18 led 2008, 00:39
od Peete
pafka píše: jinak miloši, ještě jsem snad neviděl převodovku bez výpustné zátky

Pokud se nebudeme bavit o koncernu, tak treba Opel nema vypustny zatky na prevodovce.

Napsal: 18 led 2008, 06:57
od JimBoo
JimBoo píše:a ten olej co jsem koupil-bude pasovat nekomu? nenechám to doma válet ze...
:-(

Napsal: 18 led 2008, 09:14
od jordee_23
patrik.kloucek píše:
Speeder píše:Na to bych se vykakal, znam pripady kdy je to horsi nez lepsi.
a ja zas kdy to bylo lepsi nez pred tim.. ;)
aj ja ...bolo lepsie ovela ...v GIII AFN a prevodovka CYP. dost pomohlo vymenit olej.

Napsal: 18 led 2008, 09:17
od jordee_23
patrik.kloucek píše:
Speeder píše:Na to bych se vykakal, znam pripady kdy je to horsi nez lepsi.
a ja zas kdy to bylo lepsi nez pred tim.. ;)
aj ja ...bolo lepsie ovela ...v GIII AFN a prevodovka CYP. dost pomohlo vymenit olej.

Napsal: 18 led 2008, 09:17
od jordee_23
patrik.kloucek píše:
Speeder píše:Na to bych se vykakal, znam pripady kdy je to horsi nez lepsi.
a ja zas kdy to bylo lepsi nez pred tim.. ;)
aj ja ...bolo lepsie ovela ...v GIII AFN a prevodovka CYP. dost pomohlo vymenit olej.

Napsal: 18 led 2008, 09:43
od chappy
Huml píše: pokud už jde např. za studena hůř řadit, hlavně to bývá u dvojky, tak tento olej nepomůže, měl jsem podobnej problém, po výměně oleje za Castrol TAF-X, kterej normu VW splňuje, mi přišlo, že se řazení ještě zhoršilo, nakonec jsem zkusil olej co je určen pro 6° převodovky, je určen i pro 5°přev. pro 4x4, a bylo to poznat, tak jen aby ses nedivil, že to bude třeba horší
Ja mam presne tento problem,za studena mi ide 2stupen horsie...pred zimou som dal v servise olej menit,radenie ide lepsie,ale na tu dvojku to nejaky vpliv nemalo.Skusim Castrol TAF-X..dufam ze to pomoze,ako pišeš :)

Napsal: 18 led 2008, 16:04
od Slavkov
Nechci zakládat nové vlákno, když se to tady v principu řeší... (hm)

Kolego Chládku, kde je zakopaný pes u té dvojky za studena? 8)



P.S. 2chappy Čti pořádně, ten Castrol nebyl to pravé ořechové (noteeth)

Napsal: 18 led 2008, 17:51
od Vlaďas
olej do 6°převodovky mají pouze origo a náhrada se nedělá a fakt stojí 850kč.Tak to je mazec.

Napsal: 18 led 2008, 19:24
od JimBoo
je teda na neco ten olej co jsem koupil je na neco???

Napsal: 18 led 2008, 21:38
od bobG3
Otázka na servis VW: mám vyměnit olej v převodovce? O: - ne je tam celoživotní náplň. A jaká je životnost auta? - O: drbání za uchem, telefon No životnost je 8 let. O:Tak to bych ho měl vyměnit, když mám auto 97, Ne?. O: ticho, telefon, HM, no to už asi joo. ... Dávám syntetiku Mobil. Před výměnou synchrony na 2+3 nic moc, teď v poho.

Napsal: 18 led 2008, 22:23
od Huml
Kolego Chládku, kde je zakopaný pes u té dvojky za studena? Cool
to bylo na mě? 8)

Napsal: 18 led 2008, 22:38
od váha
když už jste mluvili o té normě VW,tak jaký je rozdíl v oleji 75W-90 API-GL4/5 splňujíci normu VW a normálním oleji 75W-90 API GL4/5?Když se podívám do vividu tak tam píšou normálně 75W-90,takže bych to asi moc neřešils,stejěn jako tu tabulku co dává VW do návodu k autum o motorových olejích kde mi pro zěmnu neni jasný proč např olej 5W-40 se může používat od -15 do +15 stupňu,když specifikace 5W garantuje danou viskozitu někde při -40 a to samé za tepla,podle mě konkrétně u té převodovky to je ptákovina akorát jde o to že výrobce oleje zaplatil tvrdý prachy automobilce za to že mu dala štěmpl

Napsal: 18 led 2008, 23:17
od Huml
jen viskozita k určení potřebných kvalit oleje k použití nestačí, VW oleje by měly být plně syntetické, kdežto většina olejů náhradních výrobců jsou jen se syntetickými přísadami, tomu taky odpovídá rozdíl v ceně, rozhodně tady neprosazuju, aby se nutně kupovali oleje ve VW, každej ať si tam nalije co považuje za vhodný, ale jak jsem psal např. do 6°převodovek konkrétně žádná náhrada za origo olej neexistuje a osobně si myslím, že i když ten olej je o dost dražší, jsou ho tam 2-2,5l, a když pominu, že je to celoživotní náplň (8 let) tak kolikrát ho za život vyměníš, tak nějaká kačka navíc, myslím nikoho nezrujnuje, navíc když je to origo, nepředpokládají se nějaký možný problémy s výměnou související, např. horší řazení rychlostí a podobně, takže to udělám jednou a dost a ne nějaký sraní a vyměňování oleje pořád dokola, protože to není ono, navíc se pak může stát, že se vložené finance vyrovnají (origo vs. neorigo) ;)

Napsal: 18 led 2008, 23:38
od váha
Huml píše:jen viskozita k určení potřebných kvalit oleje k použití nestačí, VW oleje by měly být plně syntetické, kdežto většina olejů náhradních výrobců jsou jen se syntetickými přísadami, tomu taky odpovídá rozdíl v ceně, rozhodně tady neprosazuju, aby se nutně kupovali oleje ve VW, každej ať si tam nalije co považuje za vhodný, ale jak jsem psal např. do 6°převodovek konkrétně žádná náhrada za origo olej neexistuje a osobně si myslím, že i když ten olej je o dost dražší, jsou ho tam 2-2,5l, a když pominu, že je to celoživotní náplň (8 let) tak kolikrát ho za život vyměníš, tak nějaká kačka navíc, myslím nikoho nezrujnuje, navíc když je to origo, nepředpokládají se nějaký možný problémy s výměnou související, např. horší řazení rychlostí a podobně, takže to udělám jednou a dost a ne nějaký sraní a vyměňování oleje pořád dokola, protože to není ono, navíc se pak může stát, že se vložené finance vyrovnají (origo vs. neorigo) ;)
když se koukám do etky konkrténě na passata,tak 5 a 6kvalt maj stejný olej G 052 911 a náhrada je 75W-90...stejěn jako do zadního diferáku,v případě 4x4

Napsal: 18 led 2008, 23:52
od Slavkov
Huml píše:
Kolego Chládku, kde je zakopaný pes u té dvojky za studena? Cool
to bylo na mě? 8)
jj bylo :)

.. také se mi ta "těžší dvojka" za studena začíná projevovat a psal jsi, že tomu olej může pomoci, ale předpokládám, že je ve hře i něco jiného, tudíž se zvídavě ptám :D