Stránka 3 z 3

Napsal: 24 úno 2008, 08:26
od Ladas
Jo to jo :idea: ale jak poznaj podle obj. čísla kterej zrovna chceš? jestli 1 nebo 2?číslo je stejny...

Napsal: 24 úno 2008, 08:30
od MirekX
písty jsou jak píšeš pro 1-2 a 3-4 válec, ale ne kvůli váze. Když dáš první na druhý tak se podle mě nestane vůbec nic.....

Napsal: 24 úno 2008, 08:39
od Ladas
ok proč to tedy tak je ?víc skladových zásob? (noteeth)

Napsal: 24 úno 2008, 09:44
od Bóďa
Jak píše MirekX- kvůli ventilům ( sací má větší vybrání v pístu )

Obrázek

Jinak jsem to četl odsud-
píst stačí jeden ale musíš dodržet váhu mění se 1-4 a 2-3 spolu když děláš dva...


a pěkně se zamotal. Asi se nemá v neděli tak brzy vstávat. :D

Napsal: 24 úno 2008, 09:46
od Bóďa
Jinou fotku jsem nenašel, sorry. :)

Napsal: 25 úno 2008, 09:54
od tomáš karbus
a sakra, ted jsem chtěl jako základ, pro trošku přikrmenou rotačku s podélnym uložením použít avf a myslel jsem, že to bude přece jen jistota to takhle sestavit na oktávkovej zbytek, než dávat celé afn a modlit se (wallbash)

Napsal: 17 črc 2013, 14:14
od zizalak
Ahojte,
oživím trochu toto téma. Napadá Vás někoho důvod praskání pístů na AJM? Teď tu jedno mám a dva písty (1. a 2. válec) KO. Někde se dočtete, že to můžou dělat kapající vstřikovače, ale je to tak? Případně dá se to poznat na vstřikovači?
Díky V.

Napsal: 17 črc 2013, 17:19
od jericho-3
Mirek X, asi jsem natrdlý, ale všechny písty nejsou stejné? 1-2 a 3-4 jsou rozdílné? Mají jiný tvar nebo vybrání? Zkus to polopatizovat, díky :)

písty

Napsal: 21 črc 2013, 22:33
od zizalak
Na přiložené fotce vidíte rozdíl mezi písty na prvním, druhém a třetím, čtvrtém válci. 1,2 mají jinak vyfrézované díry pro ventily. Tipoval bych, že je to z důvodu tvaru výfukového potrubí.

Obrázek

Myslíte, že to propálení dvou pístů můžou mít na svědomí vstřikovače?

Napsal: 22 črc 2013, 06:21
od jericho-3
Tady je otázka, co by to mohlo jinak způsobovat? Možná ucpaná mazací tryska pod pístem a jeho přehřátí, ale vymění se píst a většinou se to již neopakuje..A tryska způsobuje i např. utavení pístu, ale jedno to má společné, teplota přesahuje únosnou mez a píst řekne najednou dost..Hlavně když v té teplotě je dlouho např. na dálnici..Možná ten kdo blafe po okolí , tak motor snese krátkodobě leccos. Budík na přístrojovce lže, jednotka problém zamenete pod koberec. A řidič to pere co to dá a netuší, že se něco děje..Takže přezkoušení vstřiků je na místě.

Napsal: 22 črc 2013, 13:25
od zizalak
Ještě taková otázka mne napadá. Mám nechat obrousit hlavu? Ertzold píše, že se na TDI PD hlavy brousit nesmí. Kolega mechanik mi zase tvdrí, že určitě nechat obrousit. Jak čistíte dosedací plochy hlavy a bloku?
Díky V.

Napsal: 22 črc 2013, 18:24
od Jarda S.
srovnat a zapustit ventili ;)

Napsal: 22 srp 2013, 18:25
od sulahula
Taky mi praskl píst na ASZ. Příčina nejspíš ta, že jsem jezdil cca dva měsíce s prasklým těsněním pod hlavou. Přišel sem na tu praslinu, ale až jsem čistil blok a utřel píst! Prasklina je na druhém pístu a je vlasová dlouhá centimetr směrem od středu do vybrání na ventil(někdy přidám foto). Sháněl jsem starší píst, ale nakonec jsem koupil nový(Mahle original 030 86 00 - 4400,-) Takže přebrousit hlavu zároveň nové gufírka na ventily a těsnění vstřikovačů.