Oct II 2.0 TDI PD 16V 103KW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Taky jsem měl bohužel tu čest ze 3ks 2.0TDi v Oct.II a byl to za moji éru VW TDI motorů od roku 1994 ten nejhorší motor.
Mám osobní autodopravu a všechny mé auta jezděj ročně kolem 100.000km,takže díky bohu jsem 90%závad stihnul v záruce.
Vždy to začlo klasickými špatnými starty(nikdy nevyřešeno) a od 60.000km už to bylo peklo,do 210.000km vyměněno 2x hlava,2x turbo,2x vstřiky,1xSetrvačník,1xplnící modul turba atd....konec byl právě kolem 210.000km kdy se zakousnul píst a ojnice proletěla blokem(prý u těch 2.0TDi málo mažou nějaké trysky pod písty,ve vyšších otáčkách to nestíhaj mazat,chladit pod písty-dle servisu) ...to už od toho dala MB ruce pryč,tak jsem sehnal jinej motor z vrakoviště a auto šlo okamžitě pryč.
Druhá a třetí Oct.II z 2.0TDi měla totožné zavady,akorát konec už byl kolem 170.000km kdy se rozsvítilo mazání a motor nemazal...motor vyměnily naštěstí na záruku....po opravě taky šla hned do světa.
V mé branži mám hodně známých co maj 2.0TDi v Superbu,Passatu,Oct.II a každý z nich se k nim moc dobře nevyjadřuje...jen od nového roku dvěma známým 2.0TDI(v Superbu a Passatu) přestal mazat - výměna motoru.
Jo,kde jsou ty časy kdy mi starej Passat 81kw a i PD96kw nalítal přes 400.000km bez jakékoli závady(max.váha vzduchu) a pak jsem ho ještě prodal taxikáři kterej si vyměnil spojku,udělal nápravu a jezdilo mu to ještě do min.roku.
Ještě dobrý jsou co se spolehlivosti týče ty 1.9TDi-PD 77kw,ale ty zas nepřekypujou výkonem,připadaj mi dost přidušené...ale spolehlivost dobrá,mám už na některých přes 350.000km a v pohodě.
Taky by mě ani ve snů nenapadlo po 14.letých zkušenostech z VW TDI motory že bude 2.0TDi tak poruchovej...ale bohužel ten se jim opravdu nepovedl.
Mám osobní autodopravu a všechny mé auta jezděj ročně kolem 100.000km,takže díky bohu jsem 90%závad stihnul v záruce.
Vždy to začlo klasickými špatnými starty(nikdy nevyřešeno) a od 60.000km už to bylo peklo,do 210.000km vyměněno 2x hlava,2x turbo,2x vstřiky,1xSetrvačník,1xplnící modul turba atd....konec byl právě kolem 210.000km kdy se zakousnul píst a ojnice proletěla blokem(prý u těch 2.0TDi málo mažou nějaké trysky pod písty,ve vyšších otáčkách to nestíhaj mazat,chladit pod písty-dle servisu) ...to už od toho dala MB ruce pryč,tak jsem sehnal jinej motor z vrakoviště a auto šlo okamžitě pryč.
Druhá a třetí Oct.II z 2.0TDi měla totožné zavady,akorát konec už byl kolem 170.000km kdy se rozsvítilo mazání a motor nemazal...motor vyměnily naštěstí na záruku....po opravě taky šla hned do světa.
V mé branži mám hodně známých co maj 2.0TDi v Superbu,Passatu,Oct.II a každý z nich se k nim moc dobře nevyjadřuje...jen od nového roku dvěma známým 2.0TDI(v Superbu a Passatu) přestal mazat - výměna motoru.
Jo,kde jsou ty časy kdy mi starej Passat 81kw a i PD96kw nalítal přes 400.000km bez jakékoli závady(max.váha vzduchu) a pak jsem ho ještě prodal taxikáři kterej si vyměnil spojku,udělal nápravu a jezdilo mu to ještě do min.roku.
Ještě dobrý jsou co se spolehlivosti týče ty 1.9TDi-PD 77kw,ale ty zas nepřekypujou výkonem,připadaj mi dost přidušené...ale spolehlivost dobrá,mám už na některých přes 350.000km a v pohodě.
Taky by mě ani ve snů nenapadlo po 14.letých zkušenostech z VW TDI motory že bude 2.0TDi tak poruchovej...ale bohužel ten se jim opravdu nepovedl.
Passat Combi B7, r.v.2014, 2.0TDI 130kw...
- markusaurelius
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02 úno 2007, 22:29
jirkaK píše:tak se taky podělím o zážitky. 2.0 TDI r.v. 05 :
mezi 70 - 80 t. vyměněny turbo, hlava, vstřiky. Ve 100 t. spojka.
Už jsem to podrobně psal na jiným foru a nechce se mi to tu víc rozebírat, neb jsem nasranej. Naštěstí jsem si za svý zaplatil "jen" tu spojku. Ostatní bylo na záruku. Hlava, vstřiky i turbo jsou závady, který se notoricky opakujou u velkýho počtu aut s tímto motorem. Jo kdyby někdo potřeboval, tak mám funglový vstřiky a asi bych je prodal, protože je snad už nebudu potřebovat.
tak aj ja som repasoval turbo ked mal 110tis.km.. zotrvak bol v háji po 50tis, vaha vzduchu pri 100tis ..a voda zacala miznut pri 135....
VW G5 R32 DSG
Koukám žes měl taky príma zážitky s 2.0TDIKarlos3 píše:Taky jsem měl bohužel tu čest ze 3ks 2.0TDi v Oct.II a byl to za moji éru VW TDI motorů od roku 1994 ten nejhorší motor.
Mám osobní autodopravu a všechny mé auta jezděj ročně kolem 100.000km,takže díky bohu jsem 90%závad stihnul v záruce.
Vždy to začlo klasickými špatnými starty(nikdy nevyřešeno) a od 60.000km už to bylo peklo,do 210.000km vyměněno 2x hlava,2x turbo,2x vstřiky,1xSetrvačník,1xplnící modul turba atd....konec byl právě kolem 210.000km kdy se zakousnul píst a ojnice proletěla blokem(prý u těch 2.0TDi málo mažou nějaké trysky pod písty,ve vyšších otáčkách to nestíhaj mazat,chladit pod písty-dle servisu) ...to už od toho dala MB ruce pryč,tak jsem sehnal jinej motor z vrakoviště a auto šlo okamžitě pryč.
Druhá a třetí Oct.II z 2.0TDi měla totožné zavady,akorát konec už byl kolem 170.000km kdy se rozsvítilo mazání a motor nemazal...motor vyměnily naštěstí na záruku....po opravě taky šla hned do světa.
V mé branži mám hodně známých co maj 2.0TDi v Superbu,Passatu,Oct.II a každý z nich se k nim moc dobře nevyjadřuje...jen od nového roku dvěma známým 2.0TDI(v Superbu a Passatu) přestal mazat - výměna motoru.
Jo,kde jsou ty časy kdy mi starej Passat 81kw a i PD96kw nalítal přes 400.000km bez jakékoli závady(max.váha vzduchu) a pak jsem ho ještě prodal taxikáři kterej si vyměnil spojku,udělal nápravu a jezdilo mu to ještě do min.roku.
Ještě dobrý jsou co se spolehlivosti týče ty 1.9TDi-PD 77kw,ale ty zas nepřekypujou výkonem,připadaj mi dost přidušené...ale spolehlivost dobrá,mám už na některých přes 350.000km a v pohodě.
Taky by mě ani ve snů nenapadlo po 14.letých zkušenostech z VW TDI motory že bude 2.0TDi tak poruchovej...ale bohužel ten se jim opravdu nepovedl.
Vím o jedný v A3 2005 a zatím jen 120tis a jedno turbo jinak nic a s čipem na 180psůůůůůůůůůůů jo voda asi 2dcl za 10tis
lepší neznám


Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dobrej poznatek takže od teď +70czk a vanu dolu při rozvodechgo.vojta píše:to jak ty 2.0tdi přestanou mazat, tak to se protočí v pohonu čerpadla takový šestihran.. součástka za 70 korun a kolik udělá paseky..
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Já zas slyšel od klukú z autor.servisů že v otáčkách nad 3000ot.nestíhaj mazat,chladit ty trysky pod pístama...proto prej přestávaj po určitých km mazat a maj přidřené písty.go.vojta píše:to jak ty 2.0tdi přestanou mazat, tak to se protočí v pohonu čerpadla takový šestihran.. součástka za 70 korun a kolik udělá paseky..
Passat Combi B7, r.v.2014, 2.0TDI 130kw...
to karlos3: jo, obzvlášť potom, co mi na garančkách v 'autorizovaném servisu' 2x po sobě dali olej úpně jiné specifikace, než byla v servisní knížce a serv. manuálu - zjištěno v 30000,- úplně náhodou podle faktury - nekontroloval jsem - vždyť jsou to profíci
Od té doby jezdím ke 'garážníkovi' vš evyměněěno jak má být- olej, filtry -vše nové a né jako u profíků, kdy jsem na 'vyměněném' pylovém filtru měněném v zimě našel na jaře zbytky spadaného listí.
P.S. Jestli jezdíte jen k profíkům, tak se nedivte, že se vám to všechno sere. Motor potřebuje kvalitní a hlavně vyměněný olej (všechen, ne jen 30-50%), palivový a vzduchový filtr. Bez toho se to prostě nedá.
Pro škarohlídy 156000km a 90000km - 1x el. klapka vzduchu.
Od té doby jezdím ke 'garážníkovi' vš evyměněěno jak má být- olej, filtry -vše nové a né jako u profíků, kdy jsem na 'vyměněném' pylovém filtru měněném v zimě našel na jaře zbytky spadaného listí.
P.S. Jestli jezdíte jen k profíkům, tak se nedivte, že se vám to všechno sere. Motor potřebuje kvalitní a hlavně vyměněný olej (všechen, ne jen 30-50%), palivový a vzduchový filtr. Bez toho se to prostě nedá.
Pro škarohlídy 156000km a 90000km - 1x el. klapka vzduchu.
spousta lidí, co dělá v servisech tam nalejou nějakej obyč olej za pár korun a ten co tam měl přijít prodaj po známejch, to v lepším případě. Někdy se olej nevymění vůbec, 30tis vydrží.... to samý s filtrama, je to hrozný ale bohužel..zlatě si to dělat doma nebo fakt známej malej autoservisek, což u novýho auta je dost blbý.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
-
go.vojta
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
to je ale čerpadlo z příčně uloženýhio motoru. zapoměl jsem napsat, že ty šestihrany jsou u podélných. kde je i jiný čerpadlo a má to vyvažováky.. to auto co jsem dělal já mělo najeto 180000 a od protočení to už nemělo daleko. a čerpadlo vevnitř vypadalo jako když to hrubě opískuješ a řetěz co pohání čerpadlo i vyvažováky byl tak vytahaný že byl napínák na dorazu a chrastilo to jak blázen.. naštěstí to potom od konce 2005 předělali na kola.. a co jsem se bavil s klukem z VW tak už jich taky pár měnily, ale už ty co se protočily a přestávalo to mazat..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
Tak to potom jo!go.vojta píše:to je ale čerpadlo z příčně uloženýhio motoru. zapoměl jsem napsat, že ty šestihrany jsou u podélných. kde je i jiný čerpadlo a má to vyvažováky.. to auto co jsem dělal já mělo najeto 180000 a od protočení to už nemělo daleko. a čerpadlo vevnitř vypadalo jako když to hrubě opískuješ a řetěz co pohání čerpadlo i vyvažováky byl tak vytahaný že byl napínák na dorazu a chrastilo to jak blázen.. naštěstí to potom od konce 2005 předělali na kola.. a co jsem se bavil s klukem z VW tak už jich taky pár měnily, ale už ty co se protočily a přestávalo to mazat..

