Oct II 2.0 TDI PD 16V 103KW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Karlos3
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 01 bře 2008, 20:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od Karlos3 »

Taky jsem měl bohužel tu čest ze 3ks 2.0TDi v Oct.II a byl to za moji éru VW TDI motorů od roku 1994 ten nejhorší motor.
Mám osobní autodopravu a všechny mé auta jezděj ročně kolem 100.000km,takže díky bohu jsem 90%závad stihnul v záruce.
Vždy to začlo klasickými špatnými starty(nikdy nevyřešeno) a od 60.000km už to bylo peklo,do 210.000km vyměněno 2x hlava,2x turbo,2x vstřiky,1xSetrvačník,1xplnící modul turba atd....konec byl právě kolem 210.000km kdy se zakousnul píst a ojnice proletěla blokem(prý u těch 2.0TDi málo mažou nějaké trysky pod písty,ve vyšších otáčkách to nestíhaj mazat,chladit pod písty-dle servisu) ...to už od toho dala MB ruce pryč,tak jsem sehnal jinej motor z vrakoviště a auto šlo okamžitě pryč.
Druhá a třetí Oct.II z 2.0TDi měla totožné zavady,akorát konec už byl kolem 170.000km kdy se rozsvítilo mazání a motor nemazal...motor vyměnily naštěstí na záruku....po opravě taky šla hned do světa.

V mé branži mám hodně známých co maj 2.0TDi v Superbu,Passatu,Oct.II a každý z nich se k nim moc dobře nevyjadřuje...jen od nového roku dvěma známým 2.0TDI(v Superbu a Passatu) přestal mazat - výměna motoru.

Jo,kde jsou ty časy kdy mi starej Passat 81kw a i PD96kw nalítal přes 400.000km bez jakékoli závady(max.váha vzduchu) a pak jsem ho ještě prodal taxikáři kterej si vyměnil spojku,udělal nápravu a jezdilo mu to ještě do min.roku.

Ještě dobrý jsou co se spolehlivosti týče ty 1.9TDi-PD 77kw,ale ty zas nepřekypujou výkonem,připadaj mi dost přidušené...ale spolehlivost dobrá,mám už na některých přes 350.000km a v pohodě.

Taky by mě ani ve snů nenapadlo po 14.letých zkušenostech z VW TDI motory že bude 2.0TDi tak poruchovej...ale bohužel ten se jim opravdu nepovedl.
Passat Combi B7, r.v.2014, 2.0TDI 130kw...
klin
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 05 lis 2006, 19:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od klin »

Olda 28 píše:r.v.05 najeto 100tis. nechaly jsme ji přebrousit prohyb byl 0.25mm (wallbash) staré doby, že TDI najelo mraky km jsou asi pryč :bang:
je na to aktuální sdělení z Mladý Bol.(soudruzi ví že asi udělali někde chybu)
ropa je ropa
Uživatelský avatar
markusaurelius
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 02 úno 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od markusaurelius »

jirkaK píše:tak se taky podělím o zážitky. 2.0 TDI r.v. 05 :
mezi 70 - 80 t. vyměněny turbo, hlava, vstřiky. Ve 100 t. spojka.
Už jsem to podrobně psal na jiným foru a nechce se mi to tu víc rozebírat, neb jsem nasranej. Naštěstí jsem si za svý zaplatil "jen" tu spojku. Ostatní bylo na záruku. Hlava, vstřiky i turbo jsou závady, který se notoricky opakujou u velkýho počtu aut s tímto motorem. Jo kdyby někdo potřeboval, tak mám funglový vstřiky a asi bych je prodal, protože je snad už nebudu potřebovat.

tak aj ja som repasoval turbo ked mal 110tis.km.. zotrvak bol v háji po 50tis, vaha vzduchu pri 100tis ..a voda zacala miznut pri 135....
VW G5 R32 DSG
Olda 28
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 úno 2007, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Lovosice

Příspěvek od Olda 28 »

Karlos3 píše:Taky jsem měl bohužel tu čest ze 3ks 2.0TDi v Oct.II a byl to za moji éru VW TDI motorů od roku 1994 ten nejhorší motor.
Mám osobní autodopravu a všechny mé auta jezděj ročně kolem 100.000km,takže díky bohu jsem 90%závad stihnul v záruce.
Vždy to začlo klasickými špatnými starty(nikdy nevyřešeno) a od 60.000km už to bylo peklo,do 210.000km vyměněno 2x hlava,2x turbo,2x vstřiky,1xSetrvačník,1xplnící modul turba atd....konec byl právě kolem 210.000km kdy se zakousnul píst a ojnice proletěla blokem(prý u těch 2.0TDi málo mažou nějaké trysky pod písty,ve vyšších otáčkách to nestíhaj mazat,chladit pod písty-dle servisu) ...to už od toho dala MB ruce pryč,tak jsem sehnal jinej motor z vrakoviště a auto šlo okamžitě pryč.
Druhá a třetí Oct.II z 2.0TDi měla totožné zavady,akorát konec už byl kolem 170.000km kdy se rozsvítilo mazání a motor nemazal...motor vyměnily naštěstí na záruku....po opravě taky šla hned do světa.

V mé branži mám hodně známých co maj 2.0TDi v Superbu,Passatu,Oct.II a každý z nich se k nim moc dobře nevyjadřuje...jen od nového roku dvěma známým 2.0TDI(v Superbu a Passatu) přestal mazat - výměna motoru.

Jo,kde jsou ty časy kdy mi starej Passat 81kw a i PD96kw nalítal přes 400.000km bez jakékoli závady(max.váha vzduchu) a pak jsem ho ještě prodal taxikáři kterej si vyměnil spojku,udělal nápravu a jezdilo mu to ještě do min.roku.

Ještě dobrý jsou co se spolehlivosti týče ty 1.9TDi-PD 77kw,ale ty zas nepřekypujou výkonem,připadaj mi dost přidušené...ale spolehlivost dobrá,mám už na některých přes 350.000km a v pohodě.

Taky by mě ani ve snů nenapadlo po 14.letých zkušenostech z VW TDI motory že bude 2.0TDi tak poruchovej...ale bohužel ten se jim opravdu nepovedl.
Koukám žes měl taky príma zážitky s 2.0TDI (rofl)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Vím o jedný v A3 2005 a zatím jen 120tis a jedno turbo jinak nic a s čipem na 180psůůůůůůůůůůů jo voda asi 2dcl za 10tis :D lepší neznám (LOL) (LOL) (LOL)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

to jak ty 2.0tdi přestanou mazat, tak to se protočí v pohonu čerpadla takový šestihran.. součástka za 70 korun a kolik udělá paseky.. (LOL)
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

go.vojta píše:to jak ty 2.0tdi přestanou mazat, tak to se protočí v pohonu čerpadla takový šestihran.. součástka za 70 korun a kolik udělá paseky.. (LOL)
dobrej poznatek takže od teď +70czk a vanu dolu při rozvodech ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jirkaK
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 24 črc 2006, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirkaK »

go.vojta píše:to jak ty 2.0tdi přestanou mazat, tak to se protočí v pohonu čerpadla takový šestihran.. součástka za 70 korun a kolik udělá paseky.. (LOL)
počkej, to víš na 100% ? Já teď dělal rozvody. Jestli to tak je, tak to vyměním, protože s tím budu jezdit ještě téměř 1,5 roku.
Karlos3
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 01 bře 2008, 20:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od Karlos3 »

go.vojta píše:to jak ty 2.0tdi přestanou mazat, tak to se protočí v pohonu čerpadla takový šestihran.. součástka za 70 korun a kolik udělá paseky.. (LOL)
Já zas slyšel od klukú z autor.servisů že v otáčkách nad 3000ot.nestíhaj mazat,chladit ty trysky pod pístama...proto prej přestávaj po určitých km mazat a maj přidřené písty.
Passat Combi B7, r.v.2014, 2.0TDI 130kw...
altea
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 02 srp 2006, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od altea »

to karlos3: jo, obzvlášť potom, co mi na garančkách v 'autorizovaném servisu' 2x po sobě dali olej úpně jiné specifikace, než byla v servisní knížce a serv. manuálu - zjištěno v 30000,- úplně náhodou podle faktury - nekontroloval jsem - vždyť jsou to profíci :?
Od té doby jezdím ke 'garážníkovi' vš evyměněěno jak má být- olej, filtry -vše nové a né jako u profíků, kdy jsem na 'vyměněném' pylovém filtru měněném v zimě našel na jaře zbytky spadaného listí.
P.S. Jestli jezdíte jen k profíkům, tak se nedivte, že se vám to všechno sere. Motor potřebuje kvalitní a hlavně vyměněný olej (všechen, ne jen 30-50%), palivový a vzduchový filtr. Bez toho se to prostě nedá.
Pro škarohlídy 156000km a 90000km - 1x el. klapka vzduchu.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

spousta lidí, co dělá v servisech tam nalejou nějakej obyč olej za pár korun a ten co tam měl přijít prodaj po známejch, to v lepším případě. Někdy se olej nevymění vůbec, 30tis vydrží.... to samý s filtrama, je to hrozný ale bohužel..zlatě si to dělat doma nebo fakt známej malej autoservisek, což u novýho auta je dost blbý.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Olda 28
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 úno 2007, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Lovosice

Příspěvek od Olda 28 »

go.vojta píše:to jak ty 2.0tdi přestanou mazat, tak to se protočí v pohonu čerpadla takový šestihran.. součástka za 70 korun a kolik udělá paseky.. (LOL)
Mohl bys nám vysvětlit jaký šestihran se protočí (LOL) viz: foto. Dnes jsem to dělal (rofl) Obrázek
Obrázek
jirkaK
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 24 črc 2006, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirkaK »

;) málem jsem s tím šestihranem propadnul panice
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

to je ale čerpadlo z příčně uloženýhio motoru. zapoměl jsem napsat, že ty šestihrany jsou u podélných. kde je i jiný čerpadlo a má to vyvažováky.. to auto co jsem dělal já mělo najeto 180000 a od protočení to už nemělo daleko. a čerpadlo vevnitř vypadalo jako když to hrubě opískuješ a řetěz co pohání čerpadlo i vyvažováky byl tak vytahaný že byl napínák na dorazu a chrastilo to jak blázen.. naštěstí to potom od konce 2005 předělali na kola.. a co jsem se bavil s klukem z VW tak už jich taky pár měnily, ale už ty co se protočily a přestávalo to mazat..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Olda 28
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 úno 2007, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Lovosice

Příspěvek od Olda 28 »

go.vojta píše:to je ale čerpadlo z příčně uloženýhio motoru. zapoměl jsem napsat, že ty šestihrany jsou u podélných. kde je i jiný čerpadlo a má to vyvažováky.. to auto co jsem dělal já mělo najeto 180000 a od protočení to už nemělo daleko. a čerpadlo vevnitř vypadalo jako když to hrubě opískuješ a řetěz co pohání čerpadlo i vyvažováky byl tak vytahaný že byl napínák na dorazu a chrastilo to jak blázen.. naštěstí to potom od konce 2005 předělali na kola.. a co jsem se bavil s klukem z VW tak už jich taky pár měnily, ale už ty co se protočily a přestávalo to mazat..
Tak to potom jo!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“