fabia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Alda
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 18 bře 2008, 18:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Alda »

fabia2 píše:
Co se týče jednotky airbagu tak ji lze znovu nabít pomocí speciálního kabelu. Jestli chces mam kluka kterej mi to dela. Jinak vybuchl9 airbag lze nahradit odporem (treba u spolujezdce se to tak casto resí)


Chtěl jsem ze zeptet kde toho známého máš na to mazání toho záznamu nehody na airbagy, myslel jsem že toho borca co znám to umí, ale přesvědčil jsem se o opaku! Jinak jsem od Opavy(moravskoslezský kraj), ale jezdím do Brna na školu... díky
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

Alda píše:Zdravím chlapi, tak dneska jsem už s fabii jezdil, tak zatím to docela šlape, ale jsou tam zatím mochy, které se musí vychytat... zatím ty světla sem tam blikají a po vypnutí motoru je slyšet jak servo dobíhá a je to slyšet něco jako elektrický motorek, ale zatím se nám nechce do toho investovat,ale koukal jsem na to čidlo(senzor) a to je přímo na převodce,že? a při výměně ty káble vedou až k servu, nebo to je někde spojené blíž?vadí moc že světla budou problikávat?? pak tam taky cosik lupe, ale to budou asi gumy stabilizátoru, nebo kosti, to je slabost!a taky se mi zdá že plyn trochu později reaguje, může to být zakarbonizovaná klapka?nebo něco jiného? :roll:
Taky jsem to řešil,jestli to čidlo nevyměníš,tak se Ti může stát,že Ti odejde celé servo,pak taky nejenom,že fábka na praskající žárovky trpí,ale když to bliká,tak tím tuplem.O proudových nárazech ani nemluvě,protože to servo pořád pulzuje.Vyměň to čidlo a je to,budeš mít pokoj.Nebo se mrkni,jestli v něm není třeba vlhkost,to už se mi taky stalo.
Alda
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 18 bře 2008, 18:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Alda »

Deivid píše:
Taky jsem to řešil,jestli to čidlo nevyměníš,tak se Ti může stát,že Ti odejde celé servo,pak taky nejenom,že fábka na praskající žárovky trpí,ale když to bliká,tak tím tuplem.O proudových nárazech ani nemluvě,protože to servo pořád pulzuje.Vyměň to čidlo a je to,budeš mít pokoj.Nebo se mrkni,jestli v něm není třeba vlhkost,to už se mi taky stalo.
Mno chlapi v tomto jsem Laik, nevím jak se to dělá, nemáte někdo nějaký odkaz jak na to?? díval jsem se a to čidlo je na převodce, né?a zvladnu to jen na zvedáku?nebo to chce nějak extra rozebrat? díky za rady
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

Alda píše:
Deivid píše:
Taky jsem to řešil,jestli to čidlo nevyměníš,tak se Ti může stát,že Ti odejde celé servo,pak taky nejenom,že fábka na praskající žárovky trpí,ale když to bliká,tak tím tuplem.O proudových nárazech ani nemluvě,protože to servo pořád pulzuje.Vyměň to čidlo a je to,budeš mít pokoj.Nebo se mrkni,jestli v něm není třeba vlhkost,to už se mi taky stalo.
Mno chlapi v tomto jsem Laik, nevím jak se to dělá, nemáte někdo nějaký odkaz jak na to?? díval jsem se a to čidlo je na převodce, né?a zvladnu to jen na zvedáku?nebo to chce nějak extra rozebrat? díky za rady
No na převodovce není,je to na posilovači,taková černá plastová příruba s dvěma torxy tuším.ale je problém se tam dostat,musíš mít prodloužení.Takže si sežeň čidlo a zajeď s tím do servisu ať Ti to za pár šušňů vymění...
Alda
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 18 bře 2008, 18:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Alda »

Deivid píše:
No na převodovce není,je to na posilovači,taková černá plastová příruba s dvěma torxy tuším.ale je problém se tam dostat,musíš mít prodloužení.Takže si sežeň čidlo a zajeď s tím do servisu ať Ti to za pár šušňů vymění...
Jo tak díkes já to udělám doma sám(tedy pokusím se :) ), rád se učím novým věcem, to nějak pořeším sám (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“