1Z setrvačník, VR6 přítlačák

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Jo ten v G60, to je pořád ten samej co tu všichni shání. Pro všechny teda, montoval se do Tdi 1Z, prvních Octávek AGR, 2,0 16V G3 a Passat , G60, Tdi Fabia ATD. Jinak objednací číslo je 028 105 269 B, ale na tom setrváku je na straně k motoru odlitý číslo 037 105 273C.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

jojo ja mam spojku primo od cloveka kterej to mel do corrada G60 lamela a pritlacak meli najeto cca 5000km ale rozhodne pohoda to neni , klouze vic nez bych chtel
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Odpovědi: 0
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

mvolesko :) Dobrý,dobrý,ale já měl na mysli jen ten setrvák.sice má trochu poladěný MTDI,ale ne takovýho zabijáka jako ty,takže to s tou spojkou docela jde. ciao
JanCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2006, 19:23

Příspěvek od JanCI »

to od toho Sachse je pekna palka,

Variant z VR 6 by mi na aky krutak stacil? na bezne jazdenie?
(úprava sprint 764 plus , 130PD turbo,z origo 66kw)
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

JanCI píše:to od toho Sachse je pekna palka,

Variant z VR 6 by mi na aky krutak stacil? na bezne jazdenie?
(úprava sprint 764 plus , 130PD turbo,z origo 66kw)
do 360Nm stačí v pohodě
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

JanCI: mám kolem 320N.m. v širokém pásmu rpm a VR6 spojka drží zcela bez problému a to ji rozhodně nešetřím... :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
JanCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2006, 19:23

Příspěvek od JanCI »

thx to bola cenna informacia,bo nexcem extrem tuning,ale tak 140-160PS
ten přítlačák 1Z sa neda kupit vo VW dieloch?
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

JanCI píše:thx to bola cenna informacia,bo nexcem extrem tuning,ale tak 140-160PS
ten přítlačák 1Z sa neda kupit vo VW dieloch?
Jak říkám. 8500Kč. Dneska to montuju. Mám 151PS a 337Nm. Napíšu jestli drží (noteeth) .
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
JanCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2006, 19:23

Příspěvek od JanCI »

TDIPOWER píše:
JanCI píše:thx to bola cenna informacia,bo nexcem extrem tuning,ale tak 140-160PS
ten přítlačák 1Z sa neda kupit vo VW dieloch?
Jak říkám. 8500Kč. Dneska to montuju. Mám 151PS a 337Nm. Napíšu jestli drží (noteeth) .
budem len raD!!!:D
FABSA
Přispěvovatel
Příspěvky: 362
Odpovědi: 0
Registrován: 10 dub 2006, 19:05

Příspěvek od FABSA »

na kolik pride pritlacak a lamela z vr6
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

A jaké je řešení nad 400nm?

Dyť já mám jenom s chipem 390nm.......
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

chucky píše:A jaké je řešení nad 400nm?

Dyť já mám jenom s chipem 390nm.......
a v cem ? jestli mas passata B5.5 tak tam je lamela 240mm to uz je zase neco jinyho

jinak reseni je sintred lamela a jinej pritlacak cena kompletu cca 20tkc :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

FABSA píše:na kolik pride pritlacak a lamela z vr6

Nový to výjde na cca 6tis.Kč v MJauto ;)
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

mvolesko píše:
chucky píše:A jaké je řešení nad 400nm?

Dyť já mám jenom s chipem 390nm.......
a v cem ? jestli mas passata B5.5 tak tam je lamela 240mm to uz je zase neco jinyho

jinak reseni je sintred lamela a jinej pritlacak cena kompletu cca 20tkc :)
Ne, je to B5 85kW/285nm.....
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

chucky píše:
mvolesko píše:
chucky píše:A jaké je řešení nad 400nm?

Dyť já mám jenom s chipem 390nm.......
a v cem ? jestli mas passata B5.5 tak tam je lamela 240mm to uz je zase neco jinyho

jinak reseni je sintred lamela a jinej pritlacak cena kompletu cca 20tkc :)
Ne, je to B5 85kW/285nm.....
hmm tak to uricete 390Nm nemas :) , nebo to mas nabrzdeny ? jinak jesli mas 5kvalt tak mas jen 228mm, jestli 6ti tak 240mm

tak jak ??
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“