těma bublinama v naftě jsem si za půl roku načnul čerpadlo ,tak že jak někdo říká neřeš to,neposlouchejte ho,pak se to prodraží,už se to tu protřásalo snad stokrát,auto má jednou jezdit na naftu, a ne na vzduchZdeněk M píše:Ten ventil je termostatickej, na palivaku pro Octu gumka není, je jen na 1,9D a u TDI v trojce Golfu, u oct sou dve gumicky na tom ventilu, modra a cerna tusim, nemaji se prohodit. Ti co kupují neorigo palivaky tak unih ty gumicky nejsou, jsou jen u origo co jsem zatim zjistil. Jako nahradn díl se nedodavají. Nafta se zahreje prutokem cerpadla, ktere je ohrate od motoru. Kontrola toho ventilu je jednoducha, ne na tesnost ale na funkci. Pokud ho ponoris na chvily do studenej vody, pak vyndas a fouknes do nej, ve smeru te sipky, tak bi mel vzduch foukat tim stredem, smerem do filtru. Parkrat fouknes, pak se zahreje a fouka ti to na druhem konci toho ventilku, není už pruchozí k filtru. Gumicky davat nove a namazat, nikdo je nemení , protože se kupujou neoriga bez gumicek a bejvaj strihlý a nebo vorvaný.race tdi píše:melsem taketo problemy s prisavanim a dlouhyma starty kdyz sem to koupil a ted tam mam natahanou obycejnou palivovou hadicu k cerpadlu a je to o neco lepsi a gumky davam vzdy nove
Vzduch v palivu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
miraspetrowski
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Ventil palivového filtru jsem našel nejlevněji zde (150,-Kč):
http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/au ... tavia.html
Vždy se prodávají s novými gumkami,např. Bosch vyjde na 240,-Kč,Febi 370,-Kč a origoš ventil v Helleru 750,-Kč!
http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/au ... tavia.html
Vždy se prodávají s novými gumkami,např. Bosch vyjde na 240,-Kč,Febi 370,-Kč a origoš ventil v Helleru 750,-Kč!
Taky aktuálně řeším výměnu palivového filtru a toho ventilu ( i když ne kvůli nějakému zavzdušňování, ale kvůli předběžné údržbě) a docela mě překvapilo rozpětí cen filtrů i ventilů. Ve škodovce filtr 900,- ventil 800,- Jinde dle značky filtry vesměs od 500 (Bosch) po 800 (Mann) a ventil za 400,- (Febi). Kde nakupujete nějaké slušné značky za rozumné peníze? A sedí ten ventil těsně i když není s filtrem od stejného výrobce? Aby tam nebyly nějak rozdílné výrobní vůle.
Ten ventil jsem bral Bosch a bez problému pasoval,těsnost taky vpořádku.Co se týká filtru,mám Clean a taky vpohodě.
U originálních náhradních dílů platíš převážně za značku a jelikož Febi a Bosch nejsou Made in China,rozhodně bych se jich nebál a navíc ušetříš peníze,které můžeš investovat jinam.
Dobré ceny a to i originál dílů najdeš tady:
www.cc-autodily.cz
www.obautodily.cz
www.nd-skoda-volkswagen.cz
www.skoda-dily.cz
U originálních náhradních dílů platíš převážně za značku a jelikož Febi a Bosch nejsou Made in China,rozhodně bych se jich nebál a navíc ušetříš peníze,které můžeš investovat jinam.
Dobré ceny a to i originál dílů najdeš tady:
www.cc-autodily.cz
www.obautodily.cz
www.nd-skoda-volkswagen.cz
www.skoda-dily.cz
-
miraspetrowski
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
-
miraspetrowski
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
takhle mi snad ani bubliny nešly,byly drobné,a motor kolísal jak stará kráva a jedna velká se tam udělala,až když byl motor v klidutommate píše:http://www.youtube.com/watch?v=6FZaY8aGVVs
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
V Kelly bohužel tento týden nedokáží skoro nic sehnat, protože mají jak ventily, tak těsnění a dokonce i většinu filtrů na objednávku do druhého dne (ovšem teď do konce roku objednávky přijímají s dovozem až po novém roce). Ale to asi teď bude všude stejné. Já vesměs také často skončím tam, protože jinde nemají to co chci (většinou filtry Mann které sháním ještě do dalších aut). Mrknu na ty odkazy od Hurlyho, jestli tam jsou nějaké ještě lepší ceny a jinak asi tedy vezmu ten Bosch filtr (protože špatný nebude a cenově je na tom dobře) a k tomu ten febi ventil z Kelly.miraspetrowski píše:já většinu těchto dílů řeším v Autokelly, ceny a sortimen skoro stejný jak píše Harly FXRS
taky mi chodili bubliny v te pruhledne hadicce.Vcera jsem cistil trysky od karbonu a po namontovani vstrikovacu zpet do motoru a naslednem nastartovani jsem zjistil ze bubliny z niceho nic zmizly,takze netusim kudy to prisavalo vzduch,mozna u te prepadove hadicky co vede od vstrikovacu.
bora 1,9 TDI 66 kw typ AGR najeto 186000km,brembo+textar
Yamaha 1000 thunderace
Yamaha 1000 thunderace
-
miraspetrowski
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
presne jak rika miras na prepadech to poznas ale me to tenkrat salo luft v tom spoji jak je ta pruhledna hadicka propojena z tou gumovou a poznal sem to az sem to vtom miste prohnul a isly tam obrovske bubliny a v obchode chteli za novas dil 2500
tak sem to vymenil za obyc pal. hadicku i stou od prepadu z cerpadla k filtr.a o 90%lepsi 
Seat Ibiza PD 6ti kvalt,KN filter,výfuk 60mm
Tak ja sem povymenoval vsechno okolo filtru mimo ten ventil, gumovy hadicky, spony.. A na nejvyssim miste te pruhledne hadicky sem ji rozriz a dal tam kovovou srobovaci spojku, tedka, kdyz se to nejak zavzdusni, cili padne nafta, nebo kdyz napriklad vyndavam cerpadlo, tak to jednoduse rozsroubuju a strikackou nastrikam plnou hadicku nafty a krasa:) a bubliny uz mi taky nechodi, ale chtelo to mj. I novek krouzek pod ventil.
Re: Vzduch v palivu
Měl jsem to taky na toledu 81kw a vyřešil jsem to...Pokud jsou bublinky v malém množstvý,tak se tím nezabejvej ale pokud jsou to velké bubliny,tak je to zlí a po čase ti to bude chcípat jako by ti došla nafta.Pokud to máš nastartovaný a poslechneš si naft.filtr dělá rachot????Matrix píše:Když jsem si nechával doplňovat chladivo do klimačky, tak jsem si všiml, jak mi tak běžem motor na volnoběh, že mi v té průhledné hadičce, co vede od filtru do čerpadla, lítá docela hodně vzduchových bublin, ale nijak se to neprojevovalo na chodu motoru, že by nějak kuckal apod. Jinak nafta mi nikde neubývá, nikde žádné fleky že by tekla. Nevíte někdo co s tím a jak je to nebezpečné ?
Tak jsem se dnes stavil pro palivový filtr a teď jsem koukal co je to vlastně zač a jsem trochu zmatený. Na octávku mi sedět bude, o to nejde, ale nechápu značení Bosche, který dle svých čísel nabízí na tdi octávku snad pět filtrů. Dle značení Mann Filtrů bych měl mít na ALH 2003 filtr WK853/3X. Toto značení mám i na krabičce bosch filtru spolu s číslem 0 450 906 374 a v krabičce je filtr, který má číslo končící 288
Podle těchto stránek je těch alternativních náhrad od bosche ještě více http://www.germanfilters.com/mann-8533- ... 54624.html
Netušíte někdo jestli jsou v těch filtrech fakt nějaké rozdíly a jsou tedy "lepší a horší", nebo je to vše stejný?
Netušíte někdo jestli jsou v těch filtrech fakt nějaké rozdíly a jsou tedy "lepší a horší", nebo je to vše stejný?
Jsou jiný...Mrkni na trubky jak jdou z filtru na ostatních filtrech jdou i opačně..Zbyšek píše:Tak jsem se dnes stavil pro palivový filtr a teď jsem koukal co je to vlastně zač a jsem trochu zmatený. Na octávku mi sedět bude, o to nejde, ale nechápu značení Bosche, který dle svých čísel nabízí na tdi octávku snad pět filtrů. Dle značení Mann Filtrů bych měl mít na ALH 2003 filtr WK853/3X. Toto značení mám i na krabičce bosch filtru spolu s číslem 0 450 906 374 a v krabičce je filtr, který má číslo končící 288Podle těchto stránek je těch alternativních náhrad od bosche ještě více http://www.germanfilters.com/mann-8533- ... 54624.html
Netušíte někdo jestli jsou v těch filtrech fakt nějaké rozdíly a jsou tedy "lepší a horší", nebo je to vše stejný?
